hallo dames, wie kan mij helpen? ik snap er niks van. ik gebruik ovutestjes en ik temp maar mijn tempkaartje geeft mijn eitje aan op dag 20 en heb een postieve ovutest op dag 21 welke moet ik nu aan houden? mijn tempkaartje staat bij mijn onderschrift http://i44.tinypic.com/2zjg6z9.jpg
heb je ook op cd 20 een ovu test gedaan??? Aan je temp te zien heb je hem idd op cd 20 gehad! Maakt iig niet zo spuper veel uit wanneer je hem gehd hebt met het oog op NOD t scheeld 1 dag, maar ik denk ook cd 20
jah ik heb toen ook een ovutestje gedaan! er staat een link in het berichtje met een foto daar kun je het zien asl het goed is.
Ja idd k zie dat je op cd 21 een posi ovu test gehad heeft, alleen je temp zegt cd 20 en temp is wel betrouwbaarder, als ie morgen gewoon hoog is (wat ik wel verwacht) dan zou ik gewoon uitgaan van je ei op cd 20
Temperatuurkaartje is altijd preciezer dan ovu-test. Edit: hoewel ik bij jouw kaartje sterk twijfel of je ei niet op dag 22 is geweest! Zou zomaar kunnen. Ff kan je kruis ook nog op een andere dag zetten. Maar je temp was op dag 20 en 21 nog erg laag voor een ei, dus het zou me niets verbazen. Denk nog eerder dat je ei op dag 22 was dan op dag 20.
Ik beseerde mijn uitspraak ook op het temperatuurkaartje. Op dag 21 en 22 had ze dezelfde temp wat ook al een paar keer eerder is geweest. Maar aangezien ze diezelfde temp ook op dag 24 had zou het best ook dag 20 kunnen zijn.