Ging je je man nog verrassen? Was het morgen? De CB blijft maar 24uur zichtbaar, hou daar rekening mee.
Inderdaad, dat was ik wel van plan ja... Morgen zijn we 1 jaar getrouwd. Iemand een leuk idee misschien Ik zat al te denken... als hij thuis komt van zijn werk zet hij altijd als eerste zijn computer aan. Misschien de foto van de CB test heel groot op zijn bureaublad als achtergrondafbeelding? Iemand leuke ideeën?
Jaaa wow superleuk idee!! Of anders de foto uitprinten en in een fotolijstje doen en kado geven ofzo? Voor het geval hij voor de verandering zijn computer niet meteen aan zet
Oh, dat is ook een leuke.... Maar het "lastige" is, dat hij weet dat ik vandaag of morgen zou gaan testen. Hoe voorkom ik dat hij dat vanavond gaat vragen? Misschien toch vanavond maar geven... Iemand anders nog een leuk idee? Ik ben zelf altijd wel "creatief" met dit soort dingen, maar ehh... nu loop ik al de hele dag (haha, lees: 2 uurtjes) als een kip zonder kop rond Dus alle leuke ideeën zijn MEER dan welkom!! A.s. zondag gaan we naar mijn familie om vaderdag en m'n vaders verjaardag in 1 te vieren. Voor zijn verjaardag hebben we met alle zussen al een leuk cadeau wat we samen geven. Nu weet ik ook wat ik hem voor vaderdag geef Het is klein, plat en gelukkig niet meer wit
Dan zou ik het vanv doen, morgen is het schermpje leeg. Misschien een rompertje of sokjes kopen en de CB eraan vastplakken?
woeiii gefeliciteerd meid, en nu genieten! mss is een leuk papa pakket met sokjes speentje rompertje enz wel leuk? en dan alles met i love papa of zo... groetjes cakeje
Misschien is het al gezegd maar Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun is hilarisch. Voor jou ook nog leuk om te lezen en je hebt het zo uit.