ik weet het allemaal niet meer zo

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door malawifreak, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malawifreak

malawifreak Nieuw lid

18 aug 2008
    1
    0
    0
    ik weet met mezelf al weken geen raad meer
    dat ik gewoon begonnen ben met roken
    huilde toen al vaak uit het niets
    maar nu word het alleen erger en erger
    dat ik mezelf amper ken stoppen
    en dan denk ik ik ben wel zwanger en hoor juist happy te zijn
    ik ben dat helemaal niet
    over twee dagen word de kleine gehaald door middel van een keizersnede
    maar het la me koud
    iedereen om me hene is erg enthousiast en ik praat wel mee als visite heb maar ondertussen
    doet het me zeer dat andere enthousiaster met baby zijn dan ik
    ook hou ik veel contacten op afstand
    bepaalde mensen die voor mijn gevoel mij hebben laten stikken om er niet voor mij te zijn zoals een keertje lekker schoonmaken in huis omdat het me niet lukt ivm bekken instabileit die laat ik gewoon buiten staan als ze aan de deur staan
    nee ken het niet verklaren
    heb ook het gevoel dat ik helemaal er alleen voor sta(alleenstaande mama)
    me vriend is vaak van huis af voor zijn werk
    en de laatse paar dagen werkt ie extra zodat ie thuis ken zijn beweer ie als de kleine er is
    maar voel me min of meer toch in de steek gelaten omdat we beiden voor een kindje gekozen hebben en ik het voor mijn gevoel helemaal in me eentje moet doen en het was al niet zon vlekkeloze zwangerschap
    onze laatste paar dagen worden dus afgesloten op de manier hoe het steeds ga
    werken veel uren draaien en slapen
    (hij werkt niet voor een baas maar is zijn eigen baas:( )

wie kent dit
    of wie ken me vertellen waar ik last van heb
    schaam me eigenlijk om er mee na dokter te gaan
    maar mischien wel beter zo
    want ik word niet goed vanmezelf met dat gejank en al

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi malawifreak,

wat een vervelend verhaal zeg. Het is niet raar dat je dit voelt! En je bent zeker niet de enige. Het is wel heel verstandig om ermee naar de dokter te gaan en dit te bespreken. Want de bevalling en de kraamtijd is niet niks en daar moet je wel goed doorheen gaan komen. Medicijnen en gesprekken kunnen helpen. Ik zou zeker vandaag met de huisarts gaan praten en dit allemaal vertellen, schaam je niet, dit komt echt vaak voor. Als je meer vragen hebt, laat gerust weten, heel veel sterkte en een goede bevalling gewenst!

Mirjam

Deel Deze Pagina