Ik weet het even niet meer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweetylove, 22 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi allemaal,

    Ik moet dit gewoon even kwijt, het is weer zover hoor, mijn lichaam is weer een spelletje met mij aan het spelen. Ik heb last van diverse dingen, gisteren was ik net vlees aan het bakken en wist ik vervolgens niet hoe snel ik bij de wc kon komen. Daarna was ik niet misselijk of zo, maar het vlees heb ik maar door mijn vriend laten bakken, ik vond de geur echt vreselijk. Nu, heb ik steken links onder mijn navel. Ik wilde er niet zoveel mee bezig zijn, maar krijg nu toch weer de hoop zwanger te zijn. Ik ben ook erg moe. Maar goed twee maanden geleden dacht ik dat ook en toen was het loos alarm, wel moest ik toen niet overgeven alleen maar door de geur van het vlees. Weten jullie van af welk moment je je misselijk kunt gaan voelen? Ook ben ik de laatste tijd snel duizelig en heb ik in eens trek in hele ander dingen dan normaal.
    Soms wilde ik dat we als vrouw zijnde een soort teken kregen als we zwanger zouden zijn en dan gewoon een teken waar je niet meer om heen kunt, deze onduidelijkheid vind ik moeilijk.

    groetjes mij
     
  2. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Oh wat vervelend voor je! Ik ben zelf sinds een dag of 2 a 3 misselijk.
    Ik weet nog niet of ik zwanger ben, maar ik heb t idee van wel. Ik heb begrepen dat je je al vrij snel misselijk kan gaan voelen, dat is bij iedereen anders.
    Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt! Ik zal voor je duimen
     
  3. Hey spannend dat je overtijd bent, ik zal voor je duimen groetjes van mij
     
  4. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Jammer genoeg is het bij iedereen anders, ik voel me nog helemaal niet misselijk en ik ben al zwanger!!

    Serkte meid, ik hoop het voor je..
     
  5. Ess

    Ess Lid

    15 feb 2006
    10
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Misselijkheid kan een teken zijn maar hoeft natuurlijk niet. Voor hetzelfde geldt heb je iets van een griepje onder de leden. Mijn menstruatieklachten zijn dezelfde klachten die bij een zwangerschap horen. Na een paar keer heb ik het dan ook maar van me afgezet en geprobeerd er niet meer zo op te letten. Het rare is dat als je dan zwanger bent, je het verschil wel voelt. Hoe moeilijk ook....probeer te leven alsof je niet met kinderen bezig bent. Des te leuker als blijkt dat je wel zwanger bent!!

    Groet Es
    Zwanger van nummer 3.
     
  6. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Hoi tweetylove,

    Bij mij kwam misselijkheid, verandering in eetpatroon e.d. pas in de 7de week. Daarvoor had ik helemaal geen symptomen.

    Ik zal in ieder geval voor je duimen!

    Groetjes,
    Pamela
     

Deel Deze Pagina