Onze kleine meid poepte elke dag 1 keer en nu wel 3 tot 4 keer per dag Is dit normaal, verder is ze iets huiliger dan normaal, vooral met naar bed brengen. Ze is wel gewoon vrolijk en drinkt goed! Herkent iemand dit en kan het komen omdat ze nu de 3 mnd grens voorbij is en de darmpjes meer gaan werken?
mijn dochter is iets ouder, maar ook hier ineens weer. ze had het rond de 1/1,5 maanden ook, dat ging toen over, en sinds maandag ook ineens weer. vind het echt heel raar..
Ook hier hetzelfde verhaal. Mijn dochter is nu 5 weken. Eerst had ze één poepluier per dag. We zijn anderhalve week geleden begonnen met Nutriton omdat ze nogal een gulzige drinker is en hierdoor veel spuugde na de fles. Twee dagen geleden had ik het idee dat het haar niet lukte om te poepen. Ik heb toen geprobeerd om het met een thermometer een beetje op gang te helpen.... met resultaat! Maar nu heeft ze dus al twee dagen 4 poepluiers per dag. Misschien heeft het wel met die Nutriton te maken???
Zolang het geen diaree is maakt het niet uit Mijn zoon was verstopt en van de een op andere dag 5x een volle pamper