Ik MOET het ze straks vertellen.......

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door melissa, 29 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melissa

    melissa Actief lid

    28 mrt 2006
    219
    0
    0
    Hoi allemaal.
    Ben nu bijna 13weken zwanger.Het was niet helemaal gepland, maar ben blij verrast!!
    Maar nu het dilemma....Heb sinds anderhalve maand een nieuwe baan, heb het er naar mn zin.Werk het meeste met mijn baas en anders alleen.

    Nu wil ik nog even wachten totdat ik uit mn proeftijd ben voordat ik het vertel,anders sta ik misschien gelijk op straat.
    Vind het lastig en moeilijk om zo "stiekem" te doen.
    Heb verder ook geen collega's aan wie ik advies kan vragen.
    Nog 2 weken en dan ben ik officieel uit de proeftijd.......zucht als het maar goed opgevangen wordt.
    Iemand ervaring of tips hiermee??
     
  2. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik heb er geen ervaring mee aangezien mijn functie ophield op de dag dat ik wist dat ik zwanger was..

    Heb het dus ook niet verborgen hoeven te houden. Maar kan je zeker wel adviseren dat je het toch ff 2 weekies vol moet houden hihi ;)

    Tis wel zo eerlijk als je beoordeeld word over je kwaliteiten en niet dat je word ontslagen omdat je zwanger bent :D
     
  3. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Melissa,

    Ja dat is denk ik helemaal afhankelijk van de werkgever...
    Ik heb zelf een jaarcontract bij mijn werkgever...maar heb besloten het zelf met 12 weekjes te vertellen...mijn leidinggevende reageerde echt enorm leuk...en een vast contract komt er toch gewoon (gelukkig!).
    Maar als je toch twijfelt zou ik voor de zekerheid gaan en het pas over 2 weekjes vertellen.
     
  4. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle