Hi dames, Ik was tot vandaag 12 dagen overtijd. Gisternacht onwijs veel last gehad van steekjes/zeurende pijn aan de linkerkant van mijn onderbuik. Dit voelde anders dan mijn normale ongesteldheid. Ik heb drie keer getest in totaal 2 keer negatief (na 6 dagen overtijd en na 8 dagen overtijd) en vandaag een heel erg licht streepje! Ik was he-le-maal blij aangezien ik hier las dat er soms te weinig hcg in je urine zit in een vroeg stadium, dus dat je dan negatief kunt testen. Nu ging ik vandaag naar het toilet en bij het afvegen had ik wat lichtrood bloedverlies ik dacht okeee, helaas.. ik ben ongesteld deed gewoon mijn tampon in zoals normaal maar net wilde ik 'verschonen' en zag dat er zich maar een druppeltje bloed op het tampon bevond. Iemand die weet wat dit kan zijn? Ik zal morgen sowieso even bellen voor een afspraak bij de huisarts maar ben erg benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. Bedankt alvast!
Ook een heel erg licht streepje is een streepje Volgens mij ben je gewoon zwanger. Wat ik ervan weet is dat je soms wat bloed kan verliezen in het begin, niks ernstig (meestal) Vooral omdat het lichtrood is denk ik niet dat het de aankomende ongi is, dat begint meestal lichtbruin... Succes en lekker naar de huisarts voor 100% zekerheid!!!