Ik wil voor jullie pendelen en kaarten leggen

Discussie in 'Pendelen' gestart door Kristel86, 29 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hi allemaal,

    Inmiddels hou ik mij al zo'n 15 jaar bezig met pendelen en in een ver verleden heb ik dit, hier op ZP, ook voor forumleden gedaan.
    Ik vond het tijd om dit weer op te pakken en zou het dus erg leuk vinden om (weer) voor jullie te pendelen!
    Tevens ben ik mij de laatste jaren steeds meer gaan verdiepen in kaarten leggen en ook dit zou ik heel graag voor jullie doen! :)

    Wat is het verschil tussen pendelen en kaarten leggen?
    Beide methodes kunnen antwoorden geven; het verschil zit 'm vooral in de diepgang van de antwoorden. Met pendelen kun je alleen ja/nee antwoorden krijgen terwijl je met kaarten leggen vooral inzicht in (het verloop van) de (huidige) situatie krijgt.

    Kun je de toekomst voorspellen met pendelen en kaarten leggen?
    Nee.
    De toekomst staat immers niet in steen gegraveerd en je hebt dus altijd een keuze om het een andere richting op te sturen.
    Een pendel en/of kaartlegging is dan ook gebaseerd op je huidige situatie; je leven - en hoe jij in het leven staat - zoals deze op het exacte moment van de pendel/kaartlegging is.
    Een "nee" kan dus altijd nog een "ja" worden en andersom net zo.
    Vooral met een kaartlegging kun je hier diepgang in krijgen; Volg ik de juiste weg? Hoe zal/kan het verlopen wanneer ik deze weg blijf volgen? Is er iets wat ik over het hoofd zie (op dit moment) m.b.t. dit verloop? Waar kan ik eventueel verandering aanbrengen? Etc.

    Heb je ook een vraag of vragen?
    Je kan deze via PB naar mij sturen inclusief de volgende gegevens:
    Volledige voornaam (of -namen) + Meisjesnaam + Geboortedatum *
    Mijn PB-Box staat altijd open en ik heb dus geen vaste momenten waarop ik de aanvragen voldoe; Dit doe ik wanneer ik eraan toekom. De aanvragen worden allemaal op basis van datum verwerkt.

    Elke vraag is welkom en ik behandel elke vraag (en antwoord) dan ook met uiterste zorg.
    Hou er wel rekening mee dat sommige vragen onmogelijk beantwoord kunnen worden, gewoonweg omdat dit keuzes/beslissingen zijn die alleen jij kan maken.
    Denk hierbij bijvoorbeeld, maar niet uitsluitend, aan medische kwesties.
    De kaarten/pendel en/of ik kunnen jou dus bijv. nooit vertellen wat je "moet doen" in bepaalde situaties. "Wij" kunnen je alleen (meer) inzicht geven in het probleem/de situatie zodat je op basis hiervan zélf tot de juiste beslissing(en) kan komen.

    Omdat ik tegelijkertijd erg nieuwsgierig ben naar mijn eigen proces hierin, zou ik het super leuk vinden als je feedback zou willen geven naderhand. Dit mag in dit topic, maar ook via PB.

    Ik kijk uit naar jullie aanvragen! :)


    * Deze gegevens worden alleen in een notebook genoteerd, samen met de vragen en het resultaat, welke ik (voorlopig) voor mezelf bewaar om mijn eigen proces bij te kunnen houden.
    Mocht je niet willen dat dit (tijdelijk) bewaard wordt dan kun je dit in je PB aangeven en dan hou ik hier rekening mee.
     
    JosjeM, Seffie, ButterflyM en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. roever

    roever Niet meer actief

    Ja, lijkt me leuk! Heb wel aantal vragen hoor!! :) haha
     
    Kristel86 vindt dit leuk.
  3. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Leuk! Heb een pb gestuurd:)
     
    Kristel86 vindt dit leuk.
  4. riga01

    riga01 Bekend lid

    28 apr 2010
    977
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    Heb je ook een berichtje gestuurd:)
     
    Kristel86 vindt dit leuk.
  5. LovePoes

    LovePoes Actief lid

    9 apr 2020
    109
    5
    18
    Vrouw
    Pb gestuurd
     
  6. Mylittlepony

    Mylittlepony Actief lid

    9 jan 2019
    103
    50
    28
    Vrouw
    Ga je pb doen! :)
     
  7. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Even een update: Door omstandigheden de afgelopen weken ben ik helaas niet in staat geweest om te pendelen en kaartleggingen te doen. Inmiddels ben ik er weer aan toe en het is mijn intentie om in de komende week alle aanvragen te behandelen.
    Voor iedereen die dus (nog steeds) aan het wachten is: Het komt eraan! :)
     
    LovePoes en riga01 vinden dit leuk.
  8. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    #8 Kristel86, 17 mei 2020
    Laatst bewerkt: 17 mei 2020
    Inmiddels heeft iedereen antwoord gekregen; thanks voor jullie geduld allemaal! :)
    Dit betekent ook meteen dat er weer genoeg ruimte is voor nieuwe vragen, dus... Heb je ook een vraag? Laat het me weten en ik ga ermee aan de slag!

    Ik krijg er af en toe vragen over, dus ik wil het nog even benadrukken hier:
    Dit mogen echt allerlei soorten vragen zijn; van vragen over wanneer je mogelijk zwanger zou worden en/of het geslacht van je kindje tot aan vragen over werk, relaties, specifieke situaties in je leven, etc. Maar, ook algemene vragen zoals "Wat zeggen de kaarten over de komende zoveel weken/maanden/jaren in mijn leven?" (of iets in die trant) zijn allemaal welkom!
    Zelfs als je gewoon een luchtige vraag hebt die je met een korrel zout wil nemen, puur omdat je gewoon nieuwsgierig bent naar "die vreemde kaarten"; ook dat vind ik super leuk om te doen ;)
    Kortom, kom maar op :)
     
    Wensje2014 en twee vinden dit leuk.
  9. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.812
    5.557
    113
    Vrouw
    Ik stuur je een pb!
     
  10. Blomma

    Blomma Bekend lid

    18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh, heel leuk, ik pb je!
     
  11. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Update: Helaas blijft het onverwachts onrustig privé en het ziet ernaar uit dat dit nog wel even gaat duren. Dit betekent dat ik voorlopig een break neem als het gaat om pendelen en kaarten leggen; het is gewoonweg te veel om erbij te doen nu.

    @ iedereen die nog wacht: Ik durf niks te beloven qua tijdframe, maar ik kan wel beloven dat ik alle open aanvragen de komende tijd nog zal verwerken.

    Nieuwe aanvragen, sinds dit bericht, worden niet meer voldaan.

    Wanneer het weer mogelijk is om aanvragen te doen dan zal ik dit in dit topic laten weten :)
     
  12. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    Ik stuur je een pb.
     

Deel Deze Pagina