ik zit ff te dubben!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tomenjerry, 20 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomenjerry

    tomenjerry Fanatiek lid

    15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ik zit even met een probleempje. het kamertje van mijn dochter is veel ste heet om lekker in te slapen. het is het warmste kamertje in huis. overdag hebben we alles pot dicht met ventilator aan en s avonds als daar de zon weg is gooien we alles open, maar het blijft 30 graden of meer. nu zit ik erover te denken om haar bedje bij ons op de slaapkamer te zetten zolang dit warme weer aanblijft daar is het een stuk koeler, maar ik wil geen problemen hebben als we haar later weer op haar eigen kamertje neerleggen met niet willen slapen. ze is nu 9 maand. hebben jullie ervaringen ermee?

    groetjes wietske
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik tub mee met je
    wij hebben het zelfde hier met Caitlin ook het heetste kamertje ook nog met een plat dakje dus zweten daar

    toch hebben we haar bedje niet verplaatst
    we hebben haar er gewoon uitgehaald en lekker buiten wezen zitten
    raam daar wijd open gezet en de ventilators op 2 :)
    tegen 22.00 werdt ze toch wel erg moe met een beetje sputter sputter is ze toch in slaap gevallen in der eigen bedje
    vannacht is het redelijk afgekoeld (gelukkig) maar ik verzet haar liever niet want madam is nu 8mnd en de verlatings angst zet lekker de kop op
    als ik haar dan ook nog eens in een andere kamer ga zetten ben ik bang dat het feest dan compleet is

    dus ik kijk wat zij aangeeft niet kunnen slapen dan nog maar even gezellig mee naar beneden en lekker schoothangen in de tuin :)

    succes meis ik weet hoe moeilijk de keuze is maar jij kent je kleintje het best

    hopelijk temperd het weer wat want heb wel even genoeg zon om me lijf gehad nu paar graadjes minder mag ook wel even
     
  3. tomenjerry

    tomenjerry Fanatiek lid

    15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    nou ze slaapt verder wel dat is het probleem niet maar s nachts is het ook zo warm. maar als we ergens logeren slaapt ze ook bij ons op de kamer in een campingbedje en thuis nooit geen problemen. dus denk dat ik het campingbedje bij ons op de kamer zet.
     
  4. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    dan kan je het idd gewoon rustig proberen meis

    succes en slaap lekker kleine meid :)
     
  5. tomenjerry

    tomenjerry Fanatiek lid

    15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ze slaapt al heerlijk :) :)
     

Deel Deze Pagina