Ik weet datik niet zwanger ben!!!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Annebob26, 23 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annebob26

    Annebob26 Niet meer actief

    Voor de duidelijkheid ik weet dat ik niet zwanger ben. Heb na 2weken en 2 dagen namelijk een test gedaan op verzoek naar de dokter. Daar kwam niet zwanger uit zoals velen al hadden vermoed.

    Toch heb ik zo last van mijn borsten en mijn tepels zijn hard en stijf. Ook heb veel last van mijn nek en hoofdpijn. Wat denken jullie dat dit is? Of zeggen jullie naar de dokter of is het mogelijk toch nog steeds stress in mijn lijf...
     
  2. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ontpillen? Ovulatie? Griep? Progesteron? Psychisch? Het kan zoveel zijn. Als je je er zorgen over maakt kun je beter weer een afspraak maken met de huisarts. Ik denk dat je daar meer aan zult hebben dan aan onze reacties.
     
  3. Annebob26

    Annebob26 Niet meer actief

    Ik ben aan de pil dus die ontpillen en ovulatie kunnen niet. Stress zou heel goed kunnen. Griep is natuurlijk ook mogelijk. Ik. Maak me denk veelte druk
     
  4. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Je hebt toch al een afspraak bij de HA staan om bepaalde zaken te bespreken? Ik zou dit meenemen. Het klinkt toch een klein beetje alsof je nog niet helemaal 100% overtuigd bent dat je écht niet zwanger bent...
     
  5. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Deze klachten kunnen ook door de pil komen. Daar kreeg ik hoofdpijn van en door de hormonen kun je ook zwangerschapsklachten krijgen.
     
  6. Annebob26

    Annebob26 Niet meer actief

    De dokter heeft er vrij weinig over gezegd die zegt het lijkt dat je cyclus aan het veranderen is maar je mag er van uit gaan dat die test gewoon goed is na 2 weken na de seks. Het is misschien beetje raar dat ik er steeds mee in mn hoofd blijf zitten. Het komt denk ik omdat je op internet kunt vinden dat je 19dagen na onveilige seks moet testen bij onbekende cyclus of nadst je niet ongesteld wordt maar nergens staat echt duidelijk bespreken wanneer je moet testen bij pilgebruik
    Ik kan het idee dat de dokter me een beetje vond zeuren en daardoor kon ik niet alle vragen stellen. Het liefst stopte ik nu met de pil zodat ik deze maand er klaar mee was. Ik bedoel een stopweek inzetten maar dat ga ik maar niet doen :)
     
  7. Annebob26

    Annebob26 Niet meer actief

    Ja dat zei de dokter dus ook dat het lijkt dat mijn cyclus veranderd
     
  8. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ik denk dat het heel belangrijk is om te gaan beseffen dat je echt echt echt niet zwanger bent. Als de klachten kwamen van een zwangerschap, dan had je al lang positief getest.
     
  9. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Waarom geloof je het dan niet?
     
  10. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Sorry.. maar ik vind dat je erg veel aandacht vraagt hoor.
    Ik heb niet eerder gereageerd maar tot nu toe al je 5/6 topics gelezen en ook je reacties..
    Werk eerst eens een beetje aan jezelf ipv hier aandacht te zoeken..
     
  11. Annebob26

    Annebob26 Niet meer actief

    Omdat ik dus heel weinig uitleg kreeg.. Maar anders bel ik nog eens
    Ik heb nog nooit gehoord dat mensen tijdens de pil niet of nauwelijks ongesteld worden... En ook niet dat ze allemaal klachten hebebn en dat eerst niet hadden haba
     
  12. Annebob26

    Annebob26 Niet meer actief

    Klopt. Ik ben ook aan het werken aan mijzelf. En vraag misschien teveel aandacht dat zou zo maar kunenn :)
     
  13. Annebob26

    Annebob26 Niet meer actief

    Het is ook niet helemaal normaal haha dat weet ik :) maar vind het gwwoon heel lastig om allerlei klachten te ervaren die ik daarvoor niet had
     
  14. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Dat kan prima. Ik werd bij de pil na een tijdje ook niet tot nauwelijks ongesteld. Dat is juist een heel veelvoorkomende bijkomstigheid van de pil. Ook een reden waarom veel vrouwen met hevige menstruatie de pil krijgen voorgeschreven. Ik denk dat de huisarts wellicht het wel goed heeft uitgelegd maar dat je het niet wilt geloven. Net zoals alle dames die je al in een eerdere topic duidelijk hebben uitgelegd dat je niet zwanger bent en je het niet wilt geloven. Misschien kun je beter overwegen een spiraal te laten plaatsen zonder hormonen. Heb je deze ellende niet meer met symptomen en kun je zeker weten dat je niet zwanger bent.
     
  15. Annebob26

    Annebob26 Niet meer actief

    Die afspraak staat er :) het is indd een ellende. Er staat ook een gesprek gepland bij de psyc. Het is niet dat ik niets doe. Tot dan toe zijn jullie gewoon mijn engelen maar snap dat het bloedje irritant is.

    Toch staat het erg onduidelijk wanneer je kunt testen met de pil... Ook. Al ben ik dus niet zwanger. Ik ben vast niet de enige die zich steeds zorgen maakt
     
  16. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Als je je steeds zorgen maakt met de pil dan is de pil denk ik niet de juiste anticonceptie voor jou en zul je moeten gaan nadenken waar jij je wel goed bij voelt. En als je onzeker blijft over of je wel of niet zwanger bent, kun je ook gewoon een zwangerschapstest doen he?
     
  17. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Het is mij trouwens niet helemaal duidelijk waarom je nu denkt dat je Endometriose hebt? Je menstrueert toch juist niet?
     
  18. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Zoals ik al zei, je bent kennelijk zelf nog steeds niet overtuigd van het feit dat je niet zwanger bent.

    Heb je alle vragen die je hier stelt ook aan je HA gesteld? Zo nee waarom niet?

    Maar wel of geen pil doet er niet echt toe. Dat heeft geen invloed op hoe lang je na dr seks kunt testen (behalve dan in beginsel de invloed dat je überhaupt niet zwanger wordt... :rolleyes:). Stél in het uiterste geval overleeft het sperma 7 dagen, dat is echt uitzonderlijk lang. En je hebt seks gehad op 1 januari en je eisprong is op 7 januari (en die 7 dagen oude zaadjes en jouw eisprong, die je in principe niet hebt vanwege de pil) resulteren in een zwangerschap dan zou je twee weken (14 dagen) na je eisprong sowieso positief testen. Dus als je het heel ruim neemt en je gaat uit van 21 dagen na de seks en je test dan en hij is negatief dan ben je ECHT NIET zwanger.
     
  19. Annebob26

    Annebob26 Niet meer actief

    Nee ik heb al een afspraak voor een spiraal
     
  20. Annebob26

    Annebob26 Niet meer actief

    Ik ben bekend met endometriose. En de klachten lijken er op. Ik snap dat je denkt dat ik dit ook verzin maer dwt is dus niet zo helaas
     

Deel Deze Pagina