Ik weet het even niet meer..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 15 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dames, wellicht dat jullie me kunnen helpen..
    Ik had voor ik positief testte al wel eens last van wat menstruatie achtige krampen, maar nooit heftig ofzo..
    Vanmiddag was t echter heel anders.. de pijn kwam op, en gelijk heel heftig, en zakte weer wat weg, en kwam weer op nog heftiger dan ervoor, ik kromp telkens in elkaar.. (leek een beetje op weeen)
    Bij thuiskomst wilde ik gaan koken, dus ik sta op, en ik word overvallen door heftige rugpijn, en die schoot direct door naar mn linker bil en linker bovenbeen.. mn man gaf aan dat ie wilde dat ik de huisartsenpost bel na t eten, want hij wilde wel dat ik eerst gewoon gegeten had.. afijn, gegeten en ik hoopte eigelijk dat t wel weer afgezakt zou zijn, niets was minder waar.. dus wij bellen naar de huisartsenpost, na wat aandringen mochten we langskomen..
    Ik moest blijkbaar urine inleveren, maar had voor we weggingen al geplast, dus er kwam heel weinig uit.. dat ingeleverd, en toen werden we binnen geroepen.. we namen plaats, en ik moest vertellen wat er aan de hand was, nahja ik dus uitgelegd van a tot z dat we is ivf nu eindelijk na 4 jaar 5,5 weken zwanger zijn, en toen zei ze dus ja maar wacht even, 24 oktober heb je pas de terugplaatsing gehad? Toen zei nog rustig dat ik al 5,5 weken zwanger ben, en 4 december mn 1e echo heb bij de fertiliteit in zwolle.. toen heeft ze dus nog 4 x gezegt dat ik dus ook niet zwanger zou kunnen zijn, toen werd ik boos en zei best wel geïrriteerd met een rood hoofd, dat ik al 5,5 weken zwanger ben.. eindelijk nam ze t van me aan, en toen ging ze aan mn buik voelen (gewoon duwen op mn buik) en toen zei ze je hoeft niet bang te zijn voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, want ik.voel niks geks..
    Ik heb geen echo gehad, geen bloed geprikt, helemaal niks... ze zei wel dat er suiker in mn urine was gevonden, dus ze ving.mn bloedsuiker checken en die was gewoon goed..
    Ook gaf ze t advies meer te drinken, en toen viel ik bijna van mn stoel van verbazing.. en deelde haar mede dat ik genoeg dronk en ook goed plas, mijn man beaamde dat..
    Nu moet ik morgen mijn ochtend urine b ijj mn eigen huisartsassistente inleveren en dan gaan ze weer van alles testen geloof ik..

    Nu weet ik niet zo goed wat ik hiermee moet, ik hoop gewoon naar t morgen over is, maar mn gevoel zegt me dat t niet goed zit..
    Doe ik er verstandig aan de fertiliteit morgen te bellen?
    Ik weet t echt even niet meer... :(
     
  2. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Bij twijfel altijd bellen! Wat jammer dat de HAP je alleen een vervelend gevoel heeft gegeven.

    Ik heb geen verstand van wat het zou kunnen zijn. Maar bel morgen sowieso naar fertiliteit en je eigen HA. Al is het maar voor geruststelling en een fijn luisterend oor.

    Sterkte meis en hopelijk is het snel voorbij die pijn.
     
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je, hoop echt dat ik morgennwakker word en nergens meer last van heb.. :( ga idd morgen de fertiliteit maar gewoon bellen, en kijken wat die zeggen:)
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.602
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Het zou wellicht een nierbekkeninfectie/ontsteking kunnen zijn.
    Dan krijg je daar ab voor.

    Adem in en uit meid! Het komt helemaal goed :)
     
  5. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Dikke knuffel meid! Heel naar dat ze je dit gevoel geven. Gewoon de poli bellen morgen!
     
  6. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hoop eigelijk gewoon een verrekte spier ofzo :oops:
    Ga ik zeker doen, dank je wel!
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  7. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Wat een mensen zeg op de HAP. Geen woorden voor.
    Ik heb (gelukkig) geen ervaring met een bbz. Maar het lijkt me toch echt sterk dat ze dat op zo'n manier uit kunnen sluiten. Sowieso dat ze niet een echo, bloedonderzoek of wat regelen.

    Ook ik zou dus zeker naar de fertiliteit bellen en naar je huisarts. In het slechtste geval kom je geen stap verder. Maar ik neem toch aan dat ze daar wel verder kijken.
    Oh, en hopelijk zijn de krampen en alles gewoon weer weg zodra je dit leest. Maar zelfs dan zou ik echt even bellen hoor. Beter een keer teveel dan te weinig. :)
     
  8. ShallY

    ShallY Fanatiek lid

    14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Laat op hcg prikken. Ik was er bij de tweeling zwangerschap ook bang voor omdat ik zo’n buikpijn had. Ik moest op hcg prikken en het eerste wat de fertiliteits arts zei toen ze mijn waarde zag, dat ik daar geen zorgen om hoefde te maken want die was heel hoog. En bij een bbz stijgt je hcg blijkbaar niet goed of niet snel genoeg.
     
    Flamingooo vindt dit leuk.
  9. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.766
    4.733
    113
    Vrouw
    Wat een vreemde dokter.. Je kunt zo toch niet zien dat het geen bbz is? Daar zijn toch onderzoeken voor nodig.
    Wat vervelend :( ik hoop dat het inmiddels gezakt is en anders hopelijk iets onschuldigs. Hopelijk neemt je eigen arts je wel serieus.
     
  10. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik heb vanmorgen om 9 uur mijn 1e ochtend urine ingeleverd bij eigen huisarts, en nu wachten tot de uitslag doorgebelt word, als daar niks uitkomt adviseerde ze me om inderdaad de fertiliteit te bellen, maar eerst de uitslag afwachten..
     
  11. 2kanjertjes

    2kanjertjes Actief lid

    15 jan 2012
    238
    128
    43
    Ik had in mijn zwangerschappen altijd last van niergruis. Extreme buikpijn en dat trekt door naar de rug of benen. Wie weet is het zoiets..
    In ieder geval veel sterkte
     
  12. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je
     
  13. Lentezon18

    Lentezon18 Niet meer actief

    Hoe is het nu?
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Zie nu dit topic. Hoe gaat het nu met je?
     
  15. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dames, sorry voor t lange wachten!
    Er is geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap! We zijn zo opgelucht!
    Geen idee waar de pijn wel vandaan komt, maar met de kleine Emmy 2.0 gaat het in elk geval goed, er was beginnend hart activiteit, dus dat is ook goed :D
    Nu weer rustig verder wachten tot 4 december :)
     
    Ysabella, paula1984, Soturi en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Ah meid wat ontzettend fijn!!!
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  17. 2kanjertjes

    2kanjertjes Actief lid

    15 jan 2012
    238
    128
    43
    Super goed nieuws!!
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  18. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Zie dit topic nu pas. Wat is dat schrikken!

    Ik heb zelf voor ik positief testte een ischias aanval gehad. Been, bil, rug, au! Misschien was het zoiets? Duurde bij mij wel een week voor ik weer wat kon lopen overigens.

    Hopelijk is het iets onschuldigs. Blijf positief, en fijn dat je al beginnende activiteit hebt gezien!!!
     
  19. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.602
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Wat superfijn meid!
    Je urine was dus ook schoon? (Omdat ze suiker hadden gevonden op de hap)
     
  20. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja daar heeft mn huisarts niks ober gezegt verder.. wel dat ik uitdrogingsverschijnselen heb, terwijl ik goed drink, ik eet goed, spuug niet.. zij had dus verwacht dat ik kotsmisselijk zou zijn en niks binnen zou houden.. dat is dus wel iets wat ik in de gaten moet houden..
    Ja ik had gister avond dat idd ook gelezen, maar zo snel al? Heb er overigens nog steeds last van :( hoop dat t gauw over gaat..
     

Deel Deze Pagina