Documentaireserie Hoe ontwikkelen twee-, drie- en vierlingen zich tijdens de zwangerschap? Drie zwangere moeders worden gevolgd van bevruchting tot geboorte. National Geographic, 21:00
Ik heb hem al gezien, ik vond hem niet mooi en te wetenschappelijk.. Mij te vlezig en te onpersoonlijk..
Heb hem ook al eerder gezien. Vond hem erg mooi. Zou graag die aflevering van eenlingen weer eens zien (wij hebben geen video en kunnen dus niet opnemen). Iemand enig idee of die ook nog een keer uitgezonden wordt en wanneer?
Nou, ik wilde het jullie net even zeggen...zag dat er al een topic over was. Ik wist niet wat voor uitzending het was...maar ik hou wel van medisch enz. dus denk dat ik het wel leuk ga vinden. Ik zit klaar in elk geval
Ik heb ze bijde gezien. zowel In the womb als In the womb twins, triplets & quads. Vind ze echt prachtig! heb ze allebij wel een stuk of 3 keer gezien en blijf het mooi vinden!
Man en ik denken nou net dat we deze onlangs gezien hebben...pfff...dementie We gaan gewoon kijken en als we hem inderdaad gezien hebben zappen we wel verder