oke, ik ben al heel lang op zoek naar een game, en kan het echt niet meer vinden. het is een pacman/mazeman variant, ongeveer rond 1997 (ik speelde het in groep 8 altijd..) in het beginscherm kon je kiezen uit 3 varianten. als je rechtdoor liep, kreeg je piramide's, naar links was onderwaterwereld en nog een aan de rechterkant die ik niet meer weet. ik zie het spel zo voor me, maar weet echt de naam niet meer. wie weet over welk spel ik het heb?
met een poppetje? dat je moest springen enzo? In die onderewaterwereld moestje dan springen over soort annemonen ofzo... dat was dangerous dave
Was dat met een mannetje die naar een pyramide moest rennen en dan bukken en springen over pijltjes die werden afgeschoten (een van de levels)? Wellicht is het heel wat anders hoor. Dat spelletje vond ik heel erg leuk, maar ik weet nou niet of het dangerous dave is. Ik speelde het namelijk in zwart/groen (DOS) / oud beeldscherm .
Ja ik denk echt commander keen. Kijk maar naar de volgende link, daar zie je in het filmpje ook dat keen van de één naar de andere piramide loopt. Ik heb gelijk zin om het spelletje te spelen.
Ik speelde in die tijd Keen maar ook Chips Challenge. Die is ook zo leuk. Game Chips Challenge, free download the game Chips Challenge
hey, ik ben er inmiddels eindelijk achter welke het is, het blijkt 3d maze man te zijn, maar als ik die probeer te spelen of downloaden krijg ik alleen winterwonderland. en die wil ik dus niet.. heel irritant! weet iemand een link waar ik dus de gewone kan downloaden of online spelen? ik zoek dus deze: