Ineens weer bloedverlies?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Elfi, 5 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Hoi meiden, even een vraagje...

    6 december heb ik via misoprostol een miskraam gehad. Daarmee alles verloren.
    Vorige week vrijdag 27 december een bloedtest gehad. Het hcg zat toen op 22.
    Gister een zwangerschapstest gedaan en die is bijna helemaal wit (je moet heeeeeel goed kijken wil je nog een streepje zien).

    Vanochtend had ik ineens weer wat bloedverlies.
    Huh, dat kan toch niet? Ik kan toch niet onhesteld zijn nu? Je cyclus moet toch eerst weer opgang komen? Eerst een eisprong en dan pas weer een menstruatie, toch?

    Herkent iemand dit?
     
  2. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.560
    113
    Vrouw
    Helaas kan je cyclus helemaal van slag zijn na een miskraam en kan je zomaar ineens weer bloedverlies hebben. Bij mij is op 29 oktober een missed abortion geconstateerd en op 1 november het vruchtje verloren. Daarna nog wel restweefsel wat verwijderd is. Echter heb ik op en af steeds bloedverlies. Dan een week helemaal niets en dan zomaar weer een aantal dagen weer wel. Echt heel vervelend (heb er ook mee te maken), maar mij is verteld dat het zomaar een aantal weken kan duren voordat je lichaam weer een normale cyclus heeft.
     
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Kan even duren voordat het reset. Ik had 20 dagen bloedverlies, 2 week na de eerste menstruatie.
     
  4. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Ja, kan helaas nog erbij horen. Heb je na misoprostol nog ergens een controle echo?
    Ik moest na de miskraam nog een keer voor controle om te kijken of de baarmoeder schoon was. Mocht het daarna weer bloeden moest ik van de gyn terug komen. Misschien nog een keertje bellen met gynaecologie wat verstandig is?
     
  5. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    He bah, ik dacht eigenlijk dat ik er klaar mee was. Had nu al 1 1/2 week geen bloedverlies meer gehad. Er zat ook nog maar een heel klein beetje bloed in zeiden ze de controle. Dacht dat ik dat wel kwijt zou zijn.

    Vervelend he!
    Hopelijk komt die cyclus snel weer opgang.
     
  6. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Heb je dan helemaal geen eisprong tussendoor gehad? Dacht dat dat eerst moest komen, voordat je weer ongesteld zou worden...
     
  7. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Ja ik heb 2 weken later controle gehad. Toen had ik nog heel licht bloedverlies. Ze gaf ook aan dat het er goed uit zag en dat er nog een klein beetje bloed in zat.
    Dacht dat ik dat nu wel kwijt zou zijn eigenlijk.
    Ga morgen wel even bellen voor de zekerheid.
     
  8. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Goed zo! Hoop voor jou dat het gewoon nog een restje is en dat het dan klaar is. Succes!!
     
  9. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Ik heb na al mijn miskraam opwekkingen met mifegyne/cytotec eerst een korte cyclus gehad zonder eisprong en daarna weer een normale of iets langere cyclus met eisprong. Ook met regelmatig tussentijds bloedverlies.

    Er zijn ook veel vrouwen die meteen een lange cyclus krijgen waarin de uiteindelijk een eisprong krijgen, maar zon cyclus duurt dan een week of 10 totaal.

    vaak is er sprake van tussentijds bloedverlies, dus het kan nu twee kanten op. Als het bloeden doorzet denk ik dat je menstrueert. Dat kan ook wel weer ‘fijn’ zijn want dan weet je dat je lichaam aan het resetten is.

    Sterkte!
     
  10. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Echt waar ja? Dus dat bloedverlies kan nog wel even blijven. Ga morgen wel even het ziekenhuis bellen, kijken wat zij zeggen.

    Merk wel gelijk dat ik weer helemaal verdrietig ben. Weet niet zo goed waarom, maar kan alleen maar weer huilen. Wil gewoon graag dat alles weer normaal is :cry:
     
  11. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Ik hoop het ook! Dank je :)
     
  12. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Nee niet gehad idd, na die 20 dagen was alles weer herstart. Gelukkig wel ijzertabletten erbij want had bloedarmoede.
     
  13. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ja die lange nasleep is vreselijk, je kunt niet verder zo... veel is al gezegd, maar ik zou wel voor de zekerheid nog even laten kijken of er niet toch nog wat zit. Kan ook gaan ontsteken nl.
     
  14. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Ik denk bij mij nu ook. Ben nu gewoon ongesteld. 1 maand na de miskraam.
     
  15. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Ja idd, die nasleep maakt ook weer dat is me meer verdrietig ga voelen.
    Maar goed, ik bsn nu hatdstikke ongesteld. Verlies ook aardig wat stolsels. Het laatste zal nu wel meegaan. En hopelijk is mijn cyclus daarna weer gewoon.
     

Deel Deze Pagina