Hoi Tacha87, Wat verschrikkelijk jammer voor je... ik ken het gevoel. Ik zit in hetzelfde schuitje... Ook een paar dagen overtijd in de eerste ronde. Ik kon ook niet wachten met testen, maar het was ook negatief. Stom, maar ik voelde me ook echt een beetje bedroefd. Ik hoop echt dat de nu snel komen als ik dan toch niet zwanger ben van een wondertje... Ik hoop voor jou dat je misschien te vroeg getest hebt en stiekem toch zwanger bent. Je hebt er in ieder geval wat tekenen van... Liefs, Josien
Thx Lisje! En Josien gooh het is zo'n rot gevoel he...Die onzekerheid! Ik hoop voor jou dat je ook stiekem zwanger bent hoor! Heb nu vrij veel last van krampjes in mn onderbuik, tegen mn schaambot aan
Oei! Wat jammer tacha... Had je net in het NOD juni topic veel succes gewenst voor morgenochtend. Maar ja, zolang er geen duivels zijn... kan het nog steeds toch? Je had toch al behoorlijke symptomen. In ieder geval succes morgenochtend! Hopen op een goed bericht! Groetjes SImone
Hoi Tasha, Dit is mij 2 keer overkomen het afgelopen jaar, en later kwam ik er achter dat mijn eisprong gewoon soms 2 weken later kwam. Probeer je niet te druk te maken, en ga niet te veel uit van 28 dagen, want helaas is dat niet bij iedereen het geval. 2 Weken later is geen bijzonderheid. Sterkte, succes en veel plezier! Daphne
Tacha, ik weet precies hoe je je voelt! Heb net voor de 4e keer negatief getest! Ik ben nu 13 weken over tijd in 2e (echte) ronde! Ik was eigenlijk van plan om nog een paar dagen te wachten, maar kon het niet laten!!! Ik heb echt een super opgezette buik, dus ik dacht wie weet??? Maar het komt gewoon door m'n darmen!(daar heb ik best vaak last van, maar niet zo erg als nu) BALEN HE!!!!! STERKTE! En geef de hoop niet op! X MIR
Tacha, Ik voelde me al misselijk etc etc, maar helaas de testen waren gewoon zonder twijfel negatief. Het heeft bij mij iets meer als een jaar geduurd, maar uiteindelijk toch gelukt. Groetjes Daphne
he Tascha, Ik wordt stapel gek, de hormonen gieren door mijn lichaam, jank om van alles. Daarnaast voel ik zulke rare dingen in mijn buik. Maar gister middag weer negatief getest. niet met ochtend urine.Vraag me nu af wanneer ik weer moet testen.. Ik hoop dat ik snel ongi wordt. heb deze maand denk ik al zo'n 70 euro aan testen erdoorheen gegooid..
Nee, ik ben niet zo'n fan van de dokter! Ik wacht het nog maar "even" af. Het zal toch wel een keer komen??? De 1e keer duurde het 11 weken en de 2e keer 8, dus ik ben het gewend! Maar als het nog heeeeel lang duurt ga ik wel, hoor! DOEI! X
Pff dat is idd erg Ik zou ook niet meer testen dan denk ik.. Ik duim voor je dat je snel zekerheid krijgt..Want zo is het echt geen pretje
Hoi Tascha!! Wat moet jij je kl*te voelen zeg... Ik ken het gevoel namelijk al te goed... Ik ben vandaag ook 7 dagen over tijd en heb al 3x negatief getest. Ik ga nu maar afwachten totdat de duivels komen ben ik bang En als ik dan toch niet zwanger ben, laat ze dan maar meteen komen, want dan kunnen we tenminste door naar ronde 2.... Succes meis, en gewoon postitief blijven