Ik voel me echt niet prettig nu

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Duveldraakje22, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik moet even mn verhaal kwijt. Door mijn spierziekte kan ik op het moment niet goed voor Anouk zorgen. Ze gaat nu sinds maandag halve dagen naar mn schoonzus toe, daar ben ik wel blij om, maar ik voel me nu echt een slechte moeder.
    Doordat mn nek constant onder spanning staat kan ik van het een op het andere moment zo duizelig worden. Gisteren ben ik zelfs bijna flauw gevallen. Mijn huisarts gaat nu de neuroloog bellen of ik de botox spuiten eerder kan krijgen, anders wordt ik voorlopig aan de Tramadol gezet. Dit is echt een paardenmiddel en de eerste dagen zullen dan echt niet prettig zijn.
    Ik mis Anouk ontzettend als ze er niet is. Ik weet dat het beter is, maar voor mn gevoel ben ik echt een ontzettend slechte mama.
    Mn hart breekt echt als ik haar 's ochtends mee geef aan mn vriend. Gelukkig is hij wel altijd in de buurt, hij werkt bij zijn broer en het kantoor is aan huis.
    Ik hoop dat ik gauw weer voor mn meisje kan zorgen, waarschijnlijk zal ik nu ook de ziektewet in gaan. Mn verlof loopt vrijdag af, maar ik zie mezelf nog niet gaan werken, moet trouwens ook eerst werk vinden.
    Ik probeer nu maar zoveel mogelijk te rusten ondanks dat ik Anouk echt heel erg mis.

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  2. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    He meisje toch!
    Wat naar!
    Mag ik vragen wat voor spierziekte je hebt? (mag me ook pb-en hoor)

    Ik ehb zelf de angst gehad vroeger nooit zelf mn kindjes goed te kunnen verzorgen door reumatische artritis en sclerodermie.
    Gelukkig is de boel bij mij gestabiliseerd.

    Ik vind je JUIST een goede moeder. Ik denk dat je beter een halve dag goed voor haar kan zorgen, dan een hele dat met moeite voor haar kan zorgen.

    Sterkte en een dikke knuffel voor je meid! Het is zo balen als je lichaam je in de steek laat!
     
  3. Lilith

    Lilith Fanatiek lid

    6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Oh wat erg voor je meis...

    Je bent geen slechte moeder! Je hebt hier zelf ook niet voor gekozen.
     
  4. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nou je hoeft je echt geen slechte mama te noemen hoor, en zekers niet te voelen, jij hebt niet voor een vervelende spierziekte gekozen,........

    sterkte, hopelijk voel je je weer snel wat beter,...
     
  5. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik heb dystonie en dan de vorm torticollis spasmodica. Dit heb ik al vanaf mn geboorte, maar vanaf mn 21e is het verergerd. Tijdens mn zwangerschap heb ik nergens last van gehad. Nu begint het weer net zo erg te worden als op mn 21e. Toen heb ik 1 maand plat moeten liggen, maar nu kan ik dit niet. Niet met Anouk in ieder geval. Ik ben wel blij dat er iemand is die me kan helpen, maar het liefste zou ik het natuurlijk zelf doen.

    Fijn dat het bij jou goed gaat, ik hoop dat het binnenkort hier ook beter gaat!

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  6. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Oh wat erg voor je maar zoals de anderen hebben geschreven je bent geen slechte moeder want je hebt hiervoor niet gekozen. GEniet van de dingen die je wel kan doen met haar.
     
  7. kissie

    kissie Fanatiek lid

    18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Kun je niet meegaan naar je zus of vragen of ze bij jou voor je kindje komt zorgen?
     
  8. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Nee hoor, je bent helemaal geen slechte moeder. En bovendien, als je plotseling duizelingen krijgt of flauwvalt en je hebt net je kindje op je arm, dat kun je toch ook niet riskeren. Hopelijk kan je zus je bijv. thuis wat meer helpen met de kleine. Snap dat je haar mist, je had hier vast niet op gerekend. Sterkte!
     
  9. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Wat een vervelende situatie meid! Dat is zeker niet iets waar je op zit te wachten! Maar probeer naast je neer te leggen dat je een slecht mama bent..je bent voor jouw kleine meid de allerliefste en de allerbelangrijkste!

    dikke kus miek
     
  10. jessicad

    jessicad Actief lid

    2 nov 2006
    344
    0
    0
    Een slechte moeder? Ik vind je juist een stoere en dappere moeder. Ondanks dat je je meisje het liefste bij je wilt houden en heel erg mist kies je ervoor om te doen wat voor haar op het moment iets beter is en je gunt haar dat. Voor jou is het nu te zwaar om de hele dag met haar te sjouwen en te doen en flauwvallen met je kleintje in je armen lijkt me ook niet zo`n goed idee (understatement). Maar je meisje heeft nu wel al die aandacht nodig. Dus dat jij haar met je vriend mee laat gaan naar je schoonzusje laat zien dat je het beste met Anouk voor hebt. Je houdt zoveel van haar dat je je eigen gevoelens van gemis en het breken van je hart opzij zet omdat dit nu even het beste is. Zo kan je de rest van de dag er helemaal voor je meisje zijn. Je mag er trots op zijn dat je hulp durft te vragen en het kunt ontvangen. Hoeveel moeders hebben daar geen moeite mee. En dat is ook heel moeilijk. Dus hulde voor jou dat je zo goed voor Anouk zorgt en zo`n goede moeder voor haar bent ook al gaat het momenteel even helemaal niet zo goed met jou.
    En Anouk heeft meer aan een moeder die haar een halve dag goed kan verzorgen dan aan een moeder die er wel de hele dag is, maar er niet echt voor haar kan zijn, omdat ze het lichamelijk niet kan bolwerken.

    Maar dat neemt niet weg dat het een hele moeilijke situatie is en dat dit niet is zoals je het je had voorgesteld. Een hele dikke knuffel voor jou. Ik hoop dat het snel weer een beetje beter gaat met je spieren.
     
  11. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ben het met bovenstaande reacties helemaal eens, je bent geen slechte moeder! Je hebt hulp gevraagd, en dat doen maar weinig moeders!

    Misschien kan je overigens wel eens informeren naar een oppas aan huis. Een kennis van ons die had dat, en dat was een meisje van het kinderdagverblijf, was ook gewoon wit. En ze kregen dus met de regels van kinderopvang gewoon het grootste deel vergoed. Of misschien kan het met een persoonsgebonden budget. Kijk eens wat er aan mogelijkheden zijn.
     
  12. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wat vervelend voor je, maar inderdaad je bent hierdoor echt geen slechte moeder! succes ermee en ik hoop dat ze er snel wat aan kunnen doen zodat je lekker verder kan.
     
  13. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Dank jullie wel voor alle reacties. Ik voel me er al een stuk beter door.
    Gelukkig is het vandaag al een stuk beter gegaan, maar ik moet nog steeds erg uitkijken. Morgen is Anouk thuis en komt er waarschijnlijk iemand om te helpen. Mn schoonzus kan helaas niet morgen.
    Ik houd Anouk wel de hele dag beneden, durf haar niet goed naar boven te tillen, maar een dagje in de box slapen is ook niet zo erg.

    Echt heel erg bedankt!

    Liefs en een dikke knuffel aan jullie allemaal

    Duveldraakje
     

Deel Deze Pagina