En weer een dag voorbij nog geen 'aankomende ongesteldheid'sklachten maar ook geen mogelijke zwangerschapskwaaltjes.... nog maar 2 dagen en 3 nachten; ga ik er nu snel 1 nacht vanaf slapen! Welterusten meiden!
@Invuurenvlam Ik heb alleen last van ongesteldheids krampen tenminste zo voelt het maar tot nu toe niks dus zondag het antwoord!
Goedemorgen meiden, wens iedereen een fijne dag toe. Ben zo weg om te gaan werken, heb er weer een object bij dus 7,5 uur extra per week. Ze waren gelijk tevreden over me Joepie hahaha. Tot vanmiddag/vanavond. Liefs
Spannend meiden. Ik hoop dat jullie het vol kunnen houden tot zondag. Superknap! @invuurenvlam kon je nog iets met mijn tips? @roserood succes straks bij de gyn. Laat je weten hoe het was? @xdoo heb vanmorgen net zo lang getempt tot er dezelfde temp uit kwam. De oude thermometer kan ik niet vinden om erbij te gebruiken. @hier ben enorm verkouden. Is het eindelijk lekker weer heb ik dit Ga maar niet 40 km naar zus/strand fietsen. Denk dat ik ook niet naar mijn zus ga want straks steek ik haar aan. Ze is al 36 weken namelijk. Wel jammer want een andere vriendin met haar kleine van 6 maanden komt ook. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames! @mart; jazeker! Thx! Brief is weg, vacature sluit vandaag en als het goed is hoor ik binnen 2 weken of ik al dan niet uitgenodigd wordt. Ben benieuwd Ei al gespot? Heb jij vandaag niet ook een afspraak bij de gyn? telefonisch? Ben benieuwd wat hij/zij ervan vindt. @Rozerood: inderdaad succes zo bij de gynaecoloog! Ben benieuwd wat ze gaat doen En ik hoop dat je gelijk hebt dat geen nieuws in dit geval ook goed nieuws is! nog maar 2 dagen en 2 nachtjes @ing: lekker dat je meteen wat extra uren krijgt: succes met werken! @xdoo: vervelend dat je krampen voelt; maak je je zorgen of heb je ook alweer er ook een evt positieve verklaring voor? Ik werk vandaag lekker een dagje thuis! Hoop nog een beetje van het mooie weer mee te kunnen pakken. Gisteren trouwens een BBQ gehad bij mijn schoonouders. Ze hadden biefstuk, heel even getwijfeld, maar toen toch genomen, samen met een rosebiertje en er lekker van genoten onder het mom van 'kan de laatste keer zijn' en 'kan ook zomaar nog een paar maanden duren' Lekkere denkfouten/goedpraters natuurlijk, want het kan ook zomaar nu al zo zijn en dan is het niet heel verstandig. Doe ik mijn werk toch een beetje goed, want die denkfouten kan ik bij mezelf ook opsporen. Alleen nog niet mijn gedrag erop aanpassen; gelukkig lukt dat bij die delinquenten soms wel!
@mart Balen dat je verkouden bent en je leuke dagje moet missen. Hoop dat je gyn je gerust kan stellen. Ik bericht natuurlijk hoe het bij gyn was.Is pas om 15:30. Ga noodgedwongen nog even de stad in. Kom in de verleiding in de uitverkoop al zwangerschapskleding te kopen. Scheelt geld en als ik negative uitslag krijg bij gyn, kan ik het altijd nog terug brengen toch ?
hihi rozerood vervelend, dat noodgedwongen de stad in Ik zou persoonlijk nog even wachten met zwangerschapskleding kopen totdat je dat ook nodig hebt. 1 om het eerste trimester af te wachten, zodat je zeker weet dat dat dikke buikje er ook gaat komen en 2 je weet nog niet hoeveel je groeit, dus welke maat je nodig hebt? Misschien ben je wel een van de vrouwen die amper een buikje of juist een enorme buik krijgt? En daarbij is het volgens mij nog wel een keer uitverkoop voordat je de kleding echt nodig hebt Dus misschien moet je je dan richten op geslachtsneutrale babykleding?
@invuurenvlam IK heb in de eerste zwangerschapsweek ook nog beetje salami gegeten. Dus hoop je kon genieten van (Hopelijk je laatste) biefstuk Bij baby kleding weet ik ook of ik het nodig zal hebben omdat ook wat mis zou kunnen gaan. Heb wel al bodies bij c&a gezien voor maar 2. las dat sommige meiden met 8 wk al n zwangerschapsbroek dragen. @shan Heb jij al positiemode nodig?
ja, heb ook wel eens gehoord dat het wel vrij snel relaxed schijnt te zijn, omdat je buik uitzet omdat je darmen verplaatsen. Gewoon doen wat goed voelt!
@rozerood: ik zou gewoon kijken. Aan wat basic dingen die niet seizoensgebonden zijn heb je toch geen miskoop. En je kunt het nog terugbrengen als het niet goed blijkt te zijn. Babykleertjes krijg je nog waarschijnlijk heel veel. Dus die zou Ik juist minder kopen. Net nog even een ovutestje gedaan en nog steeds geen ei. Ik ga zo toch maar naar me zusje. Ze wilde graag dat ik kwam. Het is hier trouwens best bewolkt. Hopelijk is het aan zee beter.
@ Invuurenvlam Ik maak me wel zogen! aangezien mijn temp ook weer sinds 2 dagen terug is bij zelfde temp rond de 36,6! aangezien als je zwanger bent je temp hoger licht..
Hey dames Hie is het ook aardig bewolkt. Zojuist een ovu test gedaan en hij is bi jmij wel positief!! Zit nu op dag 18, hoop dat mijn LF dan ook wel langer is en niet maar 7 dgn.. Fijn weekend allemaal!!
Oeh, ik weet wat jij gaat doen vandaag Hier ook bewolkt overigens.. jammer, want had gehoopt nog even van de zon te kunnen genieten
@ xdoo oh jee, zou dus kunnen dat ongi gaat worden? jammer. maar dan weet je iig hoe je cyclus is. @bernou jaa!EN nu goed klussen. veel plezier. wat is LF?
@ Rozerood Ben inderdaad bang dat het ongi word.. maar als zondag nog niks is alsnog testen! ik weet niet of mee te maken heeft dat laste tijd warmer in slaapkamer was en sinds 2 dagen wat koeler?
Hihi, ik snap ook echt niets van al die afkortingen. Heeft ws te maken met het feit dat ik me nog helemaal niet heb bezig gehouden met ovulatietesten (ben ik voorlopig ook nog niet van plan). Ik gok dat het allemaal te maken heeft met de periode voor, van en na je eisprong?
sorry Xdoo, maar dat heeft niets te maken met je lichaamstemperatuur volgens mij (niet intern althans). Waar test je? (als in; in mond, onder oksel, anus, oor)