hoi iedereen. Ik wilde ven zeggen dat ik eindelijk zwanger ben. Het is allemaal nog heel vreemd, maar de test was zeker positief. Heb wel hele erge onzekerheid. Dan voel ik heel veel, en nu niets meer.. maar...... kmoet vertrouwen hebben..
Hey, jij hebt toch vroeger nog wel eens meegekletst met het topic wij willen graag zwanger worden? Gefeliciteerd met je zwangerschap in ieder geval!!
wauw!!!! ja dat klopt, dat je dat nog weet. Er is een hoop gebeurd in de tussentijd zeg. We kregen begin dit jaar te horen dat het er voor ons allemaal niet inzat. Mijn man is nl niet zo vruchtbaar... de uroloog zei; ze zijn lui en lelijk.. mmmmm En moet je nu zien.. tis nog wel onwerkelijk hoor, heb echt nog niet het gevoel dat het allemaal goed zit, maar kprobeer vertrouwen te hebben en [-o< ik zal als ik tijd heb eens langs komen op het topic.. offe, zijn jullie allemaal al weg..?!
ik zie trouwen dat jij ook zwanger bent... weekje verder.. Alles goed? en met dezelfde moeilijkheidsgraad zeg maar... zuper joh.. khoop dat alles goed blijft gaan, geniet ervan.. ga ik denk ik ook maar doen..