Ik voel me zo down

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miepje1983, 7 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Meiden, na mijn miskraam wilde ik niets liever dan weer zwanger worden, dit is meteen de eerste ronde weer gelukt. Ik had verwacht dat ik het helemaal geweldig zou vinden, maar dat vind ik dus helemaal niet. Ik voel me slecht en down. Ik kan het maar niet loslaten dat het mis is gegaan de vorige keer en heb helemaal geen vertrouwen in deze zwangerschap. Hoe krijg ik meer vertrouwen en leer ik genieten van deze zwangerschap? Van mijn verloskundige hoef ik niets te verwachten helaas, gisteren gebeld en ik krijg geen vroege echo, gewoon met bijna 11 weken de termijnecho. Toen het misging de vorige keer wilden ze me ook niet helpen toen ik erge buikpijn had, ik ben uiteindelijk via de huisarts in het ziekenhuis beland. Nadat ik ze op de hoogte had gebracht dat het mis was gegaan met 8,5 weken, heb ik ook helemaal niets meer van hen gehoord. Hoe houd ik dit nog 5 weken vol om zo in onzekerheid te zitten?

2. Kun je niet overstappen naar een andere verloskundige? Niet serieus genomen worden is zo naar, zeker in heftige situaties als deze. Wat betreft het genieten en je weer goed voelen; ik heb geen idee. Ik zit daar zelf ook ontzettend mee en mijn gynaecoloog heeft me doorverwezen naar een medisch psycholoog. Verder plannen we zelf regelmatig een echo, zodat ik tussendoor ook steeds weer die geruststelling heb.

3. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Dank je voor je antwoord shaddixxx!

Ik heb al zitten kijken welke verloskundigen hier in de buurt zitten, maar alles is minimaal een half uur rijden van mijn woonplaats 😔.