in bedje zonder dekentje maar nu wel te koud

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door irisnaomi, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris die ligt al een poosje alleen maar in pyama in haar bedje kan op zich wel is warm genoeg op haar kamertje ..
    Heb haar niet in een slaapzakje liggen want op een of andere manier wikkeld ze zich helemaal vast
    met een dekentje net zo houd ze vasten als ze om rolt trekt ze die mee en zo wikkeld ze zich ook helemaal vast
    nu het wat kouder wordt wil ik wel graag wat om haar heen doen maar weet niet wat ..
    heeft iemand misschien een tip voor mij


    17-08-07 iris kan even los staan
     
  2. sophie2

    sophie2 Lid

    26 aug 2007
    67
    0
    0
    huisvrouw
    Velserbroek
    Hey,

    Wat je zou kunnen proberen is om haar een dekentje te geven als ze slaapt. Dus als zij goed en wel slaapt een dekentje over haar heen doen.

    En anders misschien sokjes aan doen. Heeft ze niet gauw koude voetjes.

    Hopelijk heb je er wat aan.

    Groetjes Sonja
     
  3. Bedankt voo de tip,

    heb ij iris al wel sokjes aan
    en met dit weer is het zo ook nog wel te doen
    maar we hebben echt een hele bewegelijke meid
    die zelf inn de slaap overal heen rolt hihi


    maar kan het wel een proberen en dan goed vast leggen oder het matrasje
     
  4. sophie2

    sophie2 Lid

    26 aug 2007
    67
    0
    0
    huisvrouw
    Velserbroek
    Haha, Sophie beweegt ook veel hoor. We vinden haar altijd zonder laken of deken terug. Alleen Sophie heeft wel een slaapzak aan. Ze wil niet slapen zonder slaapzak.

    Misschien zou je om te wennen ook eenlakentje kunnen proberen. Die zijn nniet te dik en kun je ook goed instoppen.

    Groetjes Sonja
     
  5. ik ga het vanacht eens proberen
     
  6. stiekel

    stiekel Bekend lid

    hoi hoi

    en anders misschien een slaapzakje waar de mouwen al aan vast zitten.
    hadden we ook voor arend toenertijd want hij bleef ook niet onder de deken.

    groetjes sandra
     
  7. emmie

    emmie Niet meer actief

    of misschien wel een slaapzakje, maar dan het voeteneind onder het matras vastzetten?
     
  8. Natascha30

    Natascha30 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    wij stoppen de deken in aan de zijkanten en dan doen we aan beide kanten nog een opgerolde hydrofiel luier tussen het matras en de spijlen zodat het dekentje lekker strak zit
     
  9. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hier doe ik ook de deken over als Steven slaapt, je kunt ook een slaapzak met lange mouwen kopen, koop ik staks ook.
     
  10. stiekel

    stiekel Bekend lid

    hoi hoi

    dat zeg ik mensi
    hahahahaha

    groetjes sandra
     
  11. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.366
    1.766
    113
    Misschien is de SafeTSleep een oplossing. Ik heb er sinds kort 1 ivm Misha haar voorkeurshouding, zodat ze op haar zij kan slapen en ben helemaal verkocht. Wat een heerlijk ding is dat zeg. Ze ligt heerlijk onder de dekentjes, terwijl ze zich voorheen ook blootschopte. Ik heb ook het idee dat het haar een geborgen gevoel geeft, ze slaapt zo heerlijk rustig.

    Ze liggen hiermee niet helemaal vast, maar hebben nog voldoende bewegingsruimte, maar kunnen niet door het bed heenzwerven of zich omdraaien. Mocht ze zich dan nog blootschoppen, kan je samen met de STS ook nog een slaapzak gebruiken...

    Hier de link voor meer info;
    http://www.safetsleep.nl/index.html
     
  12. illuminate

    illuminate Actief lid

    20 apr 2007
    416
    0
    0

Deel Deze Pagina