TOEN IK NOG SAMENWOONDE WAS HET, BEN JE NOG NIET GETROUWD???? TOEN IK TROUWDE WAS HET EN HEB JE NOG GEEN KINDEREN IK WORD ER ECHT HELEMAAL GEK VAN ER ZIJN VAN DIE MENSEN DIE JE IEDERE MAAND VRAGEN EN EN BEN JE AL ZWANGER?? MOEDELOOS WORD JE ERVAN WAT VINDEN JULLIE OVERDRIJF IK NU?
Hey Lolita, Nee hoor je overdrijft niet! Ik woon samen en heb voorlopig geen trouwplannen. Nu trouwen er een hoop vrienden en kennissen en komt regelmatig de vraag enne.... zijn jullie de volgende? :x Pfffft laat mij mijn eigen leven bepalen. Over kinderen hebben ze het trouwens niet dus niemand weet dan ook dat wij daar wel mee bezig zijn. Tja is niet de goede volgorde he, zou toch eerst moeten trouwen ha ha nou dat bepaal ik zelf wel! Het lijkt me inderdaad er irritant om iedere maand verslag te doen, ik ben dus heel blij dat niemand er weet van heeft
ja kweet het daarom heb ik ook bijna niemand verteld dat we bezig zijn om zwanger te worden want dan vragen ze ook elke maand van en is het al gelukt
Nee hoor, helemaal niet overdreven. Het grappige was bij ons (wij wonen samen) dat iedereen telkens vroeg "wanneer gaan jullie nou trouwen" en nu kwamen we met het nieuws dat ik zwanger ben, dus toen stonden ze even raar op hun neus te kijken. Maar gelukkig allemaal hele positieve reacties hoor!
Vervelend lijkt me dat ja!! Wij hebben iedereen verrast, niemand had een kindje achter ons gezocht, dus veel verbaasde reacties op dit nieuws (wel positief hoor) en daarna zijn we stiekem snel getrouwd....
Kijk dat vind ik nou leuk, of je kids wil dat gaat niemand wat aan toch, en dan zeg je opeens wij zijn zwanger wauw dat zou zo leuk zijn zeg. Terwijl niemand het eigenlijk van je verwacht......
Precies! Dat vonden wij dus ook het leuke. Iedereen dacht dat wij eerst zouden trouwen en dan pas aan kindjes zouden beginnen. En nu doen we het lekker andersom
Dat is echt leuk joh, dat van iedereen weet al dat je kids wil en bezig bent lijkt me maar 3 keer niks...
Tja, als het meteen lukt is het niet zo erg denk ik, maar stel dat je er heel lang over doet, of het lukt maar niet. Dan ben je niet blij denk ik om telkens aan een kruisverhoor te worden onderworpen over of het nou al raak is of niet inderdaad
je hebt helemaal gelijk hoor. ik word er ook helemaal gek van. ik ben er heel duidelijk in en zeg meteen van wij zijn nog niet eens getrouwd. dus we zeggen wel als dat gaat gebeuren. ja maar kindjes dan. nou, als zouden we eraan beginnen, dan zeggen we het toch tegen niemand zeg ik dan. maar dat is voor later. maar iedereen kan het toch niet vragen het te laten.
Precies om al die vragen en opmerkingen te voorkomen houden wij onze plannen en de miskraam voor ons zelf! Pim
Gelukkig weet de familie niet dat ik weer zwanger wil worden. Soms zeggen ze nog wel eens "wanneer komt er nog een kleinkindje". Mijn zoontje is al 5 dus hebben ze de hoop een beetje opgegeven. Kan me voorstellen dat je hier van baalt Lolita. Het is al erg zat dat het nog niet gelukt is om zwanger te worden. Gaan hun het er lekker nog even inwrijven :x Silly