Ik heb het thuis verteld..

Discussie in 'De lounge' gestart door Batchie, 13 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Batchie

    Batchie Fanatiek lid

    6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    hey mensen,
    ik had bij mijn even voorstellen topic verteld dat ik er ontzettend tegenop zag om het aan mijn ouders te vertellen dat ik zwanger was, vooral aan mijn vader..
    Nu is gisteren ijn moeder erachter gekomen.. Ik had het test staafje bewaard in mijn tas in een pakje maandverband.. en mijn moeder had het dus "gevonden" Mijn moeder heeft me gisteren het huis uitgegooid.. :(
    Nog meer stress dus, gelukkig kon ik wel terecht b ij mijn vriend maar ik blijf hier maar aan denken :cry: .. hoop dat het niet schadelijk is voor de baby al die stress.. Heb de hele nacht niet kunnen slapen moest er steeds aan denken (en mijn vriend snurkte de hele avond :oops: )
     
  2. Annemarie1984

    Annemarie1984 Bekend lid

    13 feb 2006
    512
    0
    0
    Jeetje.
    Iedereen heeft wel eens stress in de zwangerschap. Nou is dit natuurlijk een hoop stress, maar je kunt er niks aan doen.
    De hormonen razen door je lijf en dat maakt je over het algemeen nog eens extra emotioneel.

    Heb je iemand met wie je kunt praten? BIj wie je lekker kunt uithuilen?
     
  3. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    wat ontzettend rot voor je meis, ik hoop dat je vriend je goed op kan vangen en je toch de rust kan vinden!!
    sterkte meis
     
  4. Batchie

    Batchie Fanatiek lid

    6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Nee niet echt.. Me zusjes zijn nu onbereikbaar.. ik zit nu ook de hele ag alleen thuis hier.. Me vriend en zijn zus zijn gaan werken.. dus ik zit hier maar met me internetje.. :( Ik verveel me dood, kan niet naar buiten nu.. Heb nog geen sleutels en het weer hier is ook niet echt geweldig..
     
  5. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    je kan tegen ons alles zeggen wat je kwijt wil, misschien niet erg bevredigend maar als het je helpt wij zijn er voor je!!!
     
  6. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Nou dat is helemaal balen dat je het huis uit bent geknikerd... Ik zou er toch nog eens met je ouders over gaan praten, met je vriend erbij. Anders sta je er helemaal alleen voor. En anders met de ouders van je vriend er ook bij....
    Sterkte en succes!
     
  7. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Goh, meid... Wat enorm vervelend voor je zeg. Weet niet zo goed hoe of wat ik kan zeggen om je een beetje op te beuren. Daar is véél meer voor nodig. Meid, alle sterkte en krecht voor jou en je uk...
     
  8. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Jeetje...wat zit jij in een rot situatie.
    Probeer met je vriend te praten over een oplossing en praat met je ouders.
    Veel sterkte.
     
  9. Batchie

    Batchie Fanatiek lid

    6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ik weet niet echt wat ik moet doen... Ik zit hier alleen maar ziek te zijn en te huilen enzo.. Ik snap niet hoe me moeder die test heeft kunnen vinden.. en ik kan er nog steeds niet bij dat ze me gewoon eruit heeft geschopt..
     
  10. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Heb je al geprobeert contact met je ouders te zoeken? Snap ook niet dat ze je eruit gooit, wat zegt je vader?
    Had je moeder misschien een vermoeden en is ze in je tas gaan neuzen?
     
  11. Batchie

    Batchie Fanatiek lid

    6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    ik spreek nu net e middelste zusje.. Die wist nog van niks, maar die zegt tegen mij dat ik maar beter niet kan bellen enzo anders verpest ik het nog meer.. en vooral niet bij me vader..
     
  12. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Heel veel sterkte.. ik hoop dat je heel veel steun kunt vinden bij je vriend..
    Dit is echt niet niks...
    He bah... je behoort op de "roze wolk" te zitten en geen gedoe aan je hoofd te hebben...

