Ik had al ergens anders op het forum gemeld, maar wilde toch ook mijn eigen topic Ik heb 28 april getest, omdat ik me raar voelde en verwachte eigenlijk niet dat er iets zou zijn, maar dus wel!!! IK BEN ZWANGER!!! Ik weet alleen niet helemaal zeker hoever ik ben, want vorige maand had ik een rare cyclus van 35 dagen terwijl ik normaal 28 dagen had. Ik ging er dus eerst vanuit dat ik weer een cyclus van 28 dagen had, maar dit was niet zo. Ik dacht toen dat het weer 35 dagen waren, maar omdat ik me zo raar voelde heb ik 2 dagen voor die nod getest en het waren meteen 2 dikke strepen!! Bekijk bijlage 68894
Dank jullie wel!! Het is nog steeds een heel raar idee en wil het echt van de daken afschreeuwen Maandag de dokter maar eens bellen.
Dank jullie wel! Vandaag is Moeders voor moeders langs geweest en ik mag al meteen meedoen Ze heeft me uitgelegd wat ze ermee doen en dat het strafbaar is geworden om het medicijn met HCG voor te schrijven voor mensen die af willen vallen. Ik kreeg meteen mijn afscheidscadeau, omdat je hier zelf je urine moet wegbrengen en er dus niet iemand langskomt die dat cadeau brengt als je klaar bent. Ik heb een mooi boek over zwangerschap gekozen, erg leuk! Ze heeft ook nog dat testje uitgevoerd en die werd meteen knal positief! Bekijk bijlage 69591