Hallo meiden!! Even een vraag aan de zwangere onder jullie.. Ik zit nu 5 dpo en heb af en toe last van maagzuur, lage rugpijn, krampen in onderbuik, ik ben erg winderig, af en toe lichte hoofdpijn, duizelig, en heb puistjes, en licht gevoelige tepels. Maar dat is er licht... Ik heb sterk het gevoel dat het deze maand raak is.. ik kan het ook gewoon niet uitleggen waarom. Vorige maand wist ik direct dat het niets was, voelde me soort van leeg. Nu is het heel anders... me buik voelt van binnen ook warm, soort gloeien. Heeft iemand dit ook gehad en die zich dan toch heeft vergist? Ik ben zo bang dat mijn gevoel er naast zit......
Yup, maar het kunnen ook symptomen zijn voor een naderende NOD..... Maar dat gevoel.. had jij dat ook??? Daar ben ik echt zo benieuwd naar...
Ik herken deze symtomen....ik ben nu 1 dag overtijd en heb al wat vroege testjes gedaan allemaal negatief. Ga straks toch weer een testje wagen.......ik heb ook dat warme gevoel in mijn buik en zo het gevoel dat het raak is. Omdat we het waarschijnlijk zo graag willen....Maar het kan idd een aanloop naar een ongi zijn.
Symptomen van zwangerschap en ongi kunnen zo ontzettend veel op elkaar lijken. Dat is heel lastig te zeggen. Ik hoop ook elke maand weer maar wil mezelf ook niet voor de gek houden na 2 miskramen hoop ik misschien iets te veel en ben ik bang dat ik mezelf zal misleiden. Dus ik ben heel voorzichtig met het denken dat ik zwanger zou kunnen zijn. Nu nog een paar dagen wachten en dan mag ik testen... heb steeds een beetje duizeligheid, ben al een keer wat roze bloed verloren en had steken in onderbuik (zou een innesteling kunnen zijn), heb het soms heel warm... nog even geduld. Hoe staat het er bij jullie voor nu?
Toen ik zwanger was (helaas mk) had ik mijn innestelling gevoeld op 7dpo.. het was een heftige kramp in mijn onderbuik, meer rechts, waardoor ik even niet kon bewegen ook had ik veel hoofdpijn die dag, puistjes, vette huid en een gloeiend gevoel enkele dagen er na nog Het kan dus goed zijn van zwangerschap, ik duim voor je
ik heb eigk doordatk zere liezen had getest.. en dat was nu ook weer de drang om te testen want heb geen sympthomen.. soms iets misseijk achjka. en toen met me mk ook geen sympt. gewoon me instinct die ik ben gevolgd denk ik ik duim iig voor je
Ja ik heb een soort zeurderige pijn in me onderbuik, maar dat komt en gaat.. en dat gevoel... het lijkt idd net ofdat me buik gloeit, dat heb ik dus nog nooit gehad. En vorige maand wist ik het gewoon dat het niet raak was... voelde het echt direct! Ik voelde me zo leeg. Ik zit nu op 5 dpo, natuurlijk echt te vroeg om al dingen te voelen... maar ja... we zien het wel...was gewoon zo nieuwsgierig of dat iemand dat gevoel herkend...
Ik herken die onzekerheid! Heb ook allemaal vage klachten dat ik denk dat ik zwanger kan zijn. Maar hou ook in mijn achterhoofd dat ik straks weer erg teleurgesteld ben als het niet zo is! Kan ook haast niet wachten om eerder te gaan testen. Vrijdag is mijn nod, maar ik heb me voorgenomen om niet eerder testen maar te wachten tot zaterdag als ik dan nog niet ongi ben!
@Prinses Sasa: Ja dat wil ik dus deze maand ook absoluut doen. Mijn ongi begint trouwens al enkele dag ervoor met bruine afscheiding. Dus als ik dit weekend bruine afscheiding krijg, dan weet ik dat het eraan zit te komen. Ooeeehh jij nog 3 dagen... spannend hooor!!!!!
ik heb ook al een week vage klachten met vlagen misselijk zuurbranden terwijl ik die nooit heb heel veel dorst en ook last van winderigheid maar ook die ongi krampjes zoals je ziet ben ik vandaag 2 dagen overtijd normaal heb ik vaak paar dagen van te voren al last van buikpijn enzo nu begon dat eigenlijk vandaag pas door die krampjes durf ik dus nog niet te testen stond vanmorgen echt op met het idee en gevoel vandaag word ik ongi gewoon hoe ik mij voelde maar tot dustoe nog nix.. en ben dus aan het twijfelen of ik naat de drogist zou gaan...... wat zouden jullie doen??? liefs calimero
Ik zou zeker naar de drogist gaan voor een test. Mijn eerste dag laatste menstruatie is gelijk aan die van jou en ik had vrijdag al een positieve test. Ik duim voor je en natuurlijk voor de anderen die in spanning zitten.
