Indrooglijnen of zwanger? Help!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door paniekkip, 10 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paniekkip

    paniekkip Nieuw lid

    10 nov 2021
    1
    0
    1
    Hoi allemaal,

    Ik ben mijzelf helemaal gek aan het maken. Ik heb al vaker wat zwangerschapstesten gedaan (voor de zekerheid gewoon) en bij de laatste paar kwam er telkens na een uur of langer een indrooglijn (hoop ik…).
    Ik raak er helemaal van in paniek.
    Goed om te weten: ik wil juist absoluut niet zwanger zijn.

    Overigens heb ik niet eens echt symptomen en heb ik al eerder testen gedaan gewoon omdat ik altijd bang ben dat ik zwanger ben zonder dat ik het weet, maar ik kwam er laatst dus eentje tegen van een tijd geleden die ineens een extra streepje had. In paniek meer testen gedaan. Ik gebruik die van testjezelfnu casettes 6stuks. Na het vinden van die oude test heb ik gelijk eentje van Etos gedaan, wel in de middag maar die had na drie dagen pas een soortvan halve indrooglijn.

    Ik denk dat ik mijzelf helemaal gek maak, want als ik zwanger zou zijn dan zou ik al minimaal 10 weken zijn
    Dan zou, zelfs in de middag, een test wel gelijk dik positief moeten zijn toch?? Vooral als ik 3+ testen heb gedaan inmiddels

    Ik heb dus geen (duidelijke) symptomen en ben overigens ook aan de pil.
    Oftewel ik word gewoon panisch denk ik, maar ik hoor daar graag bevestiging van ;)

    Ik heb foto’s van alle testen toegevoegd. De rechter was degene die ik na twee weken ineens terugvond

    Moet ik mij zorgen maken denken jullie?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.812
    5.557
    113
    Vrouw
    Sowieso zijn testen met een 2e streepje na afleestijd negatief. Een test die na dagen of weken pas een 2e streepje geeft kan je echt wel vanuit gaan dat dit negatief is en een indroogstreep is. Overigens zie ik enkel op je cassettes een ingedroogd pennenstreepje, dus negatief. Op je andere test zie ik überhaupt niks. Zou ophouden met mezelf zo zenuwachtig te maken want op basis van deze testen ben je echt niet zwanger.
     
    Sado, 2jongensmama, Snananas en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Indrogers. Je bent echt niet zwanger. ;)
     
    Ang1987 vindt dit leuk.
  4. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.510
    4.310
    113
    Vrouw
    Nederland
    Soort gelijke testen gedaan met duidelijke indrogers, helaas.
     

Deel Deze Pagina