joepieeee ik mag weer beginnen morgen nacht heb er nog helemaal geen zin in maar mijn schoonmoeder wel hahahha eerste oppasdag woensdag groetjes bianca
Ik werk alleen snachts, de ene week ma,di,woe en de andere week di,woe Ik heb schouder klachten en doe dit om erger te voorkomen
owke dan kun je idd ook beter snachts werken. ik werk zelf ook in de zorg dus weet hoe zwaar het kan zijn
Oei oei, ik moet morgen ook weer beginnen na een half jaar verlof te hebben gehad. Ik vind het een beetje een dubbel gevoel, aan de ene kant wel zin maar ook weer niet. Maar ja wat is nu eigenlijk 16 uur in de week werken. We zien het morgen wel weer. Kwebbel
Lekker aan het werk hoor! Het is zo fijn om weer gewoon even jezelf te kunnen zijn tussen je collega's. Al zullen ze in het begin best een beetje gek worden van jou baby-verhalen Succes en groetjes van Kiki.
En dames hoe is jullie eerste werkdag weer bevallen??? Ben erg benieuwd hoe jullie je voelen, ikzelf had toen gemengde gevoelens, was blij dat ik ff kon afschakelen, maar wou toch eigenlijk niet bij die kleintjes weg. Liefs Angela.
Gister weer mijn eerste dag gewerkt en ik vond het hardstiike fijn om weer tussen de collega's te zijn. Sta nu weer aan de andere kant, dus nu begeleid ik de dames weer die moeder gaan worden.(en natuurlijk ook de vaders) Mij is het dus reuze meegevallen en het is niets fijner om na een dag werken thuis te komen bij de kids. Groetjes kwebbel