hallo dames, wie kan mij helpen? ik snap er niks van. ik gebruik ovutestjes en ik temp maar mijn tempkaartje geeft mijn eitje aan op dag 20 en heb een postieve ovutest op dag 21 welke moet ik nu aan houden? mijn tempkaartje staat bij mijn onderschrift
Ja, dag 20 was je ei, temp is naar mijn gevoel betrouwbaarder dan ovutesten, omdat die een hele tijd "positief" zijn... dus ook nog even nà je eisprong
Ehm, Misschien begrijp ik het verkeerd, maar na je positieve ovutest springt je ei toch pas 24/48 uur naderhand, dan zou aan de hand van temperaturen eigenlijk op dag 19 al je eitje geweest moeten zijn toch??? Of klopt mijn theorie niet helemaal??? XXX
neej dag 20 is mijn ei volgens het tempkaartje geweest waar daar staat het kruis nu. en op mijn ovutestje is pas dag 21 echt positief! maar het kan ook zijn dat als ik later dag 20 nog een keertje een testje gedaan had dat ie ook dik positief was! maar weet wel zeker dat mijn temp gelijk heeft!!
je ei kan ook gesprongen zijn in de nacht van dag 20 op 21... dus dan is het wel normaal dat je ovutest ook op dag 21 posi was he. In elk geval heb je goed geklust! dus nu spannend wachten!
Hoi Anoniempje! Zie dat we van hetzelfde bouwjaar zijn en allebei over 12 dagen testen, toevallig. Ik heb niet getempt, maar denk wel goe dgeklust te hebben. Spannend hè, dat wachten?
@ the lady, jah dat denk ik dan ook dat hij dag 20 op 21 gesprongen is!! en hebben idd goed geklust @ bibi, heey das leuk nou we moeten elkaar dan maar op de hoogte houden, pffff nog 12 dagen dan duurt wachten lang