Ikea Antilop hoge kinderstoel Heeft iemand ervaring met deze stoel? Hij lijkt me prima en is lekker goedkoop! Blijft je kleine zitten met deze stoelverkleiner? Alvast bedankt
Wij hebben de Antilop en gebruiken hem nu alleen nog op visite omdat ie standaard in de auto (eehm.. nu bij opa & oma) ligt Ik vind het een ideaal ding, en zeker met de verkleiner kon ze er al heel snel goed in zitten. Zou achteraf gezien waarschijnlijk nog het blad erbij kopen zodat ze met blad ook kan spelen in de stoel, hebben voor het echie de TripTrap maar Ikea doet er zeker in het begin niet voor onder
Ja, wij hebben hem ook voor erbij, al gebruiken we hem vaker dan de tripptrapp momenteel. Ik heb niet die Ikea stoelverkleiner, maar gewoon zo'n stoelverkleiner/kussen van Prenatal, die past ook en daar zit ze heel goed in. Ik heb hem wel met blad.
Wij hebben hem ook! Gebruiken hem met veel plezier. We hebben ook een 'mooie' houten, maar daar is het blad te klein van, kan dus geen bord op staan...Dus sinds ik geen schaaltjes en potjes meer gebruik, maar mijn dochter gewoon mee-eet, gebruik ik deze stoel. Had in het begin een zitverkleiner van prenatal erin, omdat ik die van ikea niet zo leuk vond. Nu zit ze erin zonder verkleiner (is 2 jr en 3 mnd) en zo te zien past ze nog wel een tijdje...
Wij hebben 'm ook, met de opblaasbare verkleiner en het blad, ideaal ding hoor. De verkleiner hadden we overigens ook mee op vakantie, zo kon ze ook in de gewone kinderstoelen zitten, zonder dat we met handdoeken enzo moesten stoeien om dr 'klem' te zetten
Ik heb em ook en heb de bambino houten kinderstoel voor nu boven gezet. Daar kan ze nu nog niet goed in zitten. En in de Ikea stoel wél! En ze zit er harstikke goed in. En die stoel is idd ideaal voor mee te nemen, je haalt heel makkelijk de poten eronder weg en klaar ben je. 12 euro voor de stoel 3 euro voor het blad en 4,95 voor de verkleiner. 20 eurie en je bent klaar. aanrader, absoluut!
Het enige nadeel van die stoel is dat er geen voetensteun is. Dat betekent dus bungelende voetjes en op een gegeven moment wordt dat erg vermoeiend voor de benen. (ga maar eens op een tafel zitten met bungelende benen).
Ik heb hem ook gekocht. Wij hebben hem op de camping in gebruik. Ons eigen beebje is nog niet geboren, maar er hebben al wel andere beebjes in gezeten. En dat ging heel mooi. Wij hebben het tafelblad er wel bijgekocht. Dit is toch wel praktisch.
Ik hoor er veel goeds over, maar ik vind de stoel echt niet mooi... Wel jammer, want hij lijkt me wel pratisch!
daarom had ik em eerst ook niet gekocht, omdat ik em niet mooi vond. Maar ja functionaliteit heeft toch gewonnen
Vlinderbloem, hier geen bungelende voetjes hoor, Eva is altijd druk aan het gymnastieken met haar benen . Een voetensteun vind ik zelfs een beetje gevaarlijk omdat ze zich dan kunnen afzetten. Mijn vriend moest trouwens vanmiddag toch naar Breda en we hebben 'm nu ook! De Bambino stoel is mooi, maar veel te ruim, ze glijdt gewoon weg. In de Ikea stoel zat ze meteen goed, en met verkleiner helemaal klem .
wij hebben deze stoel ook we gebruiken hem elke dag en oma heeft hem ook staan. kennis gebruikte hem op de camping als ze de kleine onder de douche deden kleine erin en je hebt zelf ook je handen vrij.
Hij staat bij mijn ouders en we hebben hem ook mee genomen op vakantie, ideaal ding voor weinig geld.
Hé dat van dat douchen op de camping is ook een goede uitvinding zeg. Had ik nog niet eens aan gedacht.
Wij hebben hem sinds gisteren ook in huis en hoewel Elian nog niet goed zelf kan zitten, zit hij er goed in met de verkleiner. Ben benieuwd hoe lang hij er nog in kan, aangezien hij nu al bijna 9 kg is...
Ik zie dat 'ie er nu ook in het rood en blauw is! Ik denk dat ik hem ga halen zodra ze het badje is uitgegroeid, dan kan ze erin onder de douche!
ja de stoel is er inderdaad in rood en blauw, het tafelblad niet! Was voor ons ook balen, dus hier nu 2 witte.