ik weet het allemaal niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dorisn, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik ben vandaag 7dagen over tijd. maandag heb ik negatief getest, dus dan zou je denken de duiveltjes komen er wel aan. maar ik voel me zo anders.ben ontzettend moe, soms misselijk, als ik koffie of vruchtensap gedronken heb heb ik het gevoel dat het weer naar boven komt, mn borsten zijn gegroeit en iets pijnlijk. het enige dat erop wijst dat de duiveltjes komen is dat ik gisteren een klein beetje ongi pijn had, maar dat is nu weer weg. weet het echt ff niet meer. ik wil het heel graag (misschien dat ik daardoor al die symptomen heb) maar aan de andere kant heb ik de afgelopen tijd heel veel stress gehad van mn mk, dus dan denk ik dat het bijna niet zo kan zijn door de stress. ik weet dat het een beetje een vaag verhaal is geworden maar ik moest het ff kwijt. misschien dat iemand dit ook heeft gehad. (ik hoef niet perse te horen dat ik zwanger kan zijn ofzo)
    liefs doris
     
  2. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Meisje ik snap wat je bedoeld, je lichaam kan zich goed voor de gek houden. Ik ben elke maand opnieuw zwanger als ik naar mijn lichaam kijk :oops: .
    Als je het zeker wilt weten zou ik als ik jou was even naar de HA gaan, hij kan dan een bloedtest doen en dan weet je het gelijk zeker.
    Probeer je niet te druk te maken, stress is een akelijk iets voor je lichaam.

    knuffel conny
     
  3. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Sluit ik me bij aan. Even naar de huisarts. Er bestaat nl. ook nog een kans dat je baarmoeder misschien verkleeft is en dat je zo niet ziet dat je ongesteld geworden bent. Ik wil je niet bang maken, maar ik heb een vriendin gehad die dit helaas na een miskraam/curetage een keer gehad heeft....

    Sterkte meis
     
  4. Veke3107

    Veke3107 Lid

    20 okt 2006
    72
    0
    0
    Mechelen
    Hey Dorisn,

    Ik ken het gevoel. Soms denk ik ook van bepaalde dingen dat het zwangerschapskwaaltjes zijn. Misschien doordat je gaat spiegelen aan andere mensen, verhalen enz.
    Maar nu weet ik ook al wel dat iedere vrouw en zelfs iedere zwangerschap verschillend is.

    Gewoon blijven oefenen en op een keer moet het wel raak zijn.

    Succes en hou de moed erin. En je kan natuurlijk ook altijd bij de huisarts langs gaan voor een bloedtest.

    Groetjes,
    V
     
  5. Niet meer actief

    Hoi

    Dit is voor mij ook heel herkenbaar.
    Ik ben vandaag ook 7 dagen overtijd, ook last van allerlei kwaaltjes, het enige verschil is dat ik geen mk heb gehad.
    Ik heb met mijzelf afgesproken dat ik nog afwacht tot maandag en dan nog een test doe, en als die negatief is dan bel ik de huisarts op.

    Ik wens je veel succes en zal voor je duimen dat het raak is
     
  6. dreams

    dreams Fanatiek lid

    19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    heey

    je bent wel al veel dagen overtijd
    och ik herken die spanning nog als de dag van gisteren
    ik had ook pijn in me rug en buikklachten maar kon het niet onderscheiden van ongikrampen
    dus hield ik mezelf voor gewoon ervan uit te gaan zwanger te zijn
    met 9 dagen overtijd deed ik een test en huppa! ZWANGER
    ik zou gewoon vrijdag nog een test doen ?

    succes verder !
     

Deel Deze Pagina