Ik kon niet wachten..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tacha87, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi Tacha87,

Wat verschrikkelijk jammer voor je... ik ken het gevoel. Ik zit in hetzelfde schuitje... Ook een paar dagen overtijd in de eerste ronde. Ik kon ook niet wachten met testen, maar het was ook negatief. Stom, maar ik voelde me ook echt een beetje bedroefd. Ik hoop echt dat de :evil: nu snel komen als ik dan toch niet zwanger ben van een wondertje... Ik hoop voor jou dat je misschien te vroeg getest hebt en stiekem toch zwanger bent. Je hebt er in ieder geval wat tekenen van...

Liefs,
    Josien

2. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Thx Lisje!

En Josien gooh het is zo'n rot gevoel he...Die onzekerheid! Ik hoop voor jou dat je ook stiekem zwanger bent hoor!

Heb nu vrij veel last van krampjes in mn onderbuik, tegen mn schaambot aan :oops:

3. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    meiden, ik hoop het voor jullie allebei!!

Fijne avond!!

Heel veel good luck!

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Ik hoop het ook voor jullie allemaal. Het is zo spannend. die rot onzekerheid.

5. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    ja, voor jou natuurlijk ook gezien je banner... sterkte en succes ermee..

Liefs Lisje

6. simalex

simalex Bekend lid

Oei! Wat jammer tacha... Had je net in het NOD juni topic veel succes gewenst voor morgenochtend. Maar ja, zolang er geen duivels zijn... kan het nog steeds toch? Je had toch al behoorlijke symptomen.
    In ieder geval succes morgenochtend! Hopen op een goed bericht!

Groetjes SImone

7. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Thx Simone !! *kus*

Eneuh MJ, hoe zit het met jou meis?

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Balen Tasha...hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hoi Tasha,

Dit is mij 2 keer overkomen het afgelopen jaar, en later kwam ik er achter dat mijn eisprong gewoon soms 2 weken later kwam.
    Probeer je niet te druk te maken, en ga niet te veel uit van 28 dagen, want helaas is dat niet bij iedereen het geval. 2 Weken later is geen bijzonderheid.

Sterkte, succes en veel plezier!

Daphne

10. Kara23

Kara23 Actief lid

29 dec 2005
    195
    0
    0
    Tacha, ik weet precies hoe je je voelt! Heb net voor de 4e keer negatief getest! :cry:
    Ik ben nu 13 weken over tijd in 2e (echte) ronde! :(
    Ik was eigenlijk van plan om nog een paar dagen te wachten, maar kon het niet laten!!! Ik heb echt een super opgezette buik, dus ik dacht wie weet??? Maar het komt gewoon door m'n darmen!(daar heb ik best vaak last van, maar niet zo erg als nu):(
    BALEN HE!!!!!

STERKTE! En geef de hoop niet op!

X MIR

11. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Bedankt Elvira !!

En daphne, was je toen ook zwanger dan? Iig bedankt voor je antwoord!

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Tacha,

Ik voelde me al misselijk etc etc, maar helaas de testen waren gewoon zonder twijfel negatief.
    Het heeft bij mij iets meer als een jaar geduurd, maar uiteindelijk toch gelukt.

Groetjes Daphne

13. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0

13 WEKEN ?? :confused: Wooow meid dat is pas erg! Nog niet naar de dokter geweest dan??Thx voor je berichtje!

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he Tascha,
    Ik wordt stapel gek, de hormonen gieren door mijn lichaam, jank om van alles. Daarnaast voel ik zulke rare dingen in mijn buik. Maar gister middag weer negatief getest. niet met ochtend urine.Vraag me nu af wanneer ik weer moet testen..
    Ik hoop dat ik snel ongi wordt. heb deze maand denk ik al zo'n 70 euro aan testen erdoorheen gegooid..

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    tacha, hoeveelste ronde is dit?

16. Kara23

Kara23 Actief lid

29 dec 2005
    195
    0
    0
    Nee, ik ben niet zo'n fan van de dokter! :oops: :oops: :oops:
    Ik wacht het nog maar "even" af. Het zal toch wel een keer komen??? :( De 1e keer duurde het 11 weken en de 2e keer 8, dus ik ben het gewend! Maar als het nog heeeeel lang duurt ga ik wel, hoor!

DOEI!

X

17. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    He MIR, balen voor je meis!!! zet hem op he...

Liefs Lisje

18. Kara23

Kara23 Actief lid

29 dec 2005
    195
    0
    0
    Dank je, Lisje!:D

X Mir

19. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Pff dat is idd erg :confused: Ik zou ook niet meer testen dan denk ik.. Ik duim voor je dat je snel zekerheid krijgt..Want zo is het echt geen pretje :(

20. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hoi Tascha!! Wat moet jij je kl*te voelen zeg... Ik ken het gevoel namelijk al te goed... Ik ben vandaag ook 7 dagen over tijd en heb al 3x negatief getest. Ik ga nu maar afwachten totdat de duivels komen ben ik bang :cry: En als ik dan toch niet zwanger ben, laat ze dan maar meteen komen, want dan kunnen we tenminste door naar ronde 2.... Succes meis, en gewoon postitief blijven :D

Deel Deze Pagina