ik wacht nog steeds op mijn natuurlijk menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door grooten, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grooten

    grooten Lid

    30 dec 2010
    30
    0
    0
    verzorgende in de thuiszorg
    heiligerlee
    ik heb 28 november mijn laatste pil gehad omdat wij voor een kindje willen gaan , ik had 24 dec ongesteld moeten worden , op 28 en 3 januari heb ik een kleine bloeding gehad en sindsdien ben ik nog niet weer ongesteld geweest ,ik ben ruim 13 jaar aan de pil geweest , wanneer zou ik naar de huisarts moeten gaan voor verdere acties , momenteel gebruik ik monnikspeper sinds 2a3 week , hier had ik goeie berichten over gehoord , tot op heden werkt het nog niet , heeft hier nog iemand ervaringen mee?
     
  2. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    volgens mij houden ze een maand of 6 aan om je lichaam weer op regel te krijgen..
    Maar af en toe zou je een zwtest kunnen doen.. Je eerst eisprong kan raak zijn;)
     
  3. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Een bezoekje aan de osteopaat gaat je waarschijnlijk beter helpen: die kan je lijf goed helpen om te ontpillen :) Dat mag wel even, na 13 jaar! ;)
    zie: www.osteopathie.nl
     
  4. grooten

    grooten Lid

    30 dec 2010
    30
    0
    0
    verzorgende in de thuiszorg
    heiligerlee
    Bedankt voor de tip , ik zal even kijken op die website.
     
  5. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hoi, ik wacht ook nog steeds op een menstruatie. 18 dec. ben ik met de pil gestopt, en sindsdien heb ik 2x een paar dagen alleen maar bruinverlies gehad....
    dus ik lees mee!
     
  6. grooten

    grooten Lid

    30 dec 2010
    30
    0
    0
    verzorgende in de thuiszorg
    heiligerlee
    bij mij was het 2 dagen licht roze van kleur en 3 januari ook weer hetzelfde en sindsdien nog niks weer gehad.had wel een aantal testen gedaan maar allemaal negatief
     
  7. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    vervelend he! bij mij zijn ook alle testen negatief.
    ik heb het idee dat ik afgelopen maand ook geen eisprong heb gehad. mijn temperatuur is niet gestegen, maar is ook niet gedaald bij het laatste bruinverlies.
    ik hoop dat het gauw normaliseert.
     
  8. grooten

    grooten Lid

    30 dec 2010
    30
    0
    0
    verzorgende in de thuiszorg
    heiligerlee
    het is heel vervelend , je wordt er zo ongeduldig van , van mij mag het nu wel komen , dit duurt mij alweer veel te lang , toen ik net begon met de pil was ik trouwens wel onregelmatig , daarom moest ik ook aan de pil destijds , en er word gezegd dat de kans groot is dat ik nu ook onregelmatig wordt.
     
  9. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    misschien heb je dan wel reden om wat eerder contact te zoeken met een gyn..
     
  10. grooten

    grooten Lid

    30 dec 2010
    30
    0
    0
    verzorgende in de thuiszorg
    heiligerlee
    ik wacht nog een maandje af , en als het er dan nog niet is dan zal ik toch maar even naar de huisarts gaan denk ik , kijken wat ie zegt.
     
  11. Dierelier20

    Dierelier20 Actief lid

    16 okt 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

    Ik kan me ook aansluiten bij jullie club.
    Eind november gestopt met de pil en nog steeds niet vanzelf ongesteld geworden. Ook geen bruin of rozeverlies, helemaal niks nakkes.
    Ik word er aardig onzeker van en was voordat ik aan de pil begon (10 jaar geleden) ook onregelmatig ongesteld.
    Ik heb begrepen van mijn moeder dat zij dit ook heeft gehad en dat haar menstruatie met pilletjes regelmatig gemaakt moest worden.
    Ik heb teunisbloemoliecapsules geprobeerd en heb een traject bij de osteopaat doorlopen. Het heeft allemaal geen ene reet geholpen.
    Dit allemaal wetende ga ik morgen naar de dokter. Ik ben benieuwd of er iets gaat gebeuren.
    Ik zal jullie op de hoogte houden.
    En hopelijk komt de ongesteldheid alsnog vanzelf bij ons allemaal (al heb ik er voor mezelf een hard hoofd in).
     
