In welke buggy zitten ze stevig?

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door Mini25, 2 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mini25

    Mini25 Niet meer actief

    Wij zijn inmiddels 2 buggy's verder... Een Rapid en een Baninni (volgens mij). En het viel mij op dat ons zoontje er zo in gaat 'hangen'. Ik ben meer op zoek naar een buggy waar hij goed in rechtop blijft zitten. Hebben jullie tips? Hij is 1,5 jaar en ruim 14 KG.
     
  2. Linena

    Linena Lid

    21 feb 2017
    32
    13
    8
    Vrouw
    Ooh dat herken ik! Gek werd ik er van. Ik ben toen ook een zoektocht gestart naar de perfecte buggy, wij hadden een nuna pepp, maar kwam tot de conclusie dat ze bijna allemaal wel naar achteren helde. Ik heb toen de bandjes om haar schouders losser gemaakt en zo is ze zelf rechtop gaan zitten. Zonder tegen de rugleuning aan te zitten zeg maar. Dat was hier in ieder geval de oplossing.. Ze was toen overigens nog net geen jaar geloof ik.
     
  3. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.320
    1.052
    113
    Nuna pepp
     
  4. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    Wij hadden een Nijntje buggy en daar zaten ze helemaal niet mooi in. Nu heb ik sinds een paar weken de Quinny zapp fles. Bevalt erg goed, alleen het wiel ratelt behoorlijk, maar daar ben ik inmiddels aan gewend.
     
  5. bien86

    bien86 Actief lid

    8 nov 2012
    156
    15
    18
    Irritant he.... Wij koelstra simba en bannini gehad... Nu de quinny zapp xtra 2 aangeschaft, en ben er erg blij mee!! Wel 3 wieler waar ik iets minder can gecharmeerd ben, maar heel fijne buggy, standen fijn en duwen kan met 1 arm.... Had ik deze naar bij de vorige 2 kids gehad....
     

Deel Deze Pagina