Ik word gek van het geheim houden!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door marzwanger, 5 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marzwanger

    30 okt 2013
    45
    10
    8
    Vrouw
    spijkenisse
    Ik ben weer zwanger van de 2e... En dat zou ik liefst van de daken schreeuwen. Maar mijn man en ik hebben afgesproken om het in elk geval stil te houden tot de 1e echo... Dan vertellen we het tegen onze dochter en onze ouders.... En een paar weken later bij 12 weken aan de rest....maar mijn Hemel wat is het lastig om nix te zeggen!!!! De weken kruipen voorbij!!!
     
    Mayflower, Lintje en Miesje25 vinden dit leuk.
  2. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Ik kan het mij voorstellen:)
    Succes met stilhouden en een voorspoedige zwangerschap gewenst! Weet je al hoe je het gaat vertellen?
     
  3. marzwanger

    30 okt 2013
    45
    10
    8
    Vrouw
    spijkenisse
    Ja onze dochter gaan we een prentenboek geven dat begint met haar naam. ...... Word grote zus! En daarna mag zij dat boek mee naar opa en oma nemen
     
    Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  4. Tupps

    Tupps Actief lid

    7 jul 2018
    301
    82
    28
    Vrouw
    Leuk! Waar bestel je dat boek?
     
  5. marzwanger

    30 okt 2013
    45
    10
    8
    Vrouw
    spijkenisse
    Het is een bestaand boek toevallig met de naam van onze dochter. Het is van Pauline Oud.
     
  6. Tupps

    Tupps Actief lid

    7 jul 2018
    301
    82
    28
    Vrouw
    Ah ok, die ken ik :)
     
  7. Dotjes

    Dotjes Bekend lid

    17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Ik herken het! Nu 4,5 week ongeveer..
    maar afgelopen mei een miskraam gehad en iedereen weet dat we ermee bezig zijn.

    Ik vond het stomste om toen eerst te moeten uitleggen dat ik zwanger ben/was maar dat het kindje ook al met 8 weken en 4 dagen overleden was.

    Ik twijfel dus nog heel erg..
    26 oktober heb ik mijn eerste echo. Ik wil nog niet dat onze kinderen het weten.

    Heb onze moeders en mijn vader het al wel verteld omdat ik ook zo onzeker ben.
     
  8. marzwanger

    30 okt 2013
    45
    10
    8
    Vrouw
    spijkenisse
    Kom er alleen net achter dat t boek pas 31okt leverbaar is..... Das te laat!!
     
  9. marzwanger

    30 okt 2013
    45
    10
    8
    Vrouw
    spijkenisse
    Ook gefeliciteerd!! Ik snap je onzekerheid....ik spring ook zowat uit mn vel...ik heb zo weinig klachten dat ik gewoon echt heeeel graag bevestigd wil hebben dat het er echt in zit!! Nog 2 weken geduld hebben....
     
  10. Tupps

    Tupps Actief lid

    7 jul 2018
    301
    82
    28
    Vrouw
    Wat jammer! Nieuwe oplage dan?
     
  11. wiessss

    wiessss Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Daarom heb ik dat geheim houden niet met mn man afgesproken was ons toch niet gelukt haha. Inmiddels weet bijna iedereen het al . Succes nog met je mond houden. Ow en gefeliciteerd natuurlijk.
     
  12. marzwanger

    30 okt 2013
    45
    10
    8
    Vrouw
    spijkenisse
    Blijkbaar... Hij is op allerlei sites pas de 31e leverbaar:( nu dus ff denken hoe we het dan gaan doen
     
  13. marzwanger

    30 okt 2013
    45
    10
    8
    Vrouw
    spijkenisse
    Haha vorige keer hadden we het al vroeg verteld ivm een familieweekend.... Ik kon toen nix drinken natuurlijk dus toen hebben we t maar gezegd omdat t anders op zou vallen... (Ik hou normaal wel van een wijntje..) deze keer geen familieweekend hihi dus we proberen t nu in elk geval tot de echo stil te houden...maar mijn hemel wat kost me dat een moeite!!!
     
  14. Wij2018

    Wij2018 Actief lid

    21 jul 2018
    465
    156
    43
    Vrouw
    Bij de eerste hebben we het rond 8 weken aan iedereen verteld en deze zwangerschap ging het vanzelf omdat ik met 6 weken zwangerschap in het ziekenhuis terecht kwam. Toen wist gelijk iedereen het.

    Zelf heb ik het vroeg vertellen juist altijd fijn gevonden, vorig jaar een miskraam gehad, maar ook dan is het fijn dat mensen in je omgeving het weten vond ik.
     
  15. marzwanger

    30 okt 2013
    45
    10
    8
    Vrouw
    spijkenisse
    Ja dat lijkt mij dan idd ook fijn... Dan heb je ook steun van mensen... Maar mijn man had ook wel een punt. Die wilde dat onze dochter de 1e zou zijn die het gaat horen en hij wil het haar pas vertellen bij wat meer zekerheid...
     
  16. wiessss

    wiessss Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ja ik snap het hoor is veel.leuker om iedereen te verassen en even te wachten met vertellen. Maar wij zouden naar het zkh gaan.om weer te starten met iui maar dat was dus niet meer nodig en iedereen vroeg wanneer start je weer en liegen lukte me niet dusja voor ik t wist was iedereen op de hoogte, staat nog net niet op facebook. Owja en onze zoon van 3 hadden we t.ook verteld en die zorgde er ook mede voor dat mensen snel.op de hoogte waren. We waren op de gender reveal (of hoe je t ook schrijf) van mn schoonzus toen hij ineens in een volle kamer zei mijn mama heeft ook een baby in de buik
     
    Summer18, hoop28 en miniVosje vinden dit leuk.
  17. marzwanger

    30 okt 2013
    45
    10
    8
    Vrouw
    spijkenisse
    Hahaha briljant!! Hihi kids zijn zo heerlijk eerlijk! Snap dat je je mond nie kon houden in zo'n situatie!! Dan zou ik liegen ook nie volhouden
     
  18. Wij2018

    Wij2018 Actief lid

    21 jul 2018
    465
    156
    43
    Vrouw
    Dat is zeker een hele goede reden! Wij hadden het, in normale situatie, dat nu bij de 2e denk ik ook gedaan.
     
  19. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Oh ik heb precies hetzelfde.. duurt zo lang. Idd na 1e echo ouders en broers zussen verteld. En mn beste vriendin, die is ook als een zus voor me. Maar nu dus nog 2 weken op de termijnecho wachten tot we de rest mogen vertellen. Ook vooral de wens van mn man. Maar ergens vind ik het ook wel fijn om nog even te wachten, want stel het gaat mis.... maar ja... de tijd gaat veel te langzaam en soms zijn de kwaaltjes echt veel te lastig voor je te houden. Dan zou het zo prettig zijn om gewoon te kunnen zeggen van: ik heb een slechte dag ik doe rustig aan
     
  20. marzwanger

    30 okt 2013
    45
    10
    8
    Vrouw
    spijkenisse
    Jullie ook gefeliciteerd! Ik heb heel weinig kwaaltjes dus dat lukt me nog aardig....toch kom ik in zoveel situaties dat ik denk ohh neee nu hebben ze me vast door.... Alleen al t feit dat ik ineens elk wijntje afwijs en geen sushi meer wil gaan eten.... En dat er een bak filet americain op tafel gezet kan worden en dat ik dat dan nie op brood doe.... Mijn familie moet bijna wel wat doorhebben want ik ben normaal echt een levensgenieter....
     
    miniVosje en Elinetjeee vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina