Ik heb al een hele week pijnlijke borsten (tepels wel te verstaan). Van de week steken gehad in mijn liezen. Laatste 2 dagen moet ik ineens veel plassen. Heb sinds gisteren avond gevoel alsof ik ongi moet worden. Vanmorgen na de sex licht roze slijm bij afvegen. Daarna niks meer. Ongi begint bij mij altijd met bruin bloed. Nu lichte pijn (nou echt pijn kan je het niet noemen, is meer irritant gevoel) in mijn rechter lies. Bij een cyclus van 28 dagen zou mijn NOD morgen zijn. Mijn vorige cyclus was 39 dagen. Dan zou mijn NOD 21 dec zijn. Ik weet nu dus niet meer of mijn lichaam me nu voor de gek aan het houden is en de gewoon komen of dat het dan raak mag zijn Sorry moest even mij frustraties kwijt. Het lucht wel even op.
Kweet hoe je je voelt meid, ik ben al een paar dagen beetje misselijk wat last van stemmingswisselingen ik weet ook niet van welke cyclus ik uit moet gaan mijn laatste was 44 dagen
Och die heb ik ook wel, kan om een kleine woordewisseling al gaan janken. En ben sporadisch een beetje misselijk. Van de week enorm misselijk naar bed gegaan, maar na even liggen trok het gelukkig wel weg.
kheb ook al vaker de neiging om nu al gaan te testen is moeilijk om het niet te doen maar kprobeer het vol te houden
Ik weet hoe het voel om een aankomende ongi voelt, maar heb nu het idee dat er iets tegen mijn schaambeen aan het drukken is.
tja Monika, moeilijk he, echter als deze week de ongesteldheid weg blijft, misschien toch eens testen. Gezien je onregelmatige cyclus schiet het ook echt niet op en wachten tot na je langste cyclus duurt nog wel heel erg lang........
Nou zojuist naar de wc geweest en de zijn zo half half gearriveerd. Denk dat het morgen doorzet. Wat wel fijn is is dat als het morgen doorzet ik wel weer een cyclus heb van 28 dagen
mmm, minder zeg. nou ja opnaar de regelmatige cyclus van 28 dagen dan. ennu volgende keer hopelijk geen duivels meer.
he schips wat jammer zeg maar wel fijn dat je nu een cyclus van 28 dagen hebt wie weet is t de volgende ronde raak ik duim voor je dat t zo mag zijn liefs mieke