Ik ben vandaag 8 weken zwanger maar zo voelt het niet meer.. ik heb al 4 dagen bruine afscheiding en al mn symptomen zijn weg (ik had ze bijna allemaal). Ik voel me gewoon weer zoals voor ik zwanger was.. donderdag heb ik pas een vervroegde echo. Ik heb vorige week wel al het hartje zien kloppen, maar daarna gebeurde dit allemaal pas. Ik maak me enorm zorgen
Oh, zo herkenbaar. Ik had ook dagen dat ik geen pijn had in mijn borsten, maar de dag daarna wel weer (veel) last. De intensiteit van zwangerschapskwaaltjes kunnen per dag veranderen. De ene dag wat meer of minder dan de andere dag, dat is hartstikke normaal! Maar ik begrijp je angst hoor. Ik had ze zelf iedere zwangerschap weer. Veel succes donderdag bij de echo. Ik ga voor je duimen!
Meegemaakt in goede en slechte afloop situaties, valt weinig over te zeggen en het ligt niet in je handen (kon je maar fiksen wat mis was of ff een statusrapport uit de buik opvragen). Was t punt waar ik als controlfreak ook echt niet tegen kon. Je weet dat je t los moet laten en de achtbaan gewoon maar moet volgen, maar krijg t maar eens voor elkaar. Heel veel sterkte deze ontzeeeeettend lange dagen en hopelijk donderdag mooie berichten!