Mjn dochtertje is een paar weken terug flink ziek geweest: braken, diarreen en koorts. Daarna vlot weer opgeknapt. Echter, vandaag zomaar uit het niets na het eten (at met smaak tomaatje en yoghurt: wou geen potje met bloemkool) flink gebraakt. Echt heel flink, kwam er met golven uit. Thuis getempt en 39c. Hier had ik helemaal niets van gemerkt, voel me wel een beetje stom nu. Haar lekker in bed gelegd, ging meteen heerlijk slapen. Wel paracetamol zetpilletje gegeven. Kunnen ze ineens braken als het ergens heel warm was of wat drukker? Heel de dag lekker en smakelijk gegeten, goed gedronken en prima geslapen. Pff, wat kan zo'n kleintje je ongerust maken zeg. Ben al 10x gaan kijken en voelen en ze ligt heel rustig en lief, maar toch
Kinderen kunnen iets onder de lede hebben zonder dat we het duidelijk merken. Ze spugen bv en gaan weer door (terwijl wij liever in bed liggen) Dus ja ik denk dat het kan, en je schrijft al dat ze geen bloemkool wilde dus misschien zat haar duidelijk wat dwars? En misschien idd door de drukte. Beterschap voor dr en hopelijk knapt ze gauw weer op!
Hoi Snoopy, Ik heb idd het idee dat die kleintje toch meer kunnen hebben dan wij denken. Knappen relatief snel op. Maar blijft rot gezicht als ze braken zeg, en dan als verrassing ook koorts en hier helemaal niet vervelend door. Bikkeltje Heb ook gedacht aan rota virus, wacht wel af.
ook hier mijn kleine ventjuh die vanavond met golven alles eruit gooide en ook hij had rond de 38,3 denk dat het aan het weer ligt ineens weers verandering ff lekker gedouched en daarna idd zetpil gegeven en in bed gelegd,en hij sliep sow hoop dat hij door blijft slapen en dat hij morgen een beetje opgeknapt is
ja hier nog steeds niet lekker zijn temp is gestegen naar 39,1 en eten wilt hij ook niet echt gelukkig drinkt hij wel wat en alleen maar slapen hé ik hou zijn temp goed in de gaten mijn gevoel zegt dat ik toch in het ziekenhuis zit met hem:S maar hij laat ook nie merken dat hij ziek is haha waar ik het aan merk is dat hij wit is in zijn gezicht en dan dat hij erg warm aan voelt
Hoi, Hier gaat alles weer prima. Vanmorgen 37,8 en na 1 uurtje wakker en na een lekker papfles weer 3,5 uur geslapen Gelukkig niet meer gebraakt. Ik denk iets verkeerds gegeten en het was gisteren ook erg warm waar we waren. @Veghelsemeid, ik hoop dat het snel beter gaat met je ventje. Mijn dochtertje heeft die klachten paar weken terug ook gehad en knapte na klein weekje op. Kreeg na het braken diarree, waarschijnlijk virusje. Hier dronk ze toen ook slecht maar yoghurt luste ze wel Succes!