In februari beginnen met zwanger worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Silani, 20 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silani

    Silani Actief lid

    20 jan 2020
    274
    430
    63
    Vrouw
    Hoi,

    Benieuwd of er al dames zijn die net zoals ik in februari gaan beginnen met hun kinderwens.
    Ik word eind januari weer ongesteld. Na die ongesteldheid gaan we voor ons tweede kindje proberen.

    Liefs,
    Silani
     
  2. Doeline

    Doeline Actief lid

    23 okt 2016
    301
    39
    28
    Jaa ik ook!! Baal wel een beetje. Ik heb vandaag mij eisprong voel m heel sterk en had ook positieve ovulatie test. Maar mijn man is op zaken reis. Dus gaan er voor in feb
     
  3. Dale Cooper

    Dale Cooper Fanatiek lid

    19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Ik misschien! Mijn man kreeg zeer plotseling de babykriebels en dat triggerde mij ook meteen! Ik sta helemaal in standje ‘jaaa baby’ en kan even aan niks anders meer denken:p We denken er nog eventjes over na, maar gaan we ervoor, dan stop ik meteen met de pil. Ik zit nu in de eerste week van de strip, dus in februari wordt dan de eerste echte poging.
     
  4. Burb1988

    Burb1988 Fanatiek lid

    5 mei 2014
    1.971
    1.599
    113
    Jaa ik maak mijn pilstrip af en daarna gaan we voor een 3de. Vandaag besloten. eerst zou het september worden maar besloten, dat het nu ook gewoon kan. Het enige wat ik nu ga doen is foliumzuur halen en slikken. Maar heel het ovulatietesten slaan we deze keer over voorlopig. Ik zei al tegen manlief, daar beginnen we na de zomer wel mee...laten we gewoon kijken en genieten... Ik word volgende week 32 en dit zal onze laatste zijn. 35 is echt de max voor mij.
     

Deel Deze Pagina