Wanneer testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mispoes, 5 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mispoes

    Mispoes Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Hoi hoi,

    Misschien dat iemand hier iets op weet?
    Toen ik met de pil ben gestopt ( december 05) ben ik zoals gewoonlijk ongi geworden in de "stopweek". Daarna ben ik na 34 dagen pas voor het eerst "pilloos" ongi geworden. Intussen hebben we natuurlijk gewoon geklust, en nu vraag ik me af wanneer ik zou kunnen testen. Ik weet dus niet hoe lang mijn cyclus is. De eerste keer was 34 dagen, maar dat kan natuurlijk ook van het ontpillen zijn. Kan ik gewoon na 14 dagen ( na de eisprong) testen? :rolleyes:

    Of voor de zekerheid maar gewoon van 34 dagen uit gaan en wat meer geduld hebben voordat ik ga testen?

    wat denken jullie?

    Groetjes Mispoes
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Tja als jij weet wanneer je eisprong is, dan is het wel ongeveer 14 dagen tot je ongi moet komen (kan 11 tot 16 dagen zijn)
    Dan kun je testen.
    Maar aangezien je niet weet hoelang je cyclus is, ga ik er van uit dat je ook niet weet wanneer je eitje is... dus adviseer ik je gewoon 34 dagen aan te houden.
     
  3. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ziu ik idd ook aanhouden. Suc6!
     
  4. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik ook..34
     
  5. Mispoes

    Mispoes Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    THNX!!! Tis alleen niet makkelijk om zo lang te wachten hihihi!

    Achja...beter iets langer wachten dan dat je dadelijk teleurgesteld bent omdat je te vroeg hebt getest......
     
  6. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik heb een onregelmatige cyclus, ergens tussen de 25 en 34 dagen (niet door ontpillen), en doe een eerste test met 30 dagen. Langer kan ik waarschijnlijk toch niet wachten :) Maar het is natuurlijk beter om wat meer geduld te hebben. Zucht...

    liefs, Panda
     
  7. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    Tja, geduld, daar ontbreekt het vaak aan!
     

Deel Deze Pagina