    Sterkte!!!

    Groetjes Joyce
     
  13. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Jeetje wat een rotsituatie, en ik snap niet dat ze je het huis uitgooien hoor! ik vind eigenlijk dat zij contact met jou moeten zoeken, en zoekt je moeder altijd heel je spullen door?
    heel veel sterkte en je kan hier altijd terrecht
     
  14. Niet meer actief

    meid wat zit je in een vreselijke positie nu zeg. Ik wil je heel veel sterkte wensen
     
  15. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik snap alleen niet dat je moeder het recht in handen heeft genomen om in je tas te kijken, en dat staafje daardoor vond.

    Gewoon pure inbreuk op je privacy.
    Als mijn moeder me zo het huis uit had gegooid, dan was ik daarna ook aan zet, dan had ze wel van me te horen gekregen hoe ze het in haar hoofd haalde om in mijn tas te zitten.

    Kan zulke dingen niet begrijpen, echt niet.

    Ik snap heel goed dat jij nu in de put zit, en totaal gestressed bent, maar jij bent belangrijk op dit moment, en als je moeder, en daardoor ook je vader, op deze manier laten merken dat ze niet achter je zwangerschap staan, dan zijn ze het niet eens waard om opa en oma te worden van dat prachtige wondertje wat in je buik zit.

    Misschien moet je er idd niet heen gaan nu, en ze even alles laten bekoelen.
    Maar als ik jou was had ik ze voor een keue gesteld:
    1 : of ze doen nu normaal en worden over negen maanden een geweldige opa en oma,
    2: nu geen opa en oma zijn, dan nooit weer!

    Maar goed dat is natuurlijk helemaal een keuze die aan jou is.
    Maar ik liet me niet zo behandelen.

    Heel veel sterkte met alles.

    Groetjes
     
  16. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    goed gezegd!!
     
  17. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Oh jee je zit inderdaad in een nare situatie.
    Nou ja 1 ding is wel zeker, je moeder heeft die test niet zomaar gevonden. Ze was duidelijk ergens naar op zoek.
    Ik hoop dat jullie er snel uit komen, veel sterkte.
     
  18. sim

    sim Niet meer actief

    jeetje inderdaad een vreselijke situatie, snap eigenlijk ook niet wat je moeder in je tas te zoeken heeft. en vind het wel erg hard dat je uit huis gezet bent, bovendien ben je 21 (volwassen)en je hebt geen eens jouw verhaal mogen doen, erg spijtig. gelukkig dat je vriend je opvangt. hoop dat alles goed komt en je gauw uit de stress bent, ik wens je heel veel sterkte!
     
  19. Batchie

    Batchie Fanatiek lid

    6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    ja ik snap het ook niet.. het was nog wel in een pakje maandverband.. Kom op zeg daar zoek je toch niet in? ik zit hier momenteel de hele tijd te huilen.. heb net geprobeerd te eten maar sinds gister krijg ik geen hap door me keel heen.. drinken lukt ook al niet.. gister in de hele dag alleen maar 1/4 pizza gegeten en 1 glas water gedronken..
    vandaag weer hetzelfde verhaal.. het lukt gewoon helemaal niet om te eten...
     
  20. sim

    sim Niet meer actief

    meis, probeer kleine beetjes te eten verdeeld over de dag, en probeer toch te drinken, dat is wel belangrijk nu. ik hoop dat je je ei hier goed kwijt kunt, het is echt heel spijtig de situatie waar je nu in zit. jij en je vriend zijn beide blij met de zwangerschap ook al is het onverwacht het blijft een geschenk, probeer goed voor jezelf en je kleine te zorgen door wel te eten, ook al is het niet veel, want het is begrijpelijk dat je geen honger hebt nu, maar het is wel belangrijk... nogmaals veel sterkte..
     

Deel Deze Pagina