Ik wird niet goed van al die enquetes

Discussie in 'De lounge' gestart door Yellowsun, 19 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

    Yellowsun Fanatiek lid

    23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    tegenwoordig word je overal gevraagd een enquête in te vullen...
    ik heb een schade ingediend bij de verzekering - na de afhandeling meteen een enquête in de mail

    We zijn een nachtje in een hotel geweest- zelfde dag nog een enquête
    De ANWB heeft me geholpen - paar dagen later een enquête in de mail.
    Ik bel naar KPN om een verhuizing door te geven ....je raad het al

    En het ergste is als ik ze niet invul krijg ik ook nog een herinnering .
    Ik begin me er steeds meer aan te ergeren :mad:
    Het lijkt wel of ieder bedrijf tegenwoordig moet weten hoe je over ze denkt !!
     
    Angel1980, Lolalili, Madelie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    Ja want dan is klanttevredenheid waarschijnlijk 1 van de targets waar ze goed op moeten scoren :) en dat is maar op 1 manier te meten natuurlijk ;)
     
    Hopsatee vindt dit leuk.
  3. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.989
    1.806
    113
    Provincie Groningen
    Ik ben er ook zat van en doe er dus niet aan mee.
     
  4. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.142
    15.210
    113
    Ik vul ze ook niet in, tenzij het bedrijf er aan de onder- of bovenkant echt uitspringt
     
  5. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik vraag me eigenlijk af wat je van dit forum vind.

    En als je het forum een cijfer zou moeten geven, tussen de 1 en de 10, welk cijfer zou je dan het forum geven?

    Op welk forumonderdeel breng je de meeste tijd door?

    Heb je verbeterpunten voor het zwangerschapspagina waarmee zwangerschapspagina haar service kan verbeteren?
     
    Ysabella, Evanesco, Kukido en 16 anderen vinden dit leuk.
  6. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik heb meegemaakt dat er zelfs aan de telefoon een cijfer word gevraagd.
    Ik vul al die enquentes niet in, heb er gewoon geen zin in.
     
  7. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    Volgende keer dus invullen en bij opmerkingen aangeven dat je ze laag scoort omdat ze je lastigvallen met stomme enquetes :p

    Of als ze t telefonisch al vragen dan zeggen ‘nou in principe was t goed maar puur omdat je nu deze vraag stelt kom ik niet hoger dan een ...’
     
  8. Eefje00

    Eefje00 Fanatiek lid

    27 okt 2014
    1.504
    638
    113
    Ik vul ze ook niet in. Gaan ongeopend meteen de digitale prullenbak in.
     
  9. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Ook ik word helemaal schijtziek van al die enquêtes.
     
  10. sleutelbloem

    sleutelbloem Bekend lid

    10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    ik vul ze gewoon niet in en ja, dan krijg ik een herinnering....die vul ik ook niet in. En de herinnering die erna komt, net zo min.

    Meestal sturen ze dan niks meer :p

    Gewoon negeren dus.
     
    Strandbal en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  11. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik erger me er ook helemaal groen en geel aan. Gewoon die hele meetcultuur van alles moet te kwantificeren zijn, bla bla. Is overgewaaid uit de VS, waar alles ‘meten is weten’ is. Op werk ook trouwens. Ik ben zelf ook een data nerd hoor, maar als er nog 1 iemand begint over ‘checks and balances’, ga ik gillen.
     
    Ysabella, Strandbal en Yellowsun vinden dit leuk.
  12. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.606
    3.853
    113
    Helemaal mee eens!.....
    Alleen wel lullig dat wij als zorgverleners verplicht worden door de zorgverzekeraars om dat ook te doen, en er vervolgens direct door gekort worden als er niet voldoende enquetes ingevuld zijn...
     
  13. Luuz

    Luuz VIP lid

    16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dat vertelde onze kraamzorg bij de jongste. Of we de enquête wilden invullen, anders had dat gevolgen voor de verzekering. Sindsdien vul ik ze eigenlijk altijd wel in.
     
  14. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik vind het eigenlijk niet zo'n probleem, maar ik zie dat ik de enige ben... Ik ben blij dat ze van mij willen weten wat er beter kan ipv dat ze een bedrijf inhuren dat hen dat gaat vertellen.

    Ik moet zeggen dat ik ze niet altijd invul, vooral als de service en kwaliteit 'gewoon' waren, maar iets wat opvalt zeg ik bijna altijd wel.
     
  15. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.960
    1.230
    113
    Ik wordt sowieso gek van de mailtjes bij een online bestelling
    Bedankt voor uw bestelling
    Bedankt voor uw betaling
    Hier is uw factuur
    Uw bestelling is onderweg
    Uw bestelling is bezorgd
    Wat vond u van uw bestelling? (+ herinneringen)
    En als ze het dan goed hebben ingepakt krijg je ook nog een dagelijkse nieuwsbrief!
     
    Jackie87, Ysabella, Fennec en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Werkt bij mn man op zn werk ook zo. Gelukkig worden ze daar vaak wel ingevuld en krijgt hij daar, mits er een gode score is, een leuke bonus van elke maand :)
    Maar ik denk dat het wel uitmaakt wat voor soort bedrijf het is. De anwb is zo mensaal, die kent zn klanten (als t goed is :p) niet. Mijn kan kent zn klanten en zij kennen hem.
     
  17. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.544
    3.780
    113
    Overijssel
    Dit dus...
    Ik bestel en betaal, hun leveren het product binnen de gestelde tijd: klaar!!!
    En dan ook nog vragen of het goed is gegaan...ja dat staat toch op je website!
     
  18. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.960
    1.230
    113
    Geen bericht is goed bericht!
     
    Theezeefje vindt dit leuk.
  19. Kukido

    Kukido Fanatiek lid

    16 jun 2016
    2.284
    2.893
    113
    Dan is er grote kans dat die medewerker daarvoor op het matje moet komen.

    Ik ken een aantal mensen die in callcenters werken, en die vertellen dan ze worden beoordeeld op reviews. Positief dan wel negatief.
     
  20. Yellowsun

    Yellowsun Fanatiek lid

    23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Echt waar? Dat is echt erg dat zorg op zoiets gebaseerd word tegenwoordig
     

Deel Deze Pagina