ik snap het niet meer... Help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Diavolo, 17 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diavolo

    Diavolo Actief lid

    30 mei 2007
    187
    0
    0
    Hoi ladies,

    Ik heb weer wat raars hoor.

    Ik wist dus niet wanneer ik eigenlijk ongesteld moest worden. Ik dacht de 10e...
    Maar goed, afgelopen dinsdag een test gedaan (romed) en die was positief. Niet zo fel als het andere streepje, dus ik kan daar niet zoveel mee en laat m buiten beschouwing zeg maar. Zelfde middag cb gedaan, heeeel dun lijntje, erg vaag.

    Donderdagavond cb test gedaan, en die werd net binnen de 10 minuten echt blauw en +! Geen dikke vette plus, maar hij was te zien met het blote oog en de camera. Wij blij! Dit was echt geen pennenstreepje meer, maar echt het echte werk zeg maar


    Vrijdagmorgen een negatieve cbtest. Nu drink ik s avonds heel veel water ivm een dieet en mijn urine was erg waterig. Ik heb de cb lijn gebeld en die amerikaanse vrouw adviseerde een bloedtest. Want hij was gister toch cht wel posi. Naja, daar ziet de huisarts nog geen noodzaak voor.

    Met een vriendin overlegd, zij is bezig met de opleiding vk, die vertelde me dat ik de verkeerde cyclus te pakken heb, en dat ik waarschijnlijk woensdag pas mijn nod heb. Ja ja, ik zal dus moeten wachten eigenlijk, maar hoe kom ik aan die posi cb?

    GIstermiddag en vanmorgen digi cb gedaan, negatief, niet zwanger. Wel heel licht tweede streepje op de test maar die schijnt ook LH te meten overigens dus daarom mag je er niet naar kijken ;)

    Is er nog enige hoop? Nu las ik wel weer dat de digi cb 2x zoveel hcg nodig heeft dan een gewone...

    IK WEET HET EVEN NIET MEER, is hoop hebben nou reeel of niet? :(
    HELP :)
     
  2. Diavolo

    Diavolo Actief lid

    30 mei 2007
    187
    0
    0
    Heb mijn donderdagavondtest geupload in mijn album, hij is niet zo heel duidelijk omdat ie zo klein moet, maar er is een streep :)
     
  3. mama2801

    mama2801 Niet meer actief

    hoi hoi
    nou ik zie idd een + staan, waarschijnlijk door je veele drinken dat je negatief test......

    of je hcg neemt af? wta ik niet hoop voor je , het is toch altijd risico om voor je nod te testen
     
  4. Diavolo

    Diavolo Actief lid

    30 mei 2007
    187
    0
    0
    ja dat zou ook nog kunnen, ik ben ook helemaal geen voorstander van voor je nod testen, dacht ook dat ik erna zat :) maar die + blijft me zo bezig houden nu ...
     
  5. appeltje

    appeltje Niet meer actief

    Ik heb het ook wel eens gehad dat ik positief testte en dat mijn streep daarna verdween.... en ik werd daarna toch ongesteld. Innestelling niet goed gegaan ofzo.

    Misschien niet iets dat je wilde horen, maar houd er rekening mee.

    Succes!
     
  6. Diavolo

    Diavolo Actief lid

    30 mei 2007
    187
    0
    0
    Ach ja ladies, we zien eht wel :) Iets anders zit er niet op he hihihi
     

Deel Deze Pagina