Ik zoek een fijne hemd body (of 2)

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanLieverd, 18 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.252
    5.204
    113
    Ik heb best veel irritant afzakkende leggings en panty’s. Weggooien vind ik zonde, want ik heb het echt heel snel. Ik zoek dus body’s, die je erover aan kunt doen ipv een hemd dus. En dus geen stringmodel en ook niet corrigerend. Eigenlijk gewoon een hemd, die je vanonder vast kunt maken dus. ;)
    Bij voorkeur normale bredere bandjes en geen spaghettibandjes, maar dat is niet echt een echte nee. Ik heb een vrij lang bovenlijf (en bhmaat 70G) en hemden moeten bij mij dus niet te kort zijn en body’s dus al helemaal niet.
    Nu zie ik er wel een paar, die misschien wel voldoen, maar in de reviews zie ik niet echt of ze ook wat langer vallen. Ik vroeg me dus af of iemand hier met ook een langer lijf toevallig aanraders weet.
     
  2. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.510
    8.362
    113
    Bij een panty helpt een gewone onderbroek er overheen vaak ook al voldoende. Deed ik tenminste vroeger bij de kinderen met maillots. :oops::roflmao:
     
    Sis87, Zeebra en owly vinden dit leuk.
  3. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.252
    5.204
    113
    Dat vind ik niet zo fijn zitten en helpt ook niet voldoende bij mij.

    Maar, ik heb inmiddels een body besteld van schiesser, ik heb daar ook hemden van en die vallen vrij lang, dus heb de gok maar genomen.
     
    NiekeKris vindt dit leuk.
  4. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.735
    1.621
    113
    Vrouw
    Heb je wel eens Snagtights geprobeerd?
    Zakken niet af en ook voor lange mensen fijn. Ze hebben ook voetloze
     
  5. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.252
    5.204
    113
    Niet al mijn panty’s en leggings zakken af, ik ben fan van falke nu, snagtights heb ik nog niet geprobeerd (wel goede dingen over gehoord en betaalbaarder dan falke, dus ga ze zeker wel een keer proberen). Maar, ik heb dus best veel leuke pantys en leggings, die wel afzakken en die merken koop ik niet meer, maar daarvan wil ik wat ik heb wel kunnen dragen. Maar, ik heb nu een body besteld, dus dat gaat goed komen.
     
  6. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Weet je wat ik een keer heb gehad?
    Haha :roflmao:
    Ik was met m’n neefje naar een musical. Ging van m’n moeders werk uit; we gingen vaker naar premières van tv/musical/etc.
    Er waren ook allemaal BN’ers en we zaten op van die klapstoelen. Op een gegeven moment, het licht was nog aan, zat iedereen al en toen wilde er net iemand langs mij. Dus ik sta op, blijft die stomme klapstoel achter m’n jurk hangen en klapt weer terug. Stond ik daar IN MIJN ONDERBROEK, want die onderbroek hè? Die zat dus over m’n maillot heen :rolleyes::|
    Toen hoorde ik mensen gniffelen en m’n neefje trok wanhopig aan m’n jurk om hem omlaag te trekken maar het mocht allemaal niet baten :oops:
    Nou ja. En toen ging ik in de pauze naar de wc en toen zei er iemand uit Goede Tijden: ‘dat was niet helemaal de bedoeling hè?’
    My god o_O


    OT: @MamavanLieverd: hebben ze die body’s niet bij C&A? Volgens mij heb ik ze ook een keer bij Hema gezien en misschien bij Hunkemöller?
     
    Lola1982 en MamavanLieverd vinden dit leuk.
  7. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.510
    8.362
    113
    @Iertje81: :eek: Maar ja )afhankelijk van de onderbroek natuurlijk ;)) vijf ik een body niet veel charmanter oid… ;) Zo’n situatie is hoe dan ook gênant.
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  8. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Mocht je geen body kunnen vinden, heb je een extra onderbroek over je panty al geprobeerd?
    Ach je had ook een minuut van Fame. Big smile
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  9. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.252
    5.204
    113
    Het zijn vaak of corrigerende of stringbody’s. Bij c & a zag ik wel iets, maar niet wat ik zoek (gewoon echt een basic hemdbody). Ik heb er nu dus 1 gevonden van schiesser en zag ook nog een set bij lascana en ook eentje bij bonprix. Maar die van schiesser leek me het fijnst, dus die besteld.
     
    Iertje81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina