Ik weet wie je bent

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door giebel, 12 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

    giebel Fanatiek lid

    26 aug 2011
    2.499
    499
    83
    Wie kijkt dit ook?

    Ik viel vorige week halverwege in de herhaling van de tweede aflevering en zag het met een half oog maar snapte er niet veel van. Het leek me wel erg leuk/interessant.

    Ik heb afl. 3 daarom zondag opgenomen. Net aflevering 1 gezien en ik vind het erg leuk! Ben erg benieuwd waar het naar toe gaat allemaal. Ik weet trouwens dat het op een buitenlandse versie gebaseerd is, dus aub, als je het al gezien hebt, niet verraden hoe het af gaat lopen!

    Ik hou van dit soort series!!!
     
  2. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Ik dacht ook dat het zo’n serie was waar ik van hou, maar niet dus. Ik had gedacht dat het me net zo zou boeien zoals Penoza, Flikken, Smeris etc, maar neuh!
    Ik las laatst op FB allemaal lovende reacties van mensen en één iemand schreef: hebben we naar dezelfde serie gekeken? Ik kon me daar zó in vinden! Maar misschien vind jij hem wel leuk? Dat kan natuurlijk!
     
  3. Lumihiutale

    Lumihiutale Bekend lid

    9 okt 2016
    899
    286
    63
    Ik vind hem tof! :D
     
  4. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Wij zijn na de eerste aflevering afgehaakt. Snapte er nog geen bal van en we hadden het vermoeden dag het wel eens 12 afleveringen kon duren voordat we er achter zouden komen hoenhet nou precies zat, en daar hadden we geen zin in ;)
     
  5. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Wij vinden het ook leuk! Vriend en ik kijken het samen.

    Ik vind het altijd 'irritant' dat iedereen verdacht lijkt op een gegeven moment ;) .
     
  6. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.162
    3.120
    113
    Vrouw
    Man en ik kijken het ook samen en hij vindt het tof en ik vind het niet echt boeiend. Aantal spelers vind ik super slecht acteren en een hele hoop gebeurtenissen vind ik nep en ongeloofwaardig. We kijken het wel af maar ben echt niet blown away. Ik wil natuurlijk wel de ontknoping weten haha
     
  7. Meral

    Meral Fanatiek lid

    1 mrt 2014
    1.101
    604
    113
    Ik kijk het altijd met een schuin oog. Merk altijd weer dat ik de helft gemist heb omdat ik het niet boeiend vind haha ...
     
  8. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Kijk het ook. Maar vind hem niet helemaal geweldig.
    Maar toch nieuwschierig wat er gebeurd is. :p
     
  9. RoBiJe

    RoBiJe Niet meer actief

    Dit idd Haha. Om de 10 minuten veranderd mijn verdachte.
     
    Sallie vindt dit leuk.
  10. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Pfff, ik kreeg een melding in mijn mail met de titel "ik weet wie je bent"

    Schrok er serieus van. Durfde eerst niet te kijken :oops::roflmao:
     
    Sylva, Zonnestralen, RoBiJe en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoe vonden jullie het gisteren?

    Het verhaal wordt steeds vreemder ;).
     
  12. giebel

    giebel Fanatiek lid

    26 aug 2011
    2.499
    499
    83
    Ik moet hem nog zien (gelijk met boer zoekt vrouw/familie Kruijs) maar je maakt me wel nieuwsgierig! Kan pas vanavond kijken.
     
  13. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Het was niet super spannend ofzo, maar wendingen die alles weer veranderen ;).
     
  14. Heerlijke serie! Ik vind hem al boeiend vanaf het eerste moment!
     
  15. Sneeuwvlokjes

    Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    2.130
    1.209
    113
    Ik vind het ook een boeiende serie. Wel is het een serie waar je je koppie bij moet houden (geldt voor mij, in ieder geval ;)). Ik heb vaak momenten dat ik denk “huh heb ik iets gemist?”
     
  16. Grietjenb

    Grietjenb Niet meer actief

    Ja wij kijken hem ook! Ik hou daar wel van. Laat het maar even duren voor je alles weet. Juist niet leuk als het een uitgemaakte zaak is.
     
    Ysabella en DastyQueen vinden dit leuk.
  17. Grietjenb

    Grietjenb Niet meer actief

    Nou idd.

    Had zo te doen met het dochtertje van 13. Je zal zo'n verhaal over je vader maar te zien krijgen op tv:cry:
     
  18. giebel

    giebel Fanatiek lid

    26 aug 2011
    2.499
    499
    83
    Nou inderdaad! Waar gaat het naartoe?

    Maar die vriendin van haar had het over 'ze kon niet goed met haar stiefmoeder'. Dus Sylvia is niet haar echte moeder? Later zie je dat haar moeder gestorven is toen Anna 7 was. Dus Ramon is haar echte vader en die is later bij Sylvia gekomen, de zus van Alize?

    En als ik bij de castnamen kijk, was Anna dus de dochter van Ramon, maar Mark de zoon van Sylvia (gebaseerd op hun achternamen). Dan snap ik het ook eerder dat ze sex hadden. Ik dacht dat ze echt broer en zus waren. Maar aan de hand vd serie was mij niet duidelijk dat dat niet zo is. Of ligt dat nou aan mij?

    Ik blijf het in elk geval erg boeiend vinden!
     
  19. Sneeuwvlokjes

    Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    2.130
    1.209
    113
    Ik zat gister met exact hetzelfde issue. Ik had er totaal geen weet van dat ze niet echt broer en zus zijn. Mn mond viel ook open toen zij haar kleding uittrok en hij daarop inging.
     
  20. bianca1374

    bianca1374 Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Dat had ik ook, maar blijkt samengesteld gezin te zijn.
     

Deel Deze Pagina