Ik zoek een fijne buggy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaenMini, 28 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaenMini

    MamaenMini Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.647
    75
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik ben op zoek naar een simpele buggy, ik heb wat eisen en kan er niet uitkomen welke het beste bij me zou passen:

    het liefst zoek ik in een buggy:

    - lucht of schuim banden
    - zitje kan wisselen naar je toe en van je af
    - goede platte lig stand

    Ik was eigenlijk erg blij met de nuna pepp luxx maar ik zag hem buiten bij iemand, en kreeg gewoon oorpijn van die dunne bandjes over de tegels. En hij kan niet omgekeerd zitten.

    Verder vond ik de quinny Zapp ook erg leuk maar die heeft ook van die dunne bandjes die herrie maken op de tegels en hij loopt wat minder lekker erdoor
     
  2. Rainbow88

    Rainbow88 Fanatiek lid

    13 jan 2014
    3.647
    305
    83
    Een plooibuggy dus?

    Ik denk dat je bij geen enkele plooibuggy de zitting naar je toe kan zetten, maar ik kan fout zijn hoor

    Wij hebben de Mclaren quest. Heel tevreden van!
     
  3. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.285
    3.527
    113
    Als je een gewone buggy wilt dan zijn er volgens mij geen buggy's die met het zitje naar je toe kunnen.
    Dan zul je echt voor gewoon de wandelwagen moeten gaan.
    Je zegt op zoek te zijn naar een simpele buggy, maar met de eisen die jij hebt wordt dat denk ik lastig.
    Wij hebben vanaf 1 jaar geregeld de buggy gebruikt, maar voor langere ritjes gebruikte ik toch liever gewoon de wandelwagen. De buggy lag achterin de auto voor een snelle boodschap of iets dergelijks.
    Wij hebben een eenvoudige buggy van de babydump, maar vind hem prima voor de korte stukjes.
     
  4. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.508
    5.608
    113
    Vrouw
    Als je gewoon echt een buggy zoekt... die hebben allemaal 'dunne' bandjes ( ik vind die van nuna helemaal niet dun trouwens)

    En een zitje van een buggy kan je ook niet omdraaien... met de eisen die jij heb kom je gewoon op een kinderwagen uit...
     
  5. Nemo2

    Nemo2 Niet meer actief

    Dit ;)
    Ik heb een koelstra Simba t4 denim ik vind dit echt een hele fijne buggy!
     
  6. Jessi79

    Jessi79 Fanatiek lid

    4 jan 2012
    4.561
    2.416
    113
    Je zoekt dus gewoon een kinderwagen met wandelwageninzet. De dingen die je noemt horen niet bij een buggy.

    Kindjes die in een buggy gaan (meestal vanaf 9 maanden) willen om zich heen kunnen kijken, niet meer naar hun mama. Daarom is de zitting van een buggy altijd naar voren gericht.
     
  7. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Wij hebben een mutsy nexo. Super duur vond ik hem maar zeker zijn geld waard. Zitje kan niet naar je toe maar volgens mij Is dat met alle buggy's zo. Wel fijne bandjes, grote boodschappenmand, licht, makkelijk en klein in te klappen, heeft een volledig platte ligstand en rijdt supersoepel. Wij hebben de kinderwagen weggedaan ivm ruimte. Daarom wat extra geld uitgegeven aan de buggy. Hij wordt dagelijks gebruikt, ook voor langere stukken. Ben er heel blij mee, hij Is fijner dan onze oude wagen!
     
  8. enerisab

    enerisab Actief lid

    16 mei 2015
    267
    0
    0
    Ik heb er ook naar gezocht naar een face-forward buggy. Ze zijn er wel. Maar echt heel duur.
    10 of the best forward and rear facing buggies - Page 3 - Best Buys - MadeForMums

    Deze had ik gevonden voor je. Let wel, de eisen die je stelt aan een buggy zijn wel een beetje hoog. Op buggy.nl kan je vergelijken en heb je ook test staan.

    Zelf heb ik een Chicco liteaway, ben er erg tevreden over. Heb er ook over de kinderkopjes mee gelopen in oude belgische dorpjes en historische steden in zweden.
     
  9. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.508
    5.608
    113
    Vrouw
    Ik heb deze ook gehad..

    Ik vind hem helemaal niet klein op te klappen, hij is gewoon net zo groot als m'n kinderwagen, ook is de ligstand niet volledig plat, wel bijna maar niet helemaal en mijn zoontje zakte er ontzettend in onderuit.

    Hij rijdt idd wel heel lekker, maar goed om die andere redenen na een maand dus weer verkocht
     
  10. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Wat een verschil in ervaring! Hij scheelt ingeklapt behoorlijk veel met onze oude kinderwagen. Misschien hadden We dan wel gewoon een grote kinderwagen haha!
    Zoon zakt een beetje onderuit als hij er lang in zit maar met andere buggy's deed hij dat al tijdens testrondje in de winkel.
     
  11. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.508
    5.608
    113
    Vrouw
    Tja ik zou m wel 'kleiner' kunnen maken door de wielen eraf te halen en dan zou hij tussen de bank en de stoel passen in de auto maar ik zit daar niet op te wachten om dat elke keer te doen en zeker niet als de wielen vies zijn.

    Hier zakte hij echt heel erg het gordeltje tussen de benen zat ongeveer bij zn stuitje ipv gewoon tussen zn benen.

    Verder echt een heerlijke en mooie buggy! maar gewoon niet gemaakt voor mijn zoontje
     
  12. MrsBucket

    MrsBucket Fanatiek lid

    27 mei 2014
    1.163
    590
    113
    In de Quinny Zapp Xtra 2.0 kan wel het zitje naar je toe gedraaid worden. Maar die heeft inderdaad wat kleinere bandjes.
     
  13. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Het kan zo verschillen per kind. Mijn dochter zat heerlijk in de mutsy slider (kindrwagen). Mijn zoontje vond die wagen helemaal niks en moest er steeds in huilen. Toen nog een tijdje een tweedehands quinny gehad waar hij wel lekker in zat en nu dus mutsy nexo.
     

Deel Deze Pagina