Ik vind zwaar om ineens alleen te zijn.

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Helise, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsvanm

    mamsvanm Actief lid

    27 dec 2012
    431
    0
    0
    Pff ik heb er ff geen woorden voor, zaterdag 114 sms berichten, gister ook weer 50 plus... jeetje zeg.. wat een gedoe met ex.
    Daar ga ik nu maar es stappen voor ondernemen, ik ben het zat.
    Sorry voor ego bericht hoor, baal er gewoon van!
    XxxxX
     
  2. Meisje89

    Meisje89 VIP lid

    9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Fijn dat jullie nog goed overweg kunnen.

    Hier eerste nieuwe relatie 5 maanden erna. Achteraf gezien misschien wat te vroeg. Heeft dan ook maar.2 maanden geduurd.


    Mamsvanm: amai zo veel :eek: zou richting de politie gaan hiermee. Aanklacht doen voor psychische belaging of zo.
     
  3. mamsvanm

    mamsvanm Actief lid

    27 dec 2012
    431
    0
    0
    Gaat gebeuren, van stalking.. vind jou kreet er bij ook wel goed trouwens... heb afspraak gemaakt...
    Verder gaat ie vandaag weer vrolijk door.,... ik word er zo moe van... :(
     
  4. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    @mamsvm jeetje zoveel! Groot gelijk dat je er wat mee gaat doen.
     
  5. rozerood

    rozerood Bekend lid

    6 jul 2012
    797
    0
    16
    jeetje das veel. goed dat je stappen onderneemt anders wordt je nog gek...
    <denk ik dat mijn vent niet meer goed kan denken en stomme dingen doet.....Nou die van jou doet het nog tien tikjes erger!

    Hoorde gister dat de man van een vriendin ook opeens heeft mede gedeeld dat hij verliefd is op een ander. Zij hebben ook 2 kids. Mijn zus ligt ook in de scheiding. vraag me af wat er aan de hand is!!
     
  6. Helise

    Helise Fanatiek lid

    4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Mamsvanm, jeetje wat een belachelijk veel smsen :$ Wat heeft ie je allemaal te vertellen dan?

    Rozerood, zo dat gaat lekker in je omgeving met de scheiding. Het lijkt wel mode momenteel. Fijn dat het opgelost is met je ex wat betreft afgelopen en aankomend weerkend.

    Meisje, hoe is het eigenlijk afgelopen met je vader die ook op die datingsite bleek te zitten?

    Hier verder alles zijn gangetje, kleine man is nu wat ziekjes, zo sneu maar ja hoort er bij..
     
  7. mamsvanm

    mamsvanm Actief lid

    27 dec 2012
    431
    0
    0
    @ Helise.. kort door de bocht, dat alles wat fout is gegaan, mijn fout is, dat ik nooit heb geknokt, dat ik snel opgegeven heb...
    Daarbij denk ik alleen aan mezelf... en aan mijn vriend, niet aan dochter en niet aan hem.. hoe of ik hem kwets...
    Duh... vergeet ff wat er in het huwlijk gebeurd is... ben niet voor niks opgestapt...
    Me meisje staat altijd boven aan, en ja ik geniet van me vriend.
    Samen gaat het goed... dus ach waar hebben we het over?
    Onzin dus!!
    Trusten
     
  8. Meisje89

    Meisje89 VIP lid

    9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Niks meer van gehoord, net of 't nooit gebeurd is !!! :(

    Ja ziek worden ze al eens ooit hé :) Hier sinds gisteren zoontje weer fijn naar school !! :D

    Punten van de herexamens zijn nog steeds niet bekend... Pfoe... Wil weten waar ik sta hé pfff...

    Ben intussen bezig met papieren invullen voor studietoelage van afgelopen schooljaar. Bwurgh, wat ze allemaal vragen joh!!! Van 2011 en 2012 alle inkomsten, OPGESPLITST per MAAND :$ niet aanslagbiljet of zo, nee, loonfiches van elke maand. Begin maar te zoeken, gadver... Wat een werk, geen idee waar te beginnen. Ben toen tijdje werkloos geweest, zat nog bij een vakbond (wat nu niet meer is) dus moet ik dat allemaal gaan achterna lopen om dat te kunnen krijgen?? Bah bah !!! Maar een medestudent (ook volwassen student die uitkering krijgt) kreeg er bijna 4000 euro van terug dus is toch wel belangrijk en een serieuze som geld !!! Verdorieeee !!!!!
     
  9. rozerood

    rozerood Bekend lid

    6 jul 2012
    797
    0
    16
    meisje: bleh dat klinkt niet lollig, maar als het om zoveel geld gaat toch wel de moeite.

    oh zieke kindjes...ben er nu al als de dood voor als mijn zoontje eens ziek wordt (hij is nu 5 mnd). En hoe als ik eens ziek wordt!!?

    werd me vandaag opeens bewust, dat ik in mijn situatie opnieuw ervoor moet kiezen moeder te zijn. Weet niet of jullie snappen wat ik bedoel. Ik merk erg dat ik soms momenten heb dat ik denk "Zo wilde ik geen moeder zijn". Ik had het me anders voorgesteld. Ik wilde moeder zijn in een gezin, niet alleen. Heb vandaag nog eens heel bewust gekozen om echt T zijn moeder te willen zijn, de verantwoordelijkheid op me te nemen ook als zijn vader het laat afweten. Ik wilde graag een kind en ga er nu ook weer van genieten en trots op zijn ipv alleen maar denken wat een eikel kindsvader is omdat ik het nu alleen moet doen. klinkt dit ergens logisch?
     
