ik zou graag jullie hulp willen, we hebben nu voor ons meisje een naam verzonnen, die we allebei leuk vinden, maar toch twijfel ik nog. Ik hou eigenlijk het meest van een beetje moderne namen met 1 of 2 lettergrepen, en deze naam is best wel klassiek en met 3 lettergrepen. Maar mijn man vind mijn namen gewoon niet mooi dus zullen we toch een middenweg moeten vinden. We hebben nu Elize Sophie roepnaam Elize. Dus ik wil graag nog wat namen erbij verzinnen om voor te leggen, maar ik heb voor mijn gevoel alle lijsten nu wel doorgewerkt en alle namen gezien! mijn vraag is, weten jullie nog namen die een beetje modern zijn maar niet té, en ik ben toch ook weer benieuwd wat jullie vinden van Elize. (het wordt trouwens zoiezo geen eliSe) En Sophie vind ik zelf al helemaal goed dus die blijft haha
Ik vind elize niet zo vind ik lise of lisa mooier. Succes! t is lastig ik ken het wij worden maar niet eens over de jongens naam... mijn man vind Jarno heel mooi maar ik kan er niet aan wennen en ook geen andere naam voorleggen / verzinnen die hij mooi vind! Groetjes Danielle
ja lastig is dat he! heb je zelf al tig namen voorgesteld en hij 3, en daar mag je dan uit kiezen ben wel blij dat de meesten het mooi vinden! ik denk ook niet dat we iets mooiers kunnen verzinnen waar we nog samen uitkomen haha. Jarno, daar moet je inderdaad van houden. Ik heb me wel laten vertellen dat als het geboren is, het je niks meer uitmaakt hoe het heet, misschien een geruststelling voor ons allemaal
Ik vind het mooi! En je kind kan er later alsnog alle kanten mee op als ze het niet mooi vindt (Lize, Lies, Elies etc.)
Ik vind ze beiden te standaard... Bijna iedereen heeft één van de 2 namen wel als babynaam (voor 1e of 2e naam) Dat vind ik erg jammer.