Ik wil niet meer slapen..

Discussie in 'De lounge' gestart door Sammie88, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    #1 Sammie88, 12 mei 2010
    Laatst bewerkt: 12 mei 2010
    Het word steeds erger, bijna al mijn dromen komen uit.
    Ik wil gewoon niet meer slapen.

Vorige week droomde ik nog dat het buiten in Nederland slecht weer was en er een vliegtuig ongeluk volgende week zou plaatsvinden en er veel Nederlanders om kwamen. (dus deze week)

Ik had het hier vorige week nog over met mijn moeder en met mijn vriend.

Nu belde mijn moeder dat er een vliegtuig ongeluk gebeurd is in het buitenland en er 61 doden zijn gevallen...
    En buiten is het dus nu ook slecht weer hier.

Heb beide opa's zien overlijden voordat dit het geval was.
    Andere familieleden en kennissen.
    Maar ook onbekende mensen.

Ik zie geboorte's en zwangerschappen gebeuren (de goede dingen)
    Maar helaas dus ook veel slechte dingen..

Ik hoop gewoon dat het een keer stopt, wat ik ben echt overdag zo kapot van al die dromen (heb er onwijs veel per nacht, en allemaal herinner ik ze)

Zijn er meer die hier last van hebben, en wat doen jullie hiermee?
    Ik heb eraan zitten denken om een blog te openen met al mijn dromen zodat ik ze kan delen en niet alleen steeds weer moet verwerken..

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Meid,wat vervelend..ik stuur je even een pbtje

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.020
    1.844
    113
    Provincie Groningen
    Wow meid...dat lijkt me echt ontzettend moeilijk.
    Kan je verder geen advies geven....maar het lijkt me echt vreselijk om je erge dromen te zien uitkomen.

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.146
    8.115
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    dat ongeluk is ook idd heel erg, er zijn toch 103 doden? waarvan 61 Nederlanders, 1 overlevende, een jongetje van 10...

ervanuit gaande dat dat kind niet alleen in dat vliegtuig zat is hij nu een of beide ouders kwijt... vreselijk

maar ik snap je... misschien eens naar een psycholoog ermee?

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik droomde dat er veel Nederlanders bij dat vliegtuig ongeluk om kwamen, buiten de rest van de mensen om.

Een psycholoog ben ik al eens geweest, maar daar kwam het op neer dat ik niet goed bij mijn hoofd ben ;).

Dus daar ga ik liever niet meer heen.

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Kan ik je een hand schudden..
    Hoe ik het doe.. Vraag het me niet ik droom veel vaag en weet altijd wat ik droom en ja ook dingen die gebeuren
    Slaap dus slecht en ben altijd moe.. Maar red het gelukkig nog..

Succes ik weet helaas geen tip voor je :(

7. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ow nou lekker is dat! Vertellen ze je gewoon dat je niet goed wijs bent!:x Die mensen zijn er toch om je te helpen toch niet om je nog een beetje verder weg te drukken, Ik snap die lui niet hoor;)

Mischien is een medium een idee, Of iemand uit je familie vragen die je vertrouwd of meer mensen dit hebben, En hoe hun ermee omgaan.

Liefs

8. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ik heb hetzelfde als jij (gehad), toevallig ook een vliegtuigcrash, en de neergestorte luchtballon in canada een paar jaar terug gedroomd voordat het gebeurde, maar met hulp van een medium en reikitherapeut me er voor af kunnen sluiten, nu droom ik alleen nog maar over normale dingen. (naja, of je dat normaal kan noemen niet, heb een vreemd onderbewustzijn, maar iig geen voorspellende dingen meer.)

weet hoe je je voelt, dikke knuffel en heel veel sterkte!

9. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    hej meid,

ik heb precies hetzelfde. heb het ook van te voren gedroomd met veel nederlanders idd. ook kan ik zwangerschappen en overlijden van mensen zien. mijn onderbewustzijn heeft het snachts heel druk kom elke nacht wel honderd mensen tegen. en de een na de andere rare droom. en nu ik aan de hormonen ben is het alleen maar erger geworden. wat ik doe ik schrijf het vaak op of vertel de droom gelijk aan me man. dan ben ik het kwijt. vaak komen er bij mij ook overledenen in me droom die komen dan even gedag zeggen. wil ze namelijk niet in geest vorm zien daar heb ik me voor af gesloten.
    ik me droom heb ik er geen problemen mee

10. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Jeetje, wat akelig zeg! Ook heel raar dat de psych zo reageerde. Misschien eens opzoek naar een ander?
    Ik droom ook altijd heel veel. In slechte periodes zijn het alleen maar nachtmerries die ik allemaal onthoud, gelukkig gebeuren ze niet in het echt. Maar ik ben dus ook naar een psych gegaan en die heeft me voor een groot deel van de nachtmerries afgeholpen. Ik merk wel dat wanneer ik slechter in m'n vel zit, ze weer terug komen.
    Opschrijven kan goed werken.
    Toen ik net een paar weekjes zwanger was droomde ik ook opeens weer veel meer.

11. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Het is al als tip aangegeven, maar ga langs bij een medium/reiki-therapeute. Die zal je leren hoe je je ervoor kan afsluiten en open stellen. Ik ken een hele goede, maar we wonen niet bij elkaar in de buurt.

12. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    ik sluit me aan bij lief09

13. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hm, jammer dat je zo ver weg woont want ik ken hier iemand in de buurt die je zeker zou kunnen helpen ;)

Deel Deze Pagina