  10. rozerood

    rozerood Bekend lid

    6 jul 2012
    797
    0
    16
    pff voelde ik me gister nog zo goed en zelfverzekerd, wordt ik nu weer wakker met een gevoel van missen. Shit wat mis ik toch mijn ex (zoals hij was). Anderzijds weet ik ook wel dat het voorlopig beter is zonder hem en dat hij me iets vreselijks heeft aangedaan. Wat zijn gevoelens toch gecompliceerd.
     
  11. Meisje89

    Meisje89 VIP lid

    9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ik begrijp wel wat je bedoelt ja. Is ook goed, zo sta je ook sterker.in je schoenen. Je bent nu niet een mama die pas uit elkaar ging. Je bent een alleenstaande mama die koos voor het geluk van zichzelf en van haar kind. Je staat er. Je bent een mama die alle taken alleen op zich neemt en dat goed doet ook. Je staat sterk ook al ben je alleen.

    Vrouwen zijn gemaakt om kinderen alleen te kunnen opvoeden. Kijk naar de natuur. Hoeveel jongen worden opgevoed door zowel de moeder als de vader? Bitter weinig. Elke moeder zorgt alleen voor haar jongen en die doen dat perfect!! Waarom zou het dan abnormaal zijn om alleenstaande mama te zijn. Het zit in ons om dergelijke dingen tot een goed einde te brengen. We zijn er voor gemaakt! Echte oermama's, tijgermama's!
     
  12. Meisje89

    Meisje89 VIP lid

    9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Die momenten ga je nog hebben. Is normaal, een scheiding is niet niks. En wordt gevolgd door een rouwproces. Je moet ergens afscheid van nemen en dat gaat gepaard met verschillende gevoelens. Dat betert nog, neem er je tijd voor en verwerk alles op je eigen tempo. Is niks mis mee om je even slecht te voelen!!
     
  13. rozerood

    rozerood Bekend lid

    6 jul 2012
    797
    0
    16
    hallo Meisje
    dankjewel voor je reactie en steun. Je hebt misschien wel gelijk wat dat opvoeden betreft. Hoewel ik het erg goed vind als een vader tegenwicht kan bieden...Helaas zie je steeds meer dat de vrouwen het alleen moeten doen. Dit is ook zo bij paren die wel samen zijn. en ja natuurlijk kunnen wij dit! en ja we worden er sterker door. Wij kunnen later zeggen dat het kindje zo mooi geworden is door ons!!
     
  14. rozerood

    rozerood Bekend lid

    6 jul 2012
    797
    0
    16
    hoor net over een bekende dat haar man haar nu verteld heeft dat hij haar 7 jaar lang heeft bedrogen. Hij heeft al 7 jaar en relatie ernaast!!! ze hebben 2 kinderen: een van 7 en een van 5 geloof ik. Ik vraag me af wat er aan de hand is met de mannen. Mijn zus ligt ook in de scheiding :S Haar kinderen denken echt dat elke man er opeens vandoor gaat. Ze krijgen niets anders mee :(
     
  15. Meisje89

    Meisje89 VIP lid

    9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Now you're talking ;) :D
     
  16. Meisje89

    Meisje89 VIP lid

    9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Oh my god :$ :$ :$ Heeft ie bij dat ander mens ook nog kinderen misschien?

    Wat zielig voor de kindjes !! Hier gelukkig niemand in scheiding. Mijn ouders zijn ook al 32j getrouwd. Broer nog steeds samen met zijn vriendin (hebben 2 dochters) En rest van mijn familie ook niemand die gescheiden is.
     
  17. Meisje89

    Meisje89 VIP lid

    9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Vanmiddag mijn rapport gaan halen!!

    Ik mag door naar het 2e jaar !!! Heb 5 van de 7 vakken kunnen ophalen!! De andere 2 mag ik meenemen naar volgend jaar :D Ondanks de 2 mindere (trouwens de 2 die ik niet verwacht had! Die wat ik verwachtte, heb ik 2x een 10 op :p nipt geslaagd dus, maar dat is voldoende!) ben ik wel kei blij !!!

    Nu ga ik al in het 2e jaar zitten, lijkt allemaal veel dichterbij te komen zo. Als eerste jaars ben je zo nog "maar" een eerstejaars, net begonnen, nog kans om niet te slagen. Maar vanaf nu dus 2e jaars, volop in de opleiding, en met volle moed door naar het laatste jaar!!! Om dan uiteindelijk verpleegkundige te zijn!
     
  18. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    @meisje wat super goed van je gefeliciteerd..


    @ weer ff niet geschreven sorry daar voor
    ben zo druk met van alles word soms ff niet goed
    vaak veel gezeik nog en geouwe hoer iedere keer weer
    maar ja hou je hoofd koel zo af en toe soms word het echt ff moeilijk
    moet ik toch echt even tot 10 tellen
    lieve meiden hoop dat alles goed is met jullie
    hele dikke knuffel en weet ik altijd aan jullie denk
     
  19. rozerood

    rozerood Bekend lid

    6 jul 2012
    797
    0
    16
    gefeliciteerd meisje! een grote zorg minder voor jou!
     
  20. Meisje89

    Meisje89 VIP lid

    9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Mv3 niet leuk! Hopelijk gaat het snel weer beter daar..

    Rozerood dank je :) volgende week begint de les weer, week erna al meteen stage voor 5 weken. Helaas moet ik de andere 2 stages laten vallen omdat ik dan die 2 vakken van het eerste moet.volgen :( ga dus sowieso pas half jaar na de rest afstuderen... Spijtig!

    Hoe is het voor de rest hier? Maar stilletjes :)
    Heb maandag nieuwe tattoo laten zetten! Foto staat in het tattootopic in de lounge. Ben er heel blij mee! :)
     

Deel Deze Pagina