@ Mariloo ik heb ook altijd wat roze afscheiding 1 of 2 dagen voordat ik ongesteld wordt! Nou dan weet ik ook al dat mijn ongi er aankomt. Heb ook altijd een regelmatige cyclus. @ Calimero, dat je nog zolang kan wachten met testen! Of is je cyclus onregelmatig? @ Midget, gefeliciteerd met je zwangerschap! Is het jullie eerste kindje? Ik denk eerlijk gezegd zelf dat we deze maand weinig kans hebben want we hebben niet echt goed geklust, maar 1 keertje! Een beetje een verloren ronde denk ik. Maar toch hou ik een beetje hoop! Want voel natuurlijk van alles. Last van gespannen borsten, had ik de laaste 3 maanden niet voordat ik ongi moest worden, maar deze cyclus dus wel. Heb afgelopen juli een miskraam gehad en daarna hebben we even rustig aan gedaan omdat ik het toch wel erg spannend vind om voor een 2de kindje te gaan. Ons zoontje is nu 2 jaar. Maar de babykriebels kwamen vanzelf gelukkig weer terug. Groetjes Sasa
@ midget oohww wat leuk!!! gefeliciteerd! super! was dit ook jullie 1ste ronde?? @prinses sasa ik heb een onregelmatige cyclus de ene maand ben ik later ongi dan de andere maand heel vervelend! maar ik moest vanmiddag anar de super voor wat dingetjes en ik heb toch met een big smile een test gehaald! maar ik heb hem nog niet gedaan ik wil zowiezo morgen nog afwachten vorige maand was mijn ongi namelijk ook op de 20ste dus het kan nog.. maar heb geen ongi klachten... dus ik ben benieuwd
Princes Sasa en Calimero bedankt! Ja, dit zal inderdaad ons 1e kindje zijn en dat ook nog in de 1e ronde. Het voelt nog heel onwerkelijk. Sterkte de komende dagen en ik zal duimen voor een positieve test
ik was van ons 1ste kindje ook in de 1ste ronde direct zwanger! nou dames, dit is de dag als ik het vandaag niet krijg gaan we vanaaf samen de test doen! ik moet trouwens wel ongelooflijk vaak plassen kreegn vanochtend op het werk al de vraag of ik misschien blaasontsteking heb ik zo nou dat kan maar zo whahahahahaha het zou wel mooi zijn als we van ons 2de kindje ook in de 1ste ronde zwanger raken tot nu toe voel ik nog nix wat op ongi lijkt.... ik hou jullie op de hoogte! als de test positief is is het misschien wel leuk dan een topic te maken bij zwanger clubje kunnen we elkaar in de gaten houden! we lopen dan tegelijk...... (de test begint nu wel verlangend te kijken in de badkamer!!!!)
Hoi Allemaal, Ik dacht laat ik hier ook maar iets schrijven want jullie klachten lijken zo op die van mij ; Vanaf mn eisprong (die ik echt duidelijk heb gevoeld) heb ik krampen in me onderbuik en lage rugpijn. Daarna vanaf de dag dat mn vermoedelijke innesteling zou moeten zijn ,had ik savonds tot de hele volgende dag heel veel last van steken links onder in de buik,krampen(ongesteldheidsgevoel) ,opgezette buik,en vaak het gevoel dat ik moest plassen maar dan kwam er niet veel.. Dit is de eerste ronde voor een tweede kindje. Bij mn zoontje was ik bij de eerste ronde zwanger...toen had ik precies dezelfde kwaaltjes en ook gewoon 'het gevoel' al zwanger te zijn voordat ik testte.(twee dagen na mn nod) Nu heb ik maandagavond een test gedaan en vanmorgen; allebei negatief.. misschien gewoon te vroeg? ik hoop het zo... Als het niet raak is,neemt mn lichaam me flink in de maling!Wat kun je jezelf gek maken he?! Princes sasa; ik zie dat we precies gelijk lopen..spannend hoor..heb me voorgenomen nu vrijdag maar af te wachten of de ongi komt en anders dan nog 1 testje te doen..
ik heb het zelfde probleem op de een of andere manier voel ik me al een week ´anders´heb zere borsten ze staan gewoon onder spanning zeg maar hier word er vanaaf getest.. mocht er dan nog geen ongi zijn dan.. ben wel zenuwachtg!!! maar het lijkt nu ook of je alles voelt dan he je let ook overal op vind ik!