Indroogstreepje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Rhombi, 13 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Ik voel me eigenlijk heel stom om dit te plaatsen maar ach, daar is dit forum toch voor?

    Vandaag bij de huisarts geweest en ik moet een redelijk zware kuur starten vandaag. Vandaag verwacht ik mijn menstruatie (of in ieder geval een deze dagen). Maar aangezien die er nog niet is en ik wel zeker wil zijn dat ik niet zwanger ben deed ik een testje, ondanks dat we het netjes met condoom doen want voor nu zijn we compleet.

    Maar goed, ik ga mezelf toch gek maken want zo ben ik. De test was na 5 minuten naar mijn idee wit en pas een paar minuten erna leek ik een streepje te zien. Dus even voor de bevestiging, zodat ik met een gerust hart aan de kuur kan beginnen.. dit is een indroogstreepje toch?

    Zo, en nu word ik vast binnen een paar uur ongesteld haha.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Tatum80

    Tatum80 Bekend lid

    15 feb 2013
    719
    60
    28
    Ik zie wel wat...ken deze testen niet...
    Is het condoom gescheurd oid?
     
  3. Jaroly

    Jaroly Actief lid

    30 apr 2017
    225
    100
    43
    Nou... Ik zou er toch even een extra testje tegenaan gooien hoor.. just to be sure.

    Ik zie het streepje best duidelijk haha

    Voor de zekerheid een ander merk ?

    En inderdaad, is er iets gebeurt met het condoom? Of hebben jullie 1x iets onveiligs gedaan?
    Kan het überhaupt zeg maar?
     
  4. Jaroly

    Jaroly Actief lid

    30 apr 2017
    225
    100
    43
    Overigens is dit een KV test, die schijnen wel vaker een vals positief te laten zien of een indroogstreep te hebben.

    Het zou dan ook ontzettend goed een valse kunnen zijn hoor, zeker na zoveel minuten, maar toch.. zou toch even een extra test doen.
     
  5. momim

    momim Niet meer actief

    Welke AB moet je gaan gebruiken? Sommige kan ook samen met zwangerschap.
    En ik zou voor de zekerheid toch even 2e test met bijv predictor doen
     
  6. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    Ik zie m ook maar geen idee of dit indroog/vals is of wel hcg
     
  7. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    De kv ziet er anders uit
     
    Jaroly vindt dit leuk.
  8. Jaroly

    Jaroly Actief lid

    30 apr 2017
    225
    100
    43
    Oh, dat is dom van me haha
    Ik dacht te zweren dat dit een KV was :|:oops:
     
    Verw8 vindt dit leuk.
  9. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Dit is een Etostest, lees ik ook niet al te positieve verhalen over.

    Geen idee wat voor kuur ik krijg. Het is geen AB in ieder geval.

    Een zwangerschap is in mijn ogen echt onmogelijk. We hebben het veilig gedaan en niks is gescheurd ofzo. We kijken altijd goed uit.

    Nou ja, we gaan de ongesteldheid maar even afwachten, desnoods begin ik een dagje later met de kuur. Het voelt ook weer zo raar om weer testen te gaan kopen...
     
  10. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik denk een indroger, zie wel iets maar is grijzig. Zie je in het echt wel kleur?
     
  11. Olifantje

    Olifantje Fanatiek lid

    25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik zie ook een tweede streepje maar hij lijkt me grijs.. Misschien voor de zekerheid met een ander merk testen?
     
  12. Mamavanvier95

    Mamavanvier95 Fanatiek lid

    12 okt 2014
    3.359
    2.543
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik zie het ook, maar kan er niet uit opmaken wat voor kleur het is. Ik zou toch voor de zekerheid nog een test doen, liefst predictor (op is op 2v5). Daarmee teste ik op 8dpo al lichtpositief en 10 dpo heel duidelijk.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Geen op is op in de buurt hier helaas.

    En het streepje is zo onduidelijk dat ik er echt bijna zeker van ben dat het een indroogstreepje is. Had het alleen nog nooit meegemaakt dat die zo snel zichtbaar waren.
     
  14. Mery88am88

    9 sep 2018
    82
    29
    18
    Vrouw
    Is de afleestijd 5 min en heb je de test na de afleestijd afgelezen? Dan is hij negatief. Ik vind hem ook erg grijs. En als jij 100% zeker weet dat het condoom niet gescheurd is zou ik mij geen zorgen maken. Sterkte met je kuur!
     
  15. K00

    K00 Niet meer actief

    Precies dit!
     
  16. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Bedankt voor de geruststelling. Afleestijd is inderdaad 5 minuten en toen zag de test er zo uit als in deze bijlage. Paar minuten later pas dat vage streepje.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Nou, als het echt een kuur is die schadelijk is voor een ongeboren kindje, dan zou ik toch even wat voorzichtiger zijn dan dit...

    Na de afleestijd afgelezen testen zijn vaak negatief, maar toen ik op een action test ver na afleestijd ee' streepje dacht te onderscheiden, bleek dit toch ene beginnende zwangerschap.

    Enige advies is volgens mij ofwel een betere test doen (predictor) ofwel even de menstruatie afwachten
     
    Mamalove2014 vindt dit leuk.
  18. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.599
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Dit is idd negatief.
    Etos geeft heel snel grijzige indrogers na afleestijd.
    Ik had ze ook regelmatig helaas.
     
    Rhombi vindt dit leuk.
  19. Rhombi

    Rhombi Bekend lid

    26 jul 2018
    669
    1.055
    93
    Vrouw
    Vervelend is dat want het zorgt toch voor wat onzekerheid en bij meiden die wel echt zwanger willen worden misschien zelfs voor hoop.

    Hier is het gelukkig goed nieuws want een vierde staat hier (nog) niet op de planning, en zo weet ik dat ik gewoon aan de kuur kan beginnen (die overigens niet bewezen gevaarlijk is maar wel wordt afgeraden omdat het ook nog niet bewezen is dat het niet schadelijk is).
     

Deel Deze Pagina