Ik voel me niet meer zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Amora, 3 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amora

    Amora Nieuw lid

    22 jun 2022
    4
    37
    13
    Vrouw
    Ik ben vandaag 8 weken zwanger maar zo voelt het niet meer.. ik heb al 4 dagen bruine afscheiding en al mn symptomen zijn weg (ik had ze bijna allemaal). Ik voel me gewoon weer zoals voor ik zwanger was.. donderdag heb ik pas een vervroegde echo. Ik heb vorige week wel al het hartje zien kloppen, maar daarna gebeurde dit allemaal pas. Ik maak me enorm zorgen :(
     
  2. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Oh, zo herkenbaar. Ik had ook dagen dat ik geen pijn had in mijn borsten, maar de dag daarna wel weer (veel) last. De intensiteit van zwangerschapskwaaltjes kunnen per dag veranderen. De ene dag wat meer of minder dan de andere dag, dat is hartstikke normaal!
    Maar ik begrijp je angst hoor. Ik had ze zelf iedere zwangerschap weer.

    Veel succes donderdag bij de echo. Ik ga voor je duimen!
     
  3. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.800
    14.143
    113
    Meegemaakt in goede en slechte afloop situaties, valt weinig over te zeggen en het ligt niet in je handen (kon je maar fiksen wat mis was of ff een statusrapport uit de buik opvragen).

    Was t punt waar ik als controlfreak ook echt niet tegen kon. Je weet dat je t los moet laten en de achtbaan gewoon maar moet volgen, maar krijg t maar eens voor elkaar.:|

    Heel veel sterkte deze ontzeeeeettend lange dagen en hopelijk donderdag mooie berichten!
     
    Suzi98 vindt dit leuk.
  4. Rch

    Rch Lid

    10 sep 2022
    63
    47
    18
    Hoe was je echo?
     
  5. Mamavanvier95

    Mamavanvier95 Fanatiek lid

    12 okt 2014
    3.358
    2.543
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hoe gaat het nu met je? Hoe was de echo?
     

Deel Deze Pagina