Ideetjes gezocht voor 'in' de tafel!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 4 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb zo'n Ikea tafel met 4 vakjes onder de glasplaat waar je wat leuks in kunt doen. Wat er nu in zit ben ik meer dan zat en wil weer eens wat anders, en het leek me leuk om iets erin te doen in het teken van meisje-roze-geboorte etc en wat niet te duur kost. Ik zat al te denken aan beschuitjes met muisjes erin doen, maar bederft de boter dan niet? Of zal ik iets ander kleverigs erop smeren, zo ja wat?
    Wat hebben jullie verder nog voor ideetjes die ik in de tafel kan doen?

Bekijk bijlage 272002

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Misschien van brooddeeg of fimoklei beschuit met muisjes maken? Dat bederft niet...of gewoon heeeeeeeeel veel losse muisjes in de la strooien? en dan een mini muisje ( knuffeltje of klei) er bij zetten?
    Een mooi setje roze kleertjes uitstallen, je eigen eerste baby dingetjes, bordje, armbandje enzo?
    Nou het zijn maar wat ideetjes...we zien graag het resultaat!

3. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

waarom maak je er niet een leuke herfst tafel van, in de ene wat dennenappels, andere misschien van dat soort potporie ( of hoe je dat ook schrijft ) beukenootjes etc etc

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zou in elk vak een pak muisjes leeg gooien en dan in 2 vakken een fotolijstje met straks een foto van de baby of het geboortekaartje en in de andere twee iets van roze bloemen.

5. Milujem

Milujem Niet meer actief

Vind het zo juist zo leuk :)

6. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    In twee vakken een pak roze muisjes leegstrooien en in de andere twee vakken witte en roze nepbloemen leggen (of de bloemblaadjes daarvan) met een foto van de echo.

Of heb je een stukje over van het behang van de babykamer? Zou ik daarvan in twee vakjes een strookje van inplakken (met plakband als dat de lak niet beschadigd). Of allemaal roze en witte badeendjes in één vakje.

Succes! Laat je een foto zien van wat je er van gemaakt hebt? :D

7. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Bij de v&d hebben ze leuke witte kanten babyschoentjes.

Je kan de muisjes ook los op het beschuit gooien, het qord verder toch niet gebruikt of bewogen dus blijft wel liggen.

8. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ik heb deze tafel ook, ik zal zo even een foto maken hoe ik hem heb ingedeeld, misschien heb je er iets aan!

9. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    foto.jpg

Linksboven: Hoorn met onze onderzetters, hartje van de kerk (doop van onze zoon)

Rechtsboven: Interieurboek

Linksonder: fotoboek van onze bruiloft

Rechtsonder: fotoboek van ons zoontje

---------

Qua ideeen voor je zwangerschap is het ook leuk om van die kleine babyschoentjes erin te doen met losse roze muisjes erom heen, lijkt mij erg leuk!

Succes!

10. Jel

Jel Niet meer actief

Bedankt voor het meedenken. Ik zie er wel hele leuke ideetjes tussen staan, zoals die babyschoentjes en roze bloemen. En inderdaad hoef ik eigenlijk ook helemaal niks op de beschuitjes te smeren, want je verschuift het toch verder niet, dus blijft het wel liggen. Dus ik weet er denk ik wel wat leuks van te maken. Als ik er aan denk zal ik nog even een foto plaatsen van het resultaat.

@ Chantal84, dat is ook een leuk idee.

11. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

iets met de jaargetijden? met herfst bv naar het bos, denneappels en mooie gekleurde bladeren zoeken, dan zit er toch een speciaal verhaal aan vast..
    en met de zomer mooie schelpen van het strand bv...

12. tulip

tulip Niet meer actief

vind die muisjes erin strooien wel een heel leuk idee.

13. voetstap

voetstap Niet meer actief

zelf muisjes maken van vilt!

14. Jel

Jel Niet meer actief

Nee ik ga ze niet zelf knippen. ;)
    Ik ben niet zo'n crea bea typje en dat lijkt me nogal een werk, al die kleine rondjes knippen. :D

Muisjes kunnen niet echt bederven denk ik. Tenminste... de schimmel zou er vast niet op komen te staan, dus die strooi ik er in.

15. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!
    Ik vind die tafel zo mooi!!

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Oh Jel, alweer 30 weken (ja sorry, offtopic)

Vind je het nu niet heel erg spannend worden nu je bijna 33 weken bent?

17. Jel

Jel Niet meer actief

MrsDee, thanks.

Napoleon, het zijn best spannende weken inderdaad nu. Morgen zelfs al 31 weken. ;) Maar alles gaat heel goed nu, dus ik heb goede hoop en veel vertrouwen dat we straks een levend kindje in onze armen mogen sluiten.

18. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Kei leuk. Mischien ook een leuk idee om van die snoephartjes er in te leggen? Of spekjes :) ik zou het lekker roze maken :)

19. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een leuk idee om je tafel helemaal roze te doen als je meisje geboren is! Dit is onze tafel nu, ik ben ook nog op zoek naar leuke ideetjes, ben dit nu wel zat ;)

20. Jel

Jel Niet meer actief

@ Mandy, dat is ook een leuk idee, van die snoephartjes.

Ik zag trouwens eerder ook nog van de badeendjes langs komen. Dat vind ik ook leuk en die hebben we ook al in huis.... Een witte, roze en grijze. Misschien ook wel leuk om erin te leggen.

@ Melis, dat ziet er ook mooi uit zeg... Maar je raakt wel snel uitgekeken he op wat je er steeds in hebt zitten. Ik wel tenminste...

Deel Deze Pagina