in 2 dagen 3 kg afgevallen door spugen!!!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door vienna81, 3 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

    Ik kan de laatste 2 dagen helemaal niks meer binnenhouden en ondanks dat ik dan ook niks meer eet of drink moet ik nog spugen!
    Ik ben dan ook al 3 kg afgevallen sinds eergisteren, daarom moet ik vandaag bij de verloskundige mijn urine laten controleren om te kijken of een ziekenhuisopname noodzakelijk is.
    Bij mijn zoontje heb ik dit ook gehad en moest ik in het ziekenhuis worden opgenomen om aan een infuus te worden gelegd.
    Toen kreeg ik emesafene zetpillen en die hielpen gelukkig na een aantal dagen. Nu neem ik die tabletten ook, maar helpen ze helemaal niet.
    Bij mijn zoontje was ik 7 weken en 2 dagen zwanger bij de ziekenhuisopname en nu ben ik pas 6 weken en 2 dagen.
    Hoe kan het dat de zetpillen niet meer werken en ik eerder zo ziek ben dan de vorige keer?
    Hier tussenin heb ik een miskraam gehad en ben ik niet zo ziek geweest, dus ik hoop maar dat het een goed teken is!
    Zou ik dit nu elke (goede) zwangerschap krijgen?
    Hebben veel mensen hier last van?
    Iedereen om me heen zegt altijd zwangerschap is geen ziekte, maar bij mij uit het zich echt wel in een ziekte!
    Alvast bedankt voor de reactie, liefs, vienna
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    Hoi Vienna,

    Jij reageert eigenlijk extreem op het hCG(zwangerschaps) hormoon. Je kunt wel verwachten dat je elke zwangerscahp misselijk bent en moet overgeven, de mate hiervan kan per zwangerschap verschillen. Je schrijft dat je niets binnenhoudt en zelfs water moet overgeven, dit zal betekenen dat je weer moet worden opgenomen. Je krijgt dan inderdaad weer een infuus om te voorkomen dat je uitdroogt. Bijna elke zwangere is wel misselijk, maar in deze mate komt het gelukkig niet zo vaak voor. Je hebt dus wel echt pech.
    Ik hoop voor je dat je deze periode snel voorbij is, zodat je ook kunt gaan genieten van je zwangerschap!

    Mirjam
     

Deel Deze Pagina