  12. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    @dierelier,
    succes morgen bij de huisarts. ik ben benieuwd wat hij of zij zegt.
    als het bij mij over een paar maand nog niet op regel is, dan ga ik ook naar de ha.

    ik gebruik ook teunisbloemcapsules. ik heb ook niet het idee dat het helpt, maar toen ik de 1e keer een paar dagen bruinverlies had (zonder de capsules), had ik buikpijn. maar nu de laatste keer heb ik nergens last van gehad. misschien is het toeval.
     
  13. grooten

    grooten Lid

    30 dec 2010
    30
    0
    0
    verzorgende in de thuiszorg
    heiligerlee
    ik ben wel benieuwd wat je huisarts gaat zeggen , ik heb weleens gehoord van die teunisbloemolie , het is dus ook niet gezegd dat dat helpt , ik ben nu aan de monniks peper heb nog ander half strip als dit op is dan koop ik ook geen nieuwe want vraag me af of het wel helpt
    ik heb trouwens wel sinds ik gestopt ben last van dergelijke kwaaltjes gehad , en nu heb ik dat ik soms moeite heb om na de wc te gaan het gaat moeizaam had ik van te voren nooit maar sinds ik met de pil gestopt ben dus wel.
     
  14. Dierelier20

    Dierelier20 Actief lid

    16 okt 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk werkt de monnikskapspeper alsnog bij jou grooten!

    Roeska, dat klinkt ook nog niet als een echte menstruatie, maar wel als meer dan niets in ieder geval! Ik ken ook mensen die 2 keer bruinverlies hebben gehad en daarna zwanger waren, dus het kan!!!

    Ik ben bij de dokter geweest. Moet eerst bloedprikken op een aantal waardes en hormonen. Als daar niets raars uit komt ga ik beginnen met primolut. Ben wel blij dat er nu in ieder geval iets gaat gebeuren.
     
  15. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    fijn dat ze er serieus naar kijken! waar is primolut voor?

    ik hou mijn temperatuur bij en hou mijn slijm in de gaten en dan hoop ik dat het goed komt. en natuurlijk veel klussen ;).
    zou mooi zijn als het ondanks dit bruinverlies wel lukt...
     
  16. grooten

    grooten Lid

    30 dec 2010
    30
    0
    0
    verzorgende in de thuiszorg
    heiligerlee
    hopelijk gaat die primolut zijn werk doen en dat het gauw op gang komt , ik wacht ook nog even af en anders maak ik ook een afspraak bij de huisarts
     
  17. chanice

    chanice Actief lid

    16 mrt 2011
    197
    0
    0
    Hoi, wij hebben ook besloten om te beginnen, 13 feb ongesteldheid (van pil) maar nu nog steeds geen ongesteldheid. had zondag ongesteld moeten worden. nou valt het natuurlijk nog mee kan alsnog ongi worden maar heb al vanaf donderdag erg pijn in mijn buik (eierstokken?) en pijn aan mijn borsten (heb ik nooit eerder gehad met de pil). zondag wel een test gedaan maar kwam niets uit. heb wel rond 1 maart wel slijm gehad en pijn aan eierstokken, dacht de eisprong. word gek van die onzekerheid. toch wel zwanger of gewoon ontpillen. . Heeft iemand dan ook die klachten zonder ongesteld te zijn ? ik ken dat helemaal niet omdat ik al jaren aan de pil ben.
     
  18. grooten

    grooten Lid

    30 dec 2010
    30
    0
    0
    verzorgende in de thuiszorg
    heiligerlee
    hoi chanice

    ik ben ruim 13 jaar aan de pil geweest , en toen ik ben gestopt kreeg ik ook van die kwaaltjes die ik anders nooit had , ik dacht dus ook dat ik zwanger kon zijn , maar heb vele test gedaan en allemaal negatief , de kwaaltjes zijn nu zo'n beetje over , maar nog steeds niet ongesteld.
     
  19. MBeeb

    MBeeb Lid

    8 jul 2010
    68
    0
    0
    Hallo,

    Ik wil je niet ongerust maken, maar het kan wel even duren voordat je weer 'normaal' gaat menstrueren. Bij mij heeft het een half jaar geduurd voordat ik weer ging menstrueren na het stoppen vd pil.. Hoeft niets te zeggen, maar het kan..
     
  20. chanice

    chanice Actief lid

    16 mrt 2011
    197
    0
    0
    hoop dat het niet zo lang gaat duren, heb je eindelijk die stap gemaakt en dan moet je wachten op je ongesteldheid echt balen. maar dat betekend dat je ook geen eisprong krijgt todat je ongesteld bent geweest?
     

Deel Deze Pagina