In hoevere is buikpijn normaal, 5,5 week zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ano19, 12 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano19

    ano19 Actief lid

    11 mei 2015
    222
    32
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dag dames,

    ik ben vandaag 5,4 weken zwanger. Ik heb regelmatig echte buikpijn, maar ik ben ook 8 maanden geleden bevallen. Dus vrij vlot weer zwanger.

    sinds vandaag is de buikpijn constant aanwezig, beurs gevoel alsof ik in elkaar geslagen ben in mijn buik, maar ook flinke steken en krampen. vanavond spande de kroon, enorme pijn links. Alsof ik pijn in mijn eileider voelde. Ik heb beschadigde eileiders en daardoor verhoogde kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik heb geen bloedverlies ofzo. In hoevere is buikpijn nou normaal ? Ik vertrouw het niet zo na vandaag, kan ik morgen beter de verloskundige even bellen of nog even afwachten ?
    Alvast bedankt voor het lezen.
     
  2. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.421
    4.332
    113
    Vrouw
    Niet om je bang te maken maar ik ben twee keer met exact 5.5 geopereerd vanwege gescheurde eileiders. Krampjes horen er wel bij maar zoveel als jij beschrijft vind ik er niet bij horen. Ik zou zeker even contact opnemen morgen voor een vroege echo. Ik krijg altijd al rond 5 weken een vroege echo om te kijken of het nu wel op de juiste plek zit. Heb jij die indicatie niet? Sterkte en hopelijk blijkt het vals alarm te zijn! Misschien komt het omdat je nog niet zolang geleden bevallen bent of is er een andere, onschuldige reden.
     
  3. Suzi98

    Suzi98 Fanatiek lid

    30 mei 2022
    4.179
    3.904
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hi,
    Ik had met zowel deze zwangerschap als m’n missed abortion enorme pijn rechts rondom eierstok. Bij m’n missed abortion zat daar een cyste (wat overgebleven was van gesprongen ei, gebeurt vaker) en deze keer was er geen oorzaak te vinden. Heb echt enorme pijn gehad.. alleen rechts.
    Maar ook gewone buikpijn echt vaak gehad en nu nog af en aan.
    In jouw geval is het misschien wel handig om te laten checken (even bellen dus, ze kunnen nu met een echo in ieder geval zien of het op de goede plek zit), maar het hoeft dus geen foute boel te zijn.
     
  4. ano19

    ano19 Actief lid

    11 mei 2015
    222
    32
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankjewel dames,

    ik heb toch even gebeld vandaag ondanks dat de buikpijn weg was. Ze zei dat dit kon komen omdat ik heel snel na de vorige zwangerschap zwanger ben geworden en als ik me weer zorgen maakte altijd mocht bellen.
     
    Precious03, Krv en Suzi98 vinden dit leuk.
  5. Suzi98

    Suzi98 Fanatiek lid

    30 mei 2022
    4.179
    3.904
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Fijn om te horen! Hopelijk blijft het allemaal goed gaan ❤️
     
  6. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.421
    4.332
    113
    Vrouw
    Fijn!!! Afzwakken gebeurde hier niet met mijn bbz’s.
     
    Suzi98 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina