ik weet het niet meer!!!!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Zonnestraaltjes, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraaltjes

    Zonnestraaltjes Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Misschien heeft iemand een eerder berichtje van mij gelezen. In elk geval heb ik 2x een echo gehad waarbij de eerste keer alleen slijmvlies te zien was en de tweede keer een vruchtzakje. Ik ben toen met spoed geroepen omdat ze mijn door de snelle stijging van hcg verdachten op een bbz. Was niet zo. (hcg 360, 6 dagen laten, 4000). Ik zou nu een week of 6,7,8, zwanger moeten zijn!?

    Afgelopen 2 weken 3 keer krampen gehad van een kwartiertje waarbij ik echt dubbelklapte. Soort van wee.
    Nu vanacht bloedverlies. Een grote golf bloed op bed en in mijn slipje. Tot nu toe verder niks.

    Heb het zh gebeld en mag niet komen. Omdat ik woensdag een afspraak heb staan moet ik het afwachten. Ik kan sinds vanacht alleen maar huilen. Heb niet meer geslapen. Ik wil gewoon duidelijkheid wat dit dan ook inhoudt!?

    Kunnen jullie mij verder helpen?
     
  2. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Nou dat vind ik echt schandalig!!!!!!!!
    IK zou nogmaals bellen en dan zeggen dat je verrekt van de pijn en dat je echt wil komen!
    Is toch echt schandalig jeetje.

    Over je hcg dat hoeft niks te zeggen mijne was ook met 4 weken 300 en 6 dagen later 3700.
    Ik duim voor je!
     
  3. helia

    helia Actief lid

    4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Ach meisie toch......wat moet je je onzeker en ellendig voelen nu.
    Maar als je het echt niet meer aan kan, gewoon naar de eerste hulp rijden.
    Ik snap het ziekenhuis wel een beetje hoor:) sorry dat ik het zeg ....maar als het mis zou zijn kunnen ze niets voor je doen.
    Het enige wat antwoord geeft is afwachten....en zodra je geen stolsels verliest of het vruchtje, wil het helemaal niet zeggen dat het mis is.
    Mijn tweede advies is vk bellen...maar die zal hetzelfde zeggen...afwachten.
    Ik heb het zelf 7 keer meegemaakt en ik begrijp wat je doormaakt.
    Ga heel hard voor je duimen dat het gewoon loos alarm is en dat je kindje gewoon blijft zitten.
     
  4. Zonnestraaltjes

    Zonnestraaltjes Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Nu constant licht roze!
     
  5. Marije1980

    Marije1980 Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ach meid, wat ontzettend vervelend! :(
    Kan me je onzekerheid voorstellen. Ik snap ook niet dat ze in ziekenhuizen zo moeilijk doen. Het scheelt een hoop stress als je weet waar je aan toe bent.
    Maar dat schijnen ze niet te snappen.

    Helder bloed kan op zich wel, roze ook. Als je maar geen stolsels verliest en krampen hebt.
    Ongikrampen mag je best hebben trouwens...
    Helaas nog even afwachten...heel veel sterkte!
     
  6. Zonnestraaltjes

    Zonnestraaltjes Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Ben toch geweest voor een echo gisteren. En wat zagen we: een embryotje met een kloppend hartje! Ongeloofelijk!!!
    De gyn. vertelde dat het er voor nu goed uit ziet. Woensdag toch ook nog de echo! Bloedverlies kon ze niet verklaren evenals de krampen.
    Ik ben blij maar ook nog erg bang!!!
     
  7. helia

    helia Actief lid

    4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Ik ben ontzettend blij voor je dat je gisteren toch een echo hebt gehad en dat je een kloppend hartje ziet.
    Iedere zwangerschap verloopt nou eenmaal anders en misschien hoort bloedverlies er voor jou wel bij.
    Hoor je wel vaker hier hoor:D.
    Ben in ieder geval samen met jou blij voor nu....en gelukkig woensdag weer een echo.
    Liefs Helia.
     
  8. Zonnestraaltjes

    Zonnestraaltjes Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    bedankt voor de lieve reactie!
    ik ben ook blij voor nu, hopen dat het zo blijft!

    deze zwangerschap is misschien wel heel anders dan bij mijn andere twee kids!? nu weer krampen, ik ga maar is ff liggen!
     
  9. patriciaatje

    20 jun 2010
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Zonnestraaltjes,

    wat vervelend (zacht uitgedrukt) en gewoon asociaal ze een mens zo in onzekerheid en verdriet kunnen laten zitten, dat
    deden ze bij mij ook en ik voelde me alleen op de wereld en
    verloren !
    Als me dit nogmaals gebeurd dan ga ik overdrijven en zeggen
    ik me heel slecht voel en koorts heb en tril ofzo, nooit meer
    laat ik me in deze onzekerheid zitten.
    Bij mij is het goedgekomen en blijk ik een ''hematoom'' te hebben
    wat het bloedverlies veroorzaakt, ik hoop en duim voor jou dat
    je gauw mag langskomen en dat het ook een onschuldig iets is,
    en de baby lekker rondsparteld in je buikje.
    Probeer nogmaals te bellen (vind die moed!) en overdrijf de boel
    gewoon, in de hoop dat je alsnog mag lansgkomen, heel veel sterkte in deze vreselijke onzekere periode !
     
  10. Zonnestraaltjes

    Zonnestraaltjes Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    bedankt voor je reactie!
    ik ben gisteren nog geweest en een embryo met een kloppend hartje gezien!
    Blij maar erg in de war van alles...

    Nu weer bloed bij afvegen en vanaf vanmiddag al krampen!??
     
  11. Marije1980

    Marije1980 Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hey meid,
    Super dat je een kindje met een kloppend hartje hebt gezien! Kan me voorstellen dat je daar superblij van wordt, maar ook onzeker door het bloedverlies.
    Mijn eigen ervaring is hier niet goed mee. We hadden vorige week dinsdag een kloppend hartje en een goed gegroeid kindje gezien op de echo en 2 uur later ben ik het alsnog verloren.
    Maar ik verloor echt veel bloed hoor. De krampen vielen mee....

    Nog even volhouden tot woensdag! Hopelijk zit alles dan nog goed en mag je dit kindje nog heel wat maandjes meedragen!
     
  12. patriciaatje

    20 jun 2010
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Zonnestraaltjes,

    Wat fijn je alsnog mocht komen (aagje is hoe je het aangepakt hebt) en ik herken de blijheid met verwarring, en daarna weer bloed en krampen.
    Hier idem dito en geen punt aan vast te knopen, totdat ze zei ik een hematoom heb, sindsdien kan ik omgaan met het bloedverlies.
    Hoop we allemaal er goed doorkomen en het bloeden snel stopt !
     

Deel Deze